1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582073 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13

« · 2629367 Till forumet


Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Billiga biljetter men förmodligen mentalt kostsamt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
T T: slutsålt idag men fullsatt? Jag slår till på 5200
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
tekarn1968: Ja, slutsålt i stort sett, men tyvärr kommer det säkert vara ganska glest. Det speglar väl tyvärr känslan hos många av oss därute.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Mieho var säkerligen billigare än Alvarez.

Jag skulle ändå säga att Mieho är en av dem som får godkänt i truppen tillsammans med övriga i 4e linan. De går alltid till jobbet och gör vad de ska.

Och när jag säger godkänt är det såklart baserat på förväntningarna man kan ha.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
T T: Ni vinner idag 👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Noel Edfeldt har tillkommit på skadelistan där Joonas Lyytinen finns sen tidigare. Ante Karlsson hoppas att både Didrik Strömberg och Anton Wedin ska vara redo för comeback.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Charliejfz: Tror detsamma. Vi har ingen målvakt och är helt ur form. Vi är det perfekta trendbrytarlaget
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Andersson: Helt sjukt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Andersson: glädjen över Diddes återkomst smolkas alltså per omgående med att Edfeldt är på skadelistan istället... suck.
Hade ju varit kul för Ante om han nån gång fick välja och vraka, istället för att bara lappa och laga. När det gäller backar alltså, bland forwards har han väl snart testat varenda kombination som går att testa... utan resultat dock
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
spelar vi lika illa idag, blir de förnedring
läge o tagga till ordentligt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Patrick Polly: Mieho är radikalt billigare än Alvarez.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Andersson: Didde redo för spel

"Didrik Strömbergs rehabilitering har gått bättre än förväntat. Han är därmed nu redo för att återgå till full belastning under match och redo för spel"
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Dubbeld: Man nämner inget om Wedin. Statusen på honom?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Rip Kirby: Säkert "sjuk"
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Dubbeld: haha 😄
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Rip Kirby: Stod ju i ST att Ante hoppas på comeback idag
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Rip Kirby: Hoppas verkligen att Wedin kan spela ikväll. Han behövs med sin energi och starka skridskoåkning.

Blir väldigt intressant att se hur vi reagerar idag. Faller ihop totalt igen eller reser vi oss? Om Didde och Wedin är tillbaka kanske det kan ge lite energi och boost iaf? Man kan ju hoppas. Plus fullsatta läktare. Vi har slagit FBK tidigare och de lär inte vara fulla av självförtroende efter torsk senast med 1-5 mot Växjö.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
HKN: ” Modo - Rögle 6000
Timrå - Rögle 4200 säger han. Ok.
Timrå - Örebro Bedrövligt spel.
Timrå - Leksand samma sak
Timrå - Linköping?
Timrå fan spelar inget hockey och publiken? Varför ska man betala över 300- per pers i Januari (fattigaste månaden) föratt se matchen? Spelar man röv hockey då tappar man publiken så är det bara. Man ska titta på spegeln och fundera en gång till innan man kastar skit till supportrarna. Alla gamlingar som är i föreningen helt jävla skämt. Underifrån upp till klubbchefen.”


Häromdagen avslöjade du att du inte ens är medlem när du bad om hjälp till förtursbiljetter och nu skroderar du om att du fan inte går på matcher när laget går dåligt.
Hur tänker en sån som du ens? Du har engagemang nog att sitta på ett diskussionsforum på dagarna men orkar inte ens göra de två mest fundamentala sakerna i ett supporterskap: lösa medlemskap och gå på matcher.
Hur fan tänker du? Snälla hjälp mig att förstå.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Timrå Isstadion: Ja så är det. Med det sagt så kan jag också sakna rollspelare som Alvarez.

Men MPS,Hartman, Hållander, Boyce mfl skulle kunna bli rollspelare. Det handlar ju inte bara om personlighet utan också den coachning/vägledning som man får.

Inte många blir rollspelare utan instruktioner…
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Zäta75: Förresten, med tanke på att det strulade med hemresan från Ängelholm igår, är det någon som vet om laget kommit hem? 🤔🤭😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Rip Kirby: De kom förhoppningsvis hem inatt. Kanske sover fortfarande och går direkt till hallen när de vaknar? :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
angeroath: man behöver inte vara medlem föratt gå på matcher. Är du så nyfiken på att hur mycker pengar jag har betalat föratt gå på matcher? Skicka ett privat meddelande då får du see allt underlag ikväll. Ja jag är inte medlem eller har säsongskort föratt när jag köper biljetter då köper jag för flera personer.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Patrick Polly: Rollspelare är en sak, där håller jag med. Men tycker inte dom du räknar upp har samma ångvältsfaktor som Alvarez hade. MPS väger lite för lätt. Boyce väger mycket för lätt. Hartmann, för mjuk spelare för att gå in i situationer på det sättet. Hållander har speeden och pannbenet men väger för lätt. Ingen av dom där spelarna gruffar något heller. Alvarez var väl ingen buse heller men han hade ändå auktoritet som gjorde att backarna inte vågade köra så mycket handske i nyllet på honom.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Zäta75: Dom åkte från Gävle med buss runt 09.30 idag så förhoppningsvis är dom på hallen nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Zäta75: Ja Wedin's vara eller icke vara idag känns ju oerhört viktigt! Bara hoppas han kan spela idag vilket jag tror och det skulle då kännas riktigt bra.

