Dubbeld: Underbart att Wedin är tillbaka! Min känsla var rätt hela tiden att han skulle göra comeback ikväll istället för på lördag. Är spänd att se honom även om han inte är i toppform ännu. Han kommer att ge en till dimension till vårt spel med sin skridskoåkning och skott samt att han ofta går rakt på mål. Och man vaskar om i kedjorna som på träningen senast. Det ser bra ut! Tror att Halloran kommer att passa med Hanzl och Dahlen. Underbart att Hanzl kan spela. Jag tror på vinst!
Vi får se hur mycket skägget Svensson orkar spela.
Gå ut och skölj över HV och vinn! Släpp loss som Boyce sa att ni skulle göra.
EXPLORERSMÅLAND: Nu kör vi! Röd och vit hockeydynamit! Kör över HV! Full fart från start. I cmore säger dom att dom ser fram emot att se Timrås förstakedja med Wedin - Lander - Pettersson. Det gör jag också. Men glöm inte bort Dahlen- Hanzl - Halloran. Vi har två toppkedjor nu
Jag brukar vara rätt negativ, men i anfallszon är Timrå riktigt bra så här långt. En rejäl uppryckning jämfört med förra matchen. Lite virrigt i defensiv zon men JJ spelar stabilt idag igen. Känns inte säkert alls men jag hoppas anfallsspelet kommer fälla avgörandet idag.
Blake Slåhan: Här kommer en ström av killgissningar, häng med! Till att börja med så håller jag inte helt med om att backarna var för dåligt involverade i det offensiva, jag köper att vi har/hade för få poängbackar (lyckas Freij ... | Läs mer