1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582448 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02

« · 2084356 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
kulltorp: men släpp handbromsen nu!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hahl Bundy 2.0: Men fan, våga ta en riktig utvisning då domarn.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
roger_sundsvall: Vi kommer inte åt Löven idag tyvärr. Många spelare är spända och kommer inte till. Avsluten går i magen på målis.
Men helt ok premiär. Det är nerver och vi möter seriefavoriterna, det kan vara det sämsta premiärmotstånd man kan önska sig.
Löven är helt klart starka, men det känns som att vi kan bättre.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hahl Bundy 2.0: PP är rent löjligt, där försvann matchen. Röven spelar ganska bra med deras begränsade resurser och stänger ner matchen efter deras slumpmål i första perioden. Tråkigaste premiären på år och dar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
roger_sundsvall: Nollade?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
roger_sundsvall: På tok för passivt i egen zon.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
bar mofftak: Rahimi gör mål. Skit match. Ja ja det var det det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
0-2
njaaaaa
hm
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
JonteD: Jag har lite svårt att tro att Vancouver går med på det. Risken att nån Rahimi eller liknande clown sätter en armbåge i huvudet på honom är för stor...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
kulltorp: Rör om... löjligt att vi inte gjort mål.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Woody: Ytterligare ett exempel. Rahimi håller i klubban själv och ramlar, blir förbannad. Suck.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Andersson: Alltså bort med Lööke ur första. Han slår inte en passning rätt..
Det är dax att vaska om
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Woody: Är inte Rahimi ganska löjligt egentligen. Hej, jag tror att jag är polis, eller är jag terrorist, jag vet inte.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Truth : Nej det har inte varit något förlöjligande vad jag tycker iaf, om man hängt med vad det skämtats om. Det är mer hans gamla coach man skämtat om, som spädde på rätt rejält.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Andersson: Jaja de blir kanske som mina vänner tror EP kommer att att spela hos oss ett tag!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Intervju med nubben, känns bra!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Andersson: Nubben är förjävla skön alltså. Tycker ändå att det osar erfarenhet av honom. Och ödmjukhet.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Matsg: Jag tror att det är lite tidigt att döma det efter två perioder mot favoriten att vinna serien. Det kommer att lossna, tro mig. Sen är det lite spännande att Nubben i direktsändning skämtar om att det är EP han vill ha hem. Är det ett absurt skämt eller har han något på gång. Han har alltid den där lilla räven bakom örat, Nubben.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Haha Nubben ska överraska Kenttä med Petterson i 3:e! ;D
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Clay.2: Säger du det
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
nyförvärv..vi får se😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Andersson: Nubben om Elias - "Vi får se vart det leder nånstans", låter som man haft kontakt?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Synct: ganska skittråkigt skämt dessutom. Ngn form av förlöjligande som ingen mår bra av. Hugo är en slitvarg som kommer att växa in i en härlig brunkarroll.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Matsg: möter ju iofs tänkta topplaget men visst , mer ös framåt tack
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Woody: Ja, vi ska ju ha den bästa offensiven i den här serien så 0 gjorda efter 2 perioders spel är inte riktigt vad man hoppats på.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Clay.2: Jo, det var min poäng.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Löven jobbigt bra i egen zon. Utan puck, ska sägas. När dom har pucken blir det fiskdamms-forecheck - vinst varje gång.

Måste vara lite kvickare, både i uppspelen och i anfallszon. Och trycka på mål. Mycket mysgnugg i rundlarna. Upp på back, skott och störta mot kassen.

Hursom, ser rätt hyfsat ut ändå för att vara premiär. Gillar tyngden på 2:a och 3:e linan. Kan dom använda den för att trycka lite mer mot mål, så...

Förväntar mig också hattrick i 3e av #13.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Synct: Han spelar i 4 kedjan och förväntas inte alls att göra mål och ingen av dom andra i den kedjan .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Synct: 5,25 minuter i speltid har han såhär långt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
She: Jag tycker att det är långt ifrån dåligt om jag ska vara ärlig. Lite spänt kanske, men inte dåligt. Jag tycker det ser lovande ut. Ett mål då släpper det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Rallarn: jodå jag vet att han är en filmare, det är bara tråkigt att domarna inte tar för det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
SMÅLAND: Det kallas ställningskrig!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hockeyoraklet: Trassalanter bruk väl ha lit mer kuk i sig..
Jävla fjolla å lägga säj där!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
She: löven har stängt matchen bättre lycka nästa gång. Så dårligt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hockeyoraklet: Han filmar otaliga gånger varenda säsong.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Kerstin_k: Det är skämtats så mycket här om "NHL-Reinhardt" pga hans gamla coach uttalande att folk börjat tro på det, och är besviken att han inte gjort hattrick än ikväll, ganska roligt att folk inte förstått att det varit ett genomgående skämt hela försäsongen och nu är man besviken att han inte levererar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Vad händer??
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Andersson: tuffa transatlanter dom har, scenskolan har dom bemästrat iallafall haha!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
rabon: Annars tycker jag att Walli syns mycket mer nu än i fjol, för att inte tala om Jonathan Carlsson. Blomqvist är kanske den som man sett minst av. Så långt tycker jag att fjärdekedjan överraskar mest positivt. Men vad f-n hittade han den utvisningen. Utvisningar känns som ett rent lotteri.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
SMÅLAND: polaääin
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Tikkare: Jo'rå - det gör han. Ganska precis så mycket som väntat och på förväntat sätt.

Däremot kan man ju kanske ställa lite högre krav på Mr-100-poäng?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Tikkare: Jo men de händer inte så mycket!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Vi gör Canntona bra i ksssen ikväll!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
rabon: Annars tycker jag att Walli syns mycket mer nu än i fjol, för att inte tala om Jonathan Carlsson. Blomqvist är kanske den som man sett minst av. Så långt tycker jag att fjärdekedjan överraskar mest positivt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
SMÅLAND: Nä för då blire ju oavgjort
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hahl Bundy 2.0: ja det är alldeles för få som verkar beredda att gå in och ta fighten framför mål. Flera lägen i matchen där man har tid att bryta in med puck på första stolen men istället för att ta en smäll så spelar man runt bakom mål som om man hade PP eller nåt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
rabon: spelar inte NHL Reinhardt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Neste mål blir avgörande ikväll...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Walli passar alltså in pucken i klumpen av spelare så att en löven spelare kan ta den??
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-10-02
Hockeyoraklet: In på mål o tryck in pucken. Blir irriterad. Löven har det där lilla lilla flytet man ska ha.
Låst ämne

« · 2084356 · »