FBK har väl förvisso vart lite klena här på slutet men de lär ju dock va rejält revanschsugna idag och tror det kommer bli riktigt svårt.

Hoppas det inte blir så många tomma stolar och att publiken bär fram de.

En trea vore ruskigt skönt och viktigt att få med sig idag. Diddes närvaro hoppas jag smittar sig.

Vill i alla fall se stenhårt jobb och en jävla krigarinställning nu. Då ska vi va med om det hela!💪
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Olle: MPS är vår tyngsta spelare iofs , 93 kg , men han kanske använder dessa kilo på fel sätt ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Olle: Både Pääjärvi och Hållander ska ju kunna vara dom där typerna, då Hållander väger lika mycket och MPS väger några kilon mer än Alvarez. Men det handlar ju om hur man använder sin tyngd, såklart.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Otto1: Enligt Kimmo Kapanen är man inte framme vid arenan ännu.🤔🫣

"Under lördagen skrev en läsare i ST-sportens liverapport att Timrås buss befann sig i Gnarp – bara timmar innan nedsläpp mot Färjestad."

"– Vi är på väg tillbaka, säger Kimmo Kapanen strax före 13-tiden.

Tror du att matchen kan börja som planerat?

– Jag har inte hört något annat än att vi spelar som vanligt."
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Edfeldt ut och Didde in, Modano lär behöva vuxenblöja och haklapp idag
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Rip Kirby: Perfekt, de kör ett grepp som HV testade för en massa år sen och låtsas att hemmamatch är bortamatch 👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
mikenomad: synd bara att dom inte hinner tvätta vita bortastället bara, men dom kanske inte var så svettiga efter Röglematchen så kanske användbara idag ändå.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Rip Kirby: Hoppas att de har sovit iaf något på bussen. Inte de bästa förutsättningarna but wtf 😁😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Zäta75: Skrällen i truppen: Ingen Wedin idag
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
mikenomad: Fan!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Zäta75: Envis flunsa han åkt på. Kanske Covid
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Zäta75: Planering 2.0? Det KAN bara inte enbart bero på otur!? Nog borde man ha en reservplan lite i ryggsäcken som man relativt snabbt kan sätta i verket?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Rip Kirby: Dom skrev ju att reservplanen gick åt helvete också..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Rip Kirby: Hemresan tänker du på? Det är inte så att de sovit i Sthlm då och åkt med buss därifrån i morse?

Edit; läste nu att det är så de gjort
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Otto1: Haha...så sant. Men går det ens att ha otur som en godtagbar anledning 🤔🫣😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Zäta75: fick sova på hotell i natt i allafall
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
mikenomad: Ja, jag såg det nu också. Då är dålig sömn ingen ursäkt. Men uppladdningen i övrigt lämnar ju betydligt mer att önska...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
LAGUPPSTÄLLNING: TIMRÅ IK - FÄRJESTADS BK
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Rip Kirby: Man undrar ju om det helt enkelt inte bara är att stänga ner södra halvan av landet under vintern. Ingenting verkar fungera därnere så fort termometern visar under 0
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Btattström står. Då gör han sitt livs match.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
mikenomad: Känns som att vi inte har något att förlora idag. Alla typ väntar sig att FBK vinner. Kan passa oss vi får se

Hoppas att Didde kommer in med ny energi och sätter tonen med hårt fysiskt spel så även andra tar efter. Men vill inte att Didde skadar sig igen direkt. Men risken finns ju 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Zäta75: Verklgien inte alla, vet ingen här i stan som tror på seger med vår form idag
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
eltifoso: Så har ni ingen som helst koll på vår status mao
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
eltifoso: är detta VM i anti-jinx eller?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
eltifoso: Jag förstår att ni vill känna så och att ni inte är nöjda med ert spel. Mwn har sett alla matcher med Timrå och Fbk på sistone och vår form och spel är 100 ggr sämre än er
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Zäta75: Wedda ??
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2024-01-13
Är ni taggade?
Nervösa?
Förväntansfulla?
Revanschsugna?
Låst ämne

« · 2629367