Montén Python: Stod inte så mycket om just det, inte mer än att man började jaga direkt när EP aviserade att han skulle lämna. Inget om budgivning osv. Skulle tro att man tog EP:s lön och gav den till Dylan rakt av, får den känslan.
The great one: Jaja döm ut honom från början han e kanske inte de du vill ha men han duger verkligen i mina ögon som en mkt duktig spelare!! Vad tror du att vi kan få för dom slantarna då?? Han e inte dyr va jag vet!!😎🇱🇸
Rip Kirby: Ja alla får tycka va dom vill men han kommer att göra avtryck i vårt älskade Timrå med sitt spelsinne i för de första pp o sina bra uppspel till kontringar!!😎🇱🇸🇱🇸
The great one: Jorå de har han titta hur han placerar sig för att få läge att pass elr skjuta som han sällan gör men när han gör de då blir de oftast mål men han lever på sin fina skridskoåkning o passningsspel!!!🤣🇱🇸🇱🇸
Red Bulls: Fast där nämner du ju flera skador utöver juniorer på JVM. Ska man göra en liknande jämförelse med nästa säsongs trupp så får du ju ta bort Wedin, Genborg och en av Dahléns ersättare. Då vet jag inte om det ser så ljust ut längre…
Men hoppas såklart att planen på en bredare trupp med en mer utspridd produktion kommer funka bättre denna säsongen!
DrCox: Okej men lite bättre att få spela i SHL o utvecklas hos oss i Timrå än att kanske harva i Ha inget ont menat vi brukar få till bra spelare de måste även du tillstå men han bestämmer ju själv!!🤣😎🇱🇸🇱🇸
bar mofftak: Om han nu skulle vilja på till SHL redan nästa säsong så är väl bättre att han går till en klubb med betydligt bättre framtidsutsikter än Timrå.
bar mofftak: En som i mitt tycke borde vara i siktet hos nubben framöver även om han kanske e draftad!!!🤣🇱🇸🇱🇸 En riktigt sniper va jag sett!🤣🤣 Som skulle passa perfekt med Kivenmäki!!🤩🤩
SuperMupster: Gubben skulle ha varit ute o bytt hjul på båda bilarna men snö o en jävla blåst gör att man stannar inne o vips så va de ju hockey på tv j18 vm duktiga grabbar där men ser fram emot att titta på Kivenmäki igen o hoppas att han har en bättre dag idag förra matchen hände de inte mycket för honom men nu tror jag att dom skärpt sig!!🤣😎🇱🇸🇱🇸
SuperMupster: Det är min magkänsla också. Har ju inga siffror som backar upp det men kändes som att han hade motstuds i början, när han fick spela med Lander, Wedda och Barre. Sen blev han förpassad till tredjelinan med Levinsson/Westfält och Lilja där de först hittade lite groove precis innan Levinsson gick sönder.
Sen gynnas ju inte direkt Heikkinen av att Dalle stod i båda PP formationerna. Vi blev ju väldigt lättlästa i slutet av säsongen när PP1 och PP2 hade som mål att passa Dahlén.