1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581951 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14

« · 2581850 Till forumet


Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
On the good side: Värmhed lär få en bra chans i afton.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Knylan: Hallå! Har varit så arg att jag har suttit i fosterställning i pannrummet, skakat i hela kroppen och tuggat fradga, så jag måste ha missat…

…vilket nummer är det till insamlingen? #freelundin
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Hassan: Min enda fundering är om det vore rimligt att upptäcka domaren med periferiseendet? Hockeyspelare brukar kunna undvika tacklingar tack vare det. Vidare ligger det nog också som belastning att han inte stannade direkt. Spelet brukar väl bli avblåst ändå med domare ur spel. I övrigt är känslan att det blir ettor eller nollor i besluten utan vettigt resonemang.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Undrar såklart hur många matcher Öberg fått med dagens bedömning. Han ser uppenbarligen domaren långt innan, han kollar inte heller hur det gick med domarens fot/knä som han skallar med kraft
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
blir de fullsatt ikväll?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Nu koncentrera vi oss på match rabbuslingar!!
3 rak torskar å bli dä en 4 ikväll så ligg vi i botten innan Danmarksresan!!!
Ja bli vansinnig om dä gå åt helvete ikväll!!
Vi ä helt utan självförtroende!!
Nä nu glid ja in på bolage!!
Vinn eller försvinn ikväll Timrå IK!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
roger_sundsvall: Spelar Lundin ikväll? :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Zäta75: ja vet inte
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Hassan: Hahaha! Dagens primadonne-zebror skämmer verkligen ut sig. Var ju en till incident igår mellan Ösund och Tingsryd.
Ja kalla mig kappvändare eller vindflöjel, jag vet att jag försökte försvara anmälningen igår men jag tycker det är lika patetiskt som alla andra nu. Eller patetiskt....det är fan vidrigt att de tillåts agera maktfullkomliga och direkt påverka matchresultat på det här viset. Nu m å s t e RN agera mot DN!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
mikenomad: Där såg han ju domaren så det måste vara minst 7 matcher.
Låst ämne


Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
bar mofftak: Livstid!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Hur kompenseras Albin och Timrå om han stängs av för att sedan frias? Får han ett "Du slipper ut ur utvisningsbåset"-kort av DN?
Jag kan tyvärr inte vara på plats ikväll men spelar inte Albin hoppas jag det förs ett JÄVLA liv vid varenda domslut mot oss! Oavsett riktigheten i domslutet
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
mikenomad: Japp, ikväll vill jag att alla som kommer till arenan är klädda i svart och vitt. Helst med varsinna visselpipor.

"Judge nightmare"
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
mikenomad: Jag gissar att RiN tar upp detta på nästa möte. Och det lär ju inte hinnas med idag. Så jag killgissar att Albin missar denna match.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
kulltorp: Nån som har räknat prickar till dagens match?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
mikenomad: Ser ut att vara 170 sittplats biljetter kvar ungefär.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Har 2 sittplatser till salu, G, rad 3. 400kr st = inköpspriset
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Känner att peppen inför ikväll pajats lite av senaste debacle. Om Lundin inte spelar OCH sedan frias är det ta mig fan ren och skär skandal. I så fall får de väl sjunka med skeppet i detta rättshaveri.

Har knappt kunna kommentera händelsen då jag känner mig så jävla handfallen inför övermakten. Det är alltså ett strängare straff än vissa huvudtacklingar. Situationen behöver jag ju inte förklara.

Hoppas innerligt grabbarna använder detta som bränsle på brasan. Själv är jag bara helt jävla matt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
empa11: Vaclav Karabacek i Västervik sparkade någon med skridskon och fick lika lång avstängning, de är en parodi
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
5022 sålda
Kom igen öka 🤩
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Det är ett litet helsike med matchdagar! Det blir ingenting gjort, man går bara och väntar på att det ska bli lovligt att åka till arenan!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
är för långt mellan matcherna
tisd,tors lörd e bäst
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Går alla resultat emot idag så är vi på kvalplats när vi går till sängs.

Blir det inte vinst idag så får Ante tacka för sig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
vonDöbeln: Känns de rimligt när vi i 3 raka matcher haft det spelmässiga övertaget? Men faller på en ineffektivitet på farliga skott? Då ska de också tilläggas att de lagen är FBK, ÖHK bla, seriens två farligaste lag och två av våra största spöken?

