1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581722 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09

« · 1857062 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Kongo: Ja det är bakvänt att tro att publiken ska ta första inviten och bjuda upp. Det måste såklart vara upp till underhållaren att bära det ansvaret. Bästa sättet är att prestera sportsligt och trots formsvacka så måste väl ändå serieledning vara ganska godkänt. Och publiken ökar år från år de sista säsongerna. Inte mycket men jag tror de som haft förväntningar på tusental i snittökning måste tänka en gång till. Det är mer än lovligt naivt med tanke på de senaste 5-10 åren...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Bygg en arena någonstans i Sundsvall istället, Timrå är inte värda detta lag hos sig. Vi skulle ha minst 4000 på matcherna med en arena centralt i Sundsvall. Mer folk på matcherna=Mer stålar=Bättre spelare= Bättre Resutlat på matcherna som i sin tur leder till SHL.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
mikenomad: Jag raljerar över det bakvända och skadliga synsättet. Plötsligt slog det mig att samma skadliga synsätt kanske också finns i klubben...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Vojne Vojne...
Vi vann iallafall sexpoängsmatchen mot Löven ikväll 👍
Men att en ska behöva till freda för nästa match mor Vita Hästen!
Fast då följer man matchen ifrån utlandet 👍😎
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Kongo: De får gärna förlora om det gett allt! För JA då har det andra laget varit bättre, och jag kan lova dig att en sådan förlust skapar revanschlusta även hos publiken!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Kongo: Men jag väntar ff på att du ska redovisa lösningen härinne och inte bara raljera över problemet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
tjobba: Min kommentar om JP gällde inte specifikt för ikväll. Men nog får man väl ändå säga att utelningen av hans offensiv sedan han kom tillbaka varit minst sagt skral?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Kongo: Men snälla. Vi fattar din poäng
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Kongo: saken är ju de att intresset finns där, men de dyker bara upp i enstaka matcher. Exempelvis derbyn.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
lungan: Ja, förstår dom inte att dom skulle vunnit borta mot Troja och Västervik!??!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Tydligt visar det sig att Laget spelade bort publiken i sina två matcher emot, Troja och Västervik!

Förstår inte föreningen och laget att det är underhållning man säljer?

Nu såg jag inte kvällens match men det låter inte som att de bjöd på någon unikt speciell lördagsunderhållning!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Heisenberg: Ja, precis. Felet är medelintresserade Svenssons. Varför går du/ni inte på matchen? Skäms! Pratade även med en grymt duktigt kock som hade svårt att få restaurangen att gå runt på grund av för få gäster. Så djävulskt svagt av allmänheten!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
mikenomad: Vet ej om vi såg samma match, men jag tycker Johan Persson gjorde en av sina bästa matcher i Timråtröjan. Han var värd ett mål i kväll, men solklart en av de bästa offensiva spelarna i kväll. Tycker även han tog bra defensivt jobb!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Härligt med vinst igen :) poäng i alla hemmamatcher utom en.. Vad vill publiken ha egentligen? Uselt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Lär er stänga matcherna för fan!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Holy shit Brattström!! Där kunde det blivit en s k episk fail.. Inte vackert, men förjävla viktig seger. Vila nu och träna avslut i en vecka så kanske det kan bli en trevlig jul i alla fall. Wedin är värd att få lite medgång framöver då han har varit på g hela hösten utan att få till det. Skål!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Matchdag och seger, då ser Lovisa till att Charlie blir årets julhund
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
roger_sundsvall: Grattis! Man tackar. Fikarasterna för mig i Umeå blir allt mindre gröngula 🤗
Kommentera


Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Yes 3-2 😀
viktigt o vinna
fast man inte spelar bra
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
kulltorp: Ni måste ju börja betala ut lön till Freddan nu, det är ju snart jul...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Timrå IK - IF Björklöven 3-2
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Äntligen Wedin!!!! Hoppas det lossnar ordentligt för han...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Bragd-Birger: Är det match ikväll. Jag väntar tills Freddan fått lämna.
Ngt är uppenbart fel..
Är Lavoia verkligen skadad??
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Timrå IK - IF Björklöven 2-2
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Målvaktstavla
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Ok. Nu kommer Timrå helt oväntat ut och blåser löven av banan ungefär som mot Modo för en vecka sedan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
HÅGLÖST TIMRÅ IK!
Vad händer?
Fortsätter det så kommer vi dala som en sten i tabellen!
Vart är glädjen?
2 mål på 8 perioden...
Vi ligger på 11 plats de senaste efter de senaste 10 matcherna..
Börjar bli orolig..
Må vändningen kom snart!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Bragd-Birger: Gokväll, (-8) på Molinder nu, i ett lag som lett serien mesta tiden ....urrrk
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
O herregud. Brukar hålla ut, men idag skiter jag i tredjeperren. Så jävla menlöst.

Molinder periodfacit: en lallutvisning som det målades på, och blytungt försvar framför kassen på andra.

God natt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Timrå IK - IF Björklöven 1-2
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
mikenomad: skicka hem fanskapet till Ramsele
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Herminator: Aha, 2 723! Och detta inte har något som helst med organisationen Timrå IK att göra, utan felet sitter i medelintresserade Svensson som inte går på matchen. (Ironiserande över detta fullständigt bakvända synsätt.)
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
GODNATT TIMRÅ IK!!!
Herregud så enkelt!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Jämtlandsfil: 10 är menlös men det är ju även 54 för tillfället. Fast JP är en jättebesvikelse sedan återkomsten
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
God natt! Sjunker ner i knät på Brattström och ger bort ett mål.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
mikenomad:
och #10 , vad ska vi ha honom till liksom?
#negjinxa
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Jämtlandsfil: Ja JD gör ingen lycklig heller porrmusche till trots. Men 24 har på sin höjd under alla år i Timrå kravlat sig upp på ”helt ok”-nivå nån match här och där..
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Jämtlandsfil: Helt sant. Molinder är inte alls bra som back, men han sticker inte direkt ut i sin dålighet. Dessutom är det knappast bakåt vi förlorar matcherna för stunden utan det är vår totala uddlöshet framåt som är problemet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
mikenomad:
Håller inte med dig heller. Det är inte så att om man entledigar honom så är det slut på förluster.
#6 #7 och #27 är, i min värld, på ungefär samma nivå..
Jaja, gå för tre p nu grabbar!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Herminator: Lördagsmatch, Löven och helt tyst i hallen...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
SMÅLAND: Publikum 2723, fast trot.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Fortfarande tre kedjor i PP alltså. Molinder på back, och Berglund framför mål. Freddan vet väl om att man prompt inte måste spela en back på backposition i powerplay? Ut med molinder därifrån och ställ Zetterberg där i PP istället.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
UDDLÖST Timrå IK!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Timrå IK - IF Björklöven 1-1
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Jämtlandsfil: Molinder är ett GIGANTISKT sänke i det här laget
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Bragd-Birger: Gaaaaaallo, oh la läsa..
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Jämtlandsfil: Fair enough. Själv håller jag på att gnaga ner naglarna till knogarna varenda gång han är inne. Jag tycker faktiskt att det är taskigt av coacherna att spela honom.
Låt oss se om han klarar sig ur den här matchen utan ytterligare minus i bagaget.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Ska en skratt eller gråt?
Farta finns men ineffektiviten äro vårt största beskymmer nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Bragd-Birger:
Nää, håller inte med.
Molinder är inte det stora problemet i dagsläget.
Kommentera

« · 1857062 · »