1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 612378 inlägg · 6214 ämnen
« · 3027166 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 2026-27
och DÄR var Kniven ute ur Sm Liiga slutspelet, presenteras innan helgen?

Montén Python: Man kan ju undra varför det var en sanslös konkurrens om han ses som begränsad?🤔

Säger väl en del om vad som finns på marknaden isf antar jag.

Montén Python: Stod inte så mycket om just det, inte mer än att man började jaga direkt när EP aviserade att han skulle lämna. Inget om budgivning osv. Skulle tro att man tog EP:s lön och gav den till Dylan rakt av, får den känslan.

Red Bulls: Tungur knivur snart klar!

El_loco: Pallar inte betala för en enskild artikel.

Men denna rubrik fastnade jag för.

"Landade centern – trots sanslös konkurrens: "Jättenöjd"
Låter inte så billigt angående McLaughlin då?

Risk för att vi lastat lite för mycket lön på en lite begränsad centertyp?

Villervalla: Lite glädje i vardagen då!!🤣🤣🤣🇱🇸

Villervalla: Spännande! Någon som vet något mer om den här Olof? För övrigt grattis KooKoo, bara räkna in kniven snart!

Villervalla: Äntligen!

Ny ordförande på g.

Niikeliito: KooKoo vinner i OT.

The great one: Nej då de har du inte men du tycker att han inte är så bra som jag har sett!! Men förlåt jag kanske missförstog du!!😎

JonteD: Var har jag skrivit att jag ej vill ha honom till klubben?

JonteD: Övertid match 7.

The great one: Jaja döm ut honom från början han e kanske inte de du vill ha men han duger verkligen i mina ögon som en mkt duktig spelare!! Vad tror du att vi kan få för dom slantarna då?? Han e inte dyr va jag vet!!😎🇱🇸

Rip Kirby: Ja alla får tycka va dom vill men han kommer att göra avtryck i vårt älskade Timrå med sitt spelsinne i för de första pp o sina bra uppspel till kontringar!!😎🇱🇸🇱🇸

JonteD: Ser väl inte supersnabb ut på rören? Blixtrar till ibland men för sällan.

The great one: Jorå de har han titta hur han placerar sig för att få läge att pass elr skjuta som han sällan gör men när han gör de då blir de oftast mål men han lever på sin fina skridskoåkning o passningsspel!!!🤣🇱🇸🇱🇸

JonteD: Vilmos Gallo ut två minuter. Snart pp SaiPa.

Niikeliito: Han har Linkan Bremberg-skills på passningarna. Men inte mycket mer än så. Lär göra nytta för oss i PP OM vi får in en målskytt.

Rip Kirby: Och dyrt för några ord!!😭

El_loco: Ytterst svårläst dock.

Niikeliito: Han för en undanskymd tillvaro liksom i förra matchen. Får hoppas på bättring i 3:e.

Cobbel: Jag hörde också det. Men hur nära var det egentligen? Vad föll det på? Speltiden etc?

Nisse på Mon or: Jävla Leksing ;)

Red Bulls:
Fast där nämner du ju flera skador utöver juniorer på JVM. Ska man göra en liknande jämförelse med nästa säsongs trupp så får du ju ta bort Wedin, Genborg och en av Dahléns ersättare. Då vet jag inte om det ser så ljust ut längre…

Men hoppas såklart att planen på en bredare trupp med en mer utspridd produktion kommer funka bättre denna säsongen!

Nisse på Mon or: hur ser det ut för Kivenmäki?

Rip Kirby: Fortier 2-2

Nisse på Mon or: Chans i pp nu. och 2-2.

DrCox: Därav att jag skrev att det rann ut i sanden. Det var oerhört nära att han gjorde flytten :)

Rip Kirby: japp, nu får nog SaiPa svårt.

Nisse på Mon or: KooKoo 2-1.

DrCox: Bara hoppas ni inte fortsätter att utveckla filmningar, då lär ingen i SHL vara intresserad, eller kanske Luleå förresten.

Nisse på Mon or: Hemmalagets fans :

"K-K, K-K , K-K"

Vilka ramsor kör dom med egentligen? 🤭😆👏🤣

KooKoo kvitterar till 1-1. Dålig hockey.

DrCox: Okej men lite bättre att få spela i SHL o utvecklas hos oss i Timrå än att kanske harva i Ha inget ont menat vi brukar få till bra spelare de måste även du tillstå men han bestämmer ju själv!!🤣😎🇱🇸🇱🇸

SaiPa 1-0

bar mofftak: Om han nu skulle vilja på till SHL redan nästa säsong så är väl bättre att han går till en klubb med betydligt bättre framtidsutsikter än Timrå.

bar mofftak: En som i mitt tycke borde vara i siktet hos nubben framöver även om han kanske e draftad!!!🤣🇱🇸🇱🇸
En riktigt sniper va jag sett!🤣🤣 Som skulle passa perfekt med Kivenmäki!!🤩🤩

DrCox: Går alltid att plocka honom till SHL från er.

DrCox: Jo vi vet!! Faan oxo!!! Men sköt om honom han e duktig!!🤩🤣🇱🇸

Cobbel: han har förläng med oss

Rip Kirby: Han var väl på G till Timrå, men tror det rann ut i sanden tyvärr.

JonteD: Honom ska vi ha!!

EXPLORERSMÅLAND: En duktig hockeyspelare som just nu spelar j18 VM o är modoit!! Men riktigt duktig!!!🤣🤩🇱🇸

EXPLORERSMÅLAND: Jahapp, en helt vanlig måndag hemma hos Småland ser jag

JonteD: Vem Fan ' t ä dä???
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1777211122667.jpg

JonteD: Jo en sak den där Elton Hermansson som spelar i MoDo e fan riktigt duktig hockeyspelare som jag ser det!!🤣🇱🇸

SuperMupster: Gubben skulle ha varit ute o bytt hjul på båda bilarna men snö o en jävla blåst gör att man stannar inne o vips så va de ju hockey på tv j18 vm duktiga grabbar där men ser fram emot att titta på Kivenmäki igen o hoppas att han har en bättre dag idag förra matchen hände de inte mycket för honom men nu tror jag att dom skärpt sig!!🤣😎🇱🇸🇱🇸

SuperMupster: Det är min magkänsla också. Har ju inga siffror som backar upp det men kändes som att han hade motstuds i början, när han fick spela med Lander, Wedda och Barre. Sen blev han förpassad till tredjelinan med Levinsson/Westfält och Lilja där de först hittade lite groove precis innan Levinsson gick sönder.

Sen gynnas ju inte direkt Heikkinen av att Dalle stod i båda PP formationerna. Vi blev ju väldigt lättlästa i slutet av säsongen när PP1 och PP2 hade som mål att passa Dahlén.

« · 3027166 · »