Jag brukar ofta prata om att bära fram ett lag och hur viktigt det är och det är just den känslan som måste infinna sig i morgon, sittplats som ståplats. Det ska vara ös från början till slut, no matter what!
Det här kan vara klackens viktigaste match på länge. Ett tips till klacken kan vara att mata på med en och samma ramsa en hel period, sittplats hakar som vanligt på. Röj!
Kom igen nu, ladda upp med en bira eller två och känn lugnet. Skrik er hesa! Det är nu stödet behövs som mest.
-Gurra-: Nu tar vi nya tag...Vi är TIMRÅ och vi ger aldrig upp, vi ger aldrig upp. Eon arena imorgon alla glada och heja fram våra "pöjkar" till vinst.
He he he he. Fick precis den reaktionen jag var ute efter. Tack alla glada ;-).
Som jag uppfattade det "Bagarn" sa så lät det som om vi inte stöttat laget alls när det gått dåligt för dom. Det var min personliga uppfattning och enbart min. Och ja, det hade med förlustsviten att göra. Jävligt konstigt att man reagerar. Så får man ju inte göra... fyy på mig. När man är irriterad på någon eller något så ska man enbart hålla käften och inte vädra sina känslor alls. Annars kanske Sören Persson delar ut ett matchstraff. Jag lovar alla er moraltomtar att det inte händer igen.
Jag kanske överdrev, eller rent av missuppfattade hans uttalande men jag är jävligt säker på att det inte finns många som kan säga att det inte lät fel.
PUSS och KRAM Ambroo och alla andra, ni är så söta.
zita: Nej, uppslutningen när det gäller bortaresor verkar bli sämre och sämre. Det är väl egentligen inget konstigt med det. Men så här dåligt har det väl inte varit på många, många år. Hugaligen.
-Gurra-: Du är så pip pip i huvudet att man skäms. Och när man läser debatten i Dagbladet angående ev. flytt av hall så inser man ju en gång för alla att de flesta med Timrå skrivet i passet saknar något...
-Gurra-: Men herregud! Det han menar är ju så klart att det varit bra stöd hittills (som det alltid sägs iofs) men att nu i motgång behövs klacken mer än vanligt. Nu när det är mkt skador och dessutom fyra förluster på rad är det extra viktigt för spelarna att känna att dom har stödet i ryggen. Det är väl det han menar. Och jag tvivlar inte en sekund på att publiken lyckas med detta heller. Match lördagkväll, det borde vara ett jäkla liv i morgon i arenan.
-Gurra-: Du tror inte han menar att han vill ha fortsatt stöd eller? Han kanske tror att vi ska svika Timrå nu för det går så dåligt. Tror knappast det var en pik att klacken inte skött sig.
Saxat ur ST: "Jag hoppas att vi kan ladda om till på Lördag och att publiken kan ge oss det stöd vi behöver för att kanske kunna lyckas vända det här, säger Johan Andersson."
Har aldrig varit mer förbannad på en spelare som jag är just nu. FY FAN !!!
Vi i klacken och den övriga publiken har väl gjort allt vi har kunnat hittills. Och om denne herre inte märkt av detta så kan han ju KANSKE kolla med sina lagkamrater vad vi gjort för att stötta både honom och de övriga.
Jag är så sur för att jag är i våran kära huvudstad på lördag, lite taskig tajming att åka dit precis efter att de rödvita spelat två matcher där nere =/
Men jag hoppas och tror att alla som överhuvudtaget har en sportmössa att ta sig till arenan på lördag gör så och skriker sig hesa. Jag kommer själv parkera mig på någon O´Learys i Stockholm och sitta där och skrika tillsammans med mina klasskamrater.
De som eventuellt kan åstadkomma något mot Färjestad är nog våra fjunisar. Läs här vad Anton Lander säger, citat från Dagbladet.
"Lander vet vad som gäller mot Färjestad på lördag. – Det finns inget annat än tre poäng då. Vi har hemmapubliken i ryggen och då är det hårt jobb som gäller."
Nu tycker jag att vi går man ur huse och ger de våra ett så stort stöd som det bara går. Om vi bidrar som en extraspelare så är jag övertygad om att killarna bjuder till det där lilla extra som behövs för att vinna. Det är ju faktiskt nu när det går tungt som vi behövs som mest. Låt oss nu visa att laget har hemmapubliken i ryggen.
Vi säger väl som Lander, det är tre poäng som gäller!
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer