1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27

« · 1999179 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
SMÅLAND: kanske dags att släppa upp lite på träningen och få in lite spelglädje?
Förstod jag rätt så var de ju inne i nån form av nedtränad period eftersom de vunnit så mkt i början. Å visst borde väl bratten fått vila en match redan i fredags mot Kristianstad?
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
SMÅLAND: Ja, jag tänker ju att vi gjorde en plattmatch sist. Nubben låser in laget och säger ett och annat.
Då tänker jag, vi möter ett nytt brögäng på hemmaplan, vi studsar såklart tillbaka. Kanske man ska spela en femhunka på seger...
Nä...samma bruna spel som genomsyrar oss..
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Woody: Två matcher i rad har det varit uselt i egen försvarszon. Idag var det bedrövligt. Vi agerade som ett pojklag. Vi måste få igång det och 5-5 spelet annars så rasar vi i tabellen!
Det handlar inte om någon domedag..
Men..vi alla kräver bättre spel i egen försvarzon liksom det obefintliga uppspelen som vi har nu. Brattström släppte för enkelt idag också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
positivt
kan bara bli bättre NU 🤘
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Woody:

Ok, men se dagens match i repris då och återkom 👍🏻
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
The great one: Jag har sett alla utom dagens.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Woody:

Börja se matcherna då innan du uttalar dig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
hubbenorlen: Inte jag. Jag dissade han genomgående, men fick tyvärr pudla då vi gick upp.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Woody: Jag konstaterar också att både Modo och Björklöven ligger under efter första. Hoppas de sparkar sina tränare omedelbart!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
SMÅLAND: Jag såg inte matchen, men när man tittar in här kan man tro att någon har dött. Samma tugg som säsongen vi gick upp. Hur kan man förlora mot Troja två gånger? Varför vinner vi bara med uddamålet? Målvakten är usel. Vi ligger tvåa trots allt. Mycket kan bli mycket bättre, absolut, men någon domedagsstämning finns det ingen anledning till.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Vi är inte värda att VINNA IKVÄLL..
Gravöla rinn lätt..
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
kanske ser dåligt ut bland våra backar. Men drugge gjorde självmål så en kula har vi iaf undvikit.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
The great one: Utan Dahlen hade vi varit sist.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
hubbenorlen:

Nej vi hyllade Dahlén, precis som nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
kulltorp: Jimmy Hamrin va ju också inne på den bristande målvaktskonkurrensen som fanns på förhand. Den har kanske visat sig vara befogad nu ändå. Värvningen av Ohre var nog i klass med Freddan på dåliga kontrakt enligt mig. Bratten skulle haft en målis som kunnat ge han flås i nacken och utmanat mer om speltid. Så funkar det oavsett nivå.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
kulltorp: Jag håller så klart med om att spelet för tillfället inte håller. Men nog fan var det så att vi faktiskt hyllade Freddan för just spelsystemet säsongen vi gick upp? Man glömmer fort.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Sputnik: Nja. Ikväll var det betydligt svajigare i försvaret än det varit tidigare under säsongen.

Jag håller med om att bristen på spelidéer i 5-5 har varit ett problem ganska konsekvent.
Kommentera


Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
roger_sundsvall: Dippar?!
Almtuna och Vita Hästen på hemmaplan...vi är utspelade långa stunder..
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
roger_sundsvall: Dippar? Det har sett ut såhär sen match 1. Vi har bara levt på lånad tid.
Eller snarare försäsongen när man tänker efter...
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Att vi stjäl 2 poäng idag kan vara det äckligaste som hänt denna säsongen. Snälla hoppas att det inte gör att man känner att vi sitter lugnt i båten och att allt kommer lösa sig bara man ger det tid
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
spelar hellre dåligt o vinner
än spelar bra o looosar!!
men de ser inte bra ut
uppryckning TACK
alla lag har dippar
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Äntligen lite flyt! :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
SMÅLAND: Fyyy faaaaaan va braaaaa Jonte ääär!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Dahlén! Tack för att du finns!
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
dahlen
skapliga straffar
weeeeeeeoooolll
Kommentera


Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
ÖVERLYCKLIG för MINST en poäng
Huvvva
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
kulltorp: Tänkte precis skrivit ett liknande inlägg men orkade inte.. du träffar rätt om precis allt jag tänkt skriva också. Att Modano skulle ha så rätt till slut?
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Lander får alltså lira i sudden!? Hur är det ens möjligt? Det måste vara en konspiration.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
hubbenorlen: Året vi gick upp så fick vi en oerhörd boost av Dahlén och fick max utdelning med ett mediokert lag egentligen.
I övrigt så är det så himla uppenbart att Freddan inte håller.
Jag tänker inte gå igenom alla brister och avsaknad av spel igen.
You do the math...eller är det bara jag som ser helheten?
Kolla skillnaden på löven i år...
Kolla Modos uppgång som börjat..
Om du tittar på deras matcher så ser du ett Tänk. En tanke med spelet. Ngn har tränat in ngt som man konsekvent jobbar efter.
Och LAGET jobbar stenhårt utifrån detta för att man tror på det.
I Timrå ser jag ingenting av det. Och har inte sett sedan Freddan kom.
Tyvärr...tråkigt..
Säga vad man vill om Modano, men det ironiska är att han nog haft mer rätt än vad vi trott i vissa saker.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
boxplay 4-3
va händer..spännande
weeOo
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Men toppa nu med hardegård boyes lander walgren haha. Bort med Freddan Nubben Backlund tre idioter som ALDRIG kommer agera utan sitter säkert tills DÖDEN. 5-5 tappa poäng mot sådant skit lag och Kristianstad på det BRA DET
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Hoppas innerligt att vi släpper in ett nu i BP. Förlora för helvete så att vi kanske agerar och värvar spelare som håller allsvensk nivå
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
boxplay
denna match har ALLT o INGET
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
SMÅLAND: DAMNITTTT!!!! Fjärde målet jag missar för att jag glor i mobilen......ska fortsätta med det. 😎
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
hahahahahahahahahahahahagaga
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Mora leder...
Bofors lika så..
Och Västerås..
Ikväll vinn Modo o löven..
Bratten släppt in 5 kassar ikväll...
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Sputnik: Jo, men då spelade vi i SHL. Året innan dess var väl hyfsat framgångsrikt?
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
pojklags hockey
LOVE IT*
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Sputnik: nu har vi ingen förstemv heller bratten är i en djävligt djup svacka...
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
hubbenorlen: Fast exakt samma spel som förra säsongen? Släpp fram Ante och låt Freddan gå. Kan knappast bli sämre..

Sen visst Nubben gav ju inte nått material att jobba med i SHL precis. Drömmen är ju både ny Sportchef och Tränare. Som kan föra föreningen framåt och har en tydlig framtidsvision.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Jag citerar Wennerholm i AB igen då:

-Sedan kan man ju alltid spekulera i vems fel det är att det går dåligt.
Spelarnas, sportchefens eller tränarens?
Mitt svar är och har alltid varit tränaren.
Det är han som har mest att säga till om, det är han som sätter spelidén, det är han som tar ut laget och ska få spelarna med sig.
Kommentera


Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Sputnik: Fast det här kan fan inte bero på Fredrik Andersson. Det måste vara nåt i kommunikationen mellan Ante och honom som inte funkar. Det är uppenbart att lagdelarna inte samspelar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Vi förtjänar att förlora matchen men JÄVLAR vad det sticker i ögonen att det målet godkänns när vi får ett bortdömt för exakt samma sak mot Björklöven
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Detta är freddans ansvar ingen annans. Han måste avgå nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
Sputnik: Japp bara stanna hemma, be till gud att folk rensas på olika poster till nästa säsong
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
J F K: Han blir ingenting, lita på mig. Finns ingen hårdhet och inget mod i honom.
Kommentera

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2019-10-27
kulltorp: Nej inte mycket som är ljust just nu så förvånar mig inte. Vi blir nedtryckta av Hästen på hemmais, man skäms ju ögonen ur sig. Det är bara Timrå ik, klubben utan krav och mål som kommer detta låta fortskrida. Nubben är så stolt, har aldrig sparkat en tränare och kommer aldrig att göra. Så vi kan glatt se på raset som kommer fortskrida..
Kommentera

« · 1999179 · »