Sitter ned i båten & ta det lite piano, när allt är som vanligt & gruset släppt ur maskineriet kommer du vilja kröna Ante.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Inte sådär mycket kommunikation kring vad som händer med överklagandet…

När träffas polisförbundetsförra ordförande med co för att syna Lotterinämndens avgörande?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
vonDöbeln: låter lite överilat. Om Timrå fortsätter att spela lika bra men bränna vartenda läge har jag svårt att se att det är Ante felet sitter i.

Någon jävla gång måste det lossna. Jättelämpligt om det blir i kväll. Jobbigt utan Lundin, men bra läge att lufta Värmhed.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
söder över: Albin är avstängd idag. RIF har helgstängt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Cobbel: Vet inte riktigt vilken hockey du har tittat på. Men varken LHC eller Örebro är några spöken för Timrå IK.

Linköping är en match man förväntar sig vinna.
Örebro har vi väl 50/50 vinst-förlust mot, så där är det inte heller godkänt att ha spelövertag men torska.
Färjestad kan vi inte vinna hockeymatch mot, det förväntar jag mig inte.

Tyvärr är gemensam nämnare för LHC och Örebromatchen EXTREMT svag spelkänsla från Ante som kostar oss poäng. Så länge vi inte vinner SM-guld med Ante som tränare så har han inte gjort sig förtjänt av något mer än en bukett blommor och tack för tiden.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Hahl Bundy 2.0: undrar om det går att kräva ersättning av hockeyförbundet för att täcka kostnader så som lön och utrustning för Lundin under tiden från när beslutet fattats av lotterinämnden fram till dess att RiN friat? Lite som när kriminella får ersättning då samhället inte når fällande dom efter frihetsberövande…

Det vore jävligt kul om det gick…
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Härdsmälta av Frölunda eller är HV bra ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Får hoppas RBK torskar ikväll, så slipper vi ligga på kvalplats iallafall!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
vonDöbeln: ”Tyvärr är gemensam nämnare för LHC och Örebromatchen EXTREMT svag spelkänsla från Ante som kostar oss poäng. Så länge vi inte vinner SM-guld med Ante som tränare så har han inte gjort sig förtjänt av något mer än en bukett blommor och tack för tiden.”

Alltså jag har förstått att det är åtråvärt i vissa kretsar att uttrycka sig så hårt man bara kan, men nu tar vi och chillar lite va? 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Hahl Bundy 2.0: I princip alla anmälningar som kommer in torsdag eller lördag gäller då ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Andersson: Förstår inte vad som har hänt till Rögle och Frölunda... De skulle ju vara topp 6 lag? Om inte topp 3 lag enligt experterna... 4-0 till HV nu! Herregud..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Bäckis69: 0-4 Frölunda - HV nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
empa11: vet inte vilka kretsar du befinner dig i, så det kan jag inte säga något om.

Jag uttrycker mig så som jag ser på verkligheten
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Bäckis69: Mögle skulle ju va högt upp .... "" men snart vänder det ""
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Andersson: Örebro spelar ut Modo efter första men 0-0.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Andersson: Rönnberg lär ju vara riktig arg haha
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Bäckis69: Lär ju få sparken med
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Andersson: Lär ju få iaf till December.. Han har ju varit där i 11 år så svårt att få kicken då.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Bäckis69: Dags att byta kanske då
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Andersson: Kanske det...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
vonDöbeln: Med den retoriken & tankesättet så byter vi hela laget lagom till jul också eller?:)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
LAGUPPSTÄLLNING: TIMRÅ IK - LEKSANDS IF
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Cobbel: Ja tålamod är för veklingar 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Cobbel: Avgå alla!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
vonDöbeln: Kretsar som finns tex i denna bok. Lander ska pensionera sig, Dahlén ska bänkas etc etc.
Om man skulle gå på diskursen stundtals förra säsongen så hade vi inte haft kvar en spelare just nu typ.

Om du är så hård mot din omgivning som du tex uttrycker dig mot Ante nu, så är vi absolut väldigt långt ifrån varandra
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
empa11:

Säger grattis redan nu

Vi verkar köra på 6 backar hela matchen

Det håller inte mot er offensiv

Med caito och Lindholm borta går det inte
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2023-10-14
Dubbeld: lite förvånad att man inte luftar Juel mer.
Låst ämne

« · 2581850