1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581825 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - LHC 2008-12-28

« · 1103319 Till forumet


Timrå IK - LHC 2008-12-28
Ska bli kul att få vara på plats igen, har fått lite abstinens på sistone.
Törs man hoppas på 3 friska till?
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
73Sjöbba: Vem mer än jag ska dit????
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Mackelito: Jag ska dit... Står dock inte vid trumman denna matchen för syrran är hemma från London och vill ha mig sittandes.. (Fast smyger nog dit ändå till slut)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Mackelito: jag ska dit .. åker du tom bil så kan du ju åka med oss
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Mackelito: Jag ska också dit, hemmamatcher missar man aldrig =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
ÄlskarTIK: Självklart skall jag dit och heja fram det våra till nya stordåd. Dagen till ära kommer jag att ta med mig en bekant bosatt i Jönköping. Han är en av Timrå IK's största fans sen många år, en av dom få Jönköpingsbor som jublade när Timrå IK vann där nere för ett tag sen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
superfalle: nej, jag reser ifrån Hammarstrand men tack endå , kanske en annan gång...
Verkar vara slut på långsidan nu, hoppas på slutsålt!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Mackelito: ja .. balkong kvar och några strö platser som de hörs .
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28

superfalle:
faen vad najsigt om det skull kunna bli lapp på luckan i morgon, hoppas bara att LHC lämnar idioterna som skämde ut sig i Rögle för några veckor sedan hemma hos sina morsor.

Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Per HApps: Aa, det skulle bli jäkligt kul , speciellt mot Östgötarna.

JAg ska dit som vanlogt:)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Per HApps: ja just ja . de var dom de ja . fy fan va jobbigt .. ja de hoppas jag verkligen . jag har tjatat med mej blivande nya supportrar som ska få se vad trevligt det är på hockey ..
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Säger bara krossa cluben !!! och kör över Jocke Eriksson.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Hoppas att Styf är med i line-up'en och att han får ett varmt mottagande imorgon. F.ö. roligt att se att han var lagomt aggressiv vid det egna målet igår. Det är något man har saknat ett bra tag nu. Skogs har iofs. glimmrat till någon gång.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
73Sjöbba: Det skall bli roligt med hockey igen, det var ju ett tag sen sist vi lirade på hemmaplan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Sitter och kikar på hockeyligans införrapport om matchen och det som slår mig är ändå vilket flyt Linköping haft med skador och sjukdomar hittills. Samtliga av deras topp5 i interna poängligan har spelat alla matcher, 34 stycken.

Vi har Hynning och Pyörälä som spelat alla matcher men sedan har vi ju Wandell som missat några, Lehtonen som missat många på vår topp5lista.
Kommentera


Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
nixXz: Precis, tänkte just posta länken själv, Fransson har ju riktigt goda kvaliteter, han behöver bara komma till en bättre miljö = Timrå :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
erathoo: mm men han är offensivt skicklig, och vi behöver främst en defensivt bra back. Fast en bra Fransson skulle inte vara dåligt det heller.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
nixXz:
Toni Söderholm
b, Frölunda

Finsk landslagsback som förra säsongen kom till Göteborg med extremt goda vitsord. Har inte blivit någon succé i Frölunda och är bänkad i dag.

Eller denna back skulle kanske vara nåt i rätt omgivning
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Tvåtallar: ja det skulle han verkligen vara, vart har du läst det?
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
ANDERSSON, Thomas

AHLSTRÖM, Anders KÄLLIN, Tomas
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Jag tror på seger mot LHC. Hade vi inte Hirsch i målet föra gången? Hlinka och Hlavac var ganska så osynliga? Vi förlorade med 2-3 trots mediokert spel?

3-1 till TIK. Vinst mot LHC och lukten av Brynässtjärt blir uppenbar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
nixXz: Det som står om Söderholm finns på länken nedan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Dream Team: Haha, en ganska så skrattretande historia det där angående Fransson/BÅG vs Lener måste jag säga.

Tycker i alla fall jag känner igen mig just i tänket "hur kan han ta ut honom i landslaget, vad ser han hos honom" från ett lag som står mig betydligt närmare.

I övrigt är det väl ganska så enkelt. Lener bestämmer om Fransson platsar i klubblaget eller inte och BÅG om Fransson är en landslagsback.

Det här hade kanske inte så mycket med dagens match att göra mer än att Fransson är petad, men jag tror vi vinner med ett par mål.

4-2.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Jag gillar Lener skarpt. Han är beredd att göra lite oväntade saker, tänker inte konventionellt svenskt (vad konstigt :)), han har bänkat välbetalda spelare förr och spelat mindre namnkunniga spelare istället och plockade väl några bra slovaker/tjecker till luleå om jag inte missminner mig. Vet inte så mycket mer om men magkänslan säger mig att jag nog banne mig skulle kunna tänka mig honom i Timrås bås en dag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Det vore roligt om vi kunde vinna 2 matcher i rad. Bara en tanke.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Hahl Bundy: Roligt ja, men inte föga troligt. Gissar på 2-4. Klarar vi en pinne är jag mökke nöjd. Hoppas för övrigt att Styf visar vem som rular i ladan.
Tänk att det var konkurshot som avhandlades för 25 år sedan, hoppas vi slipper höra sådant i dessa tider.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Hahl Bundy: Det håller jag med om. Med ett bra stöd från publiken och lite flyt med skotten så kan det nog gå vägen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Enligt laguppställningen på hockeyförbundet så står Åkerlund idag. Då hoppas vi att han spelar så bra som han har gjort tidigare.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Hälge: Direkt från sjuksängen till förstaspaden. Skön gambling. Att han startat förra matchen hade man kunnat förstå då han tränat med laget under uppehållet medan Backlund lirat landslag. Men denna match känns mer tveksam ifall han skulle göra någon tavla. Bara hoppas han spikar igen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Frella: X-tra intressant blir gamblandet med tanke på Backes formkurva som ju inte direkt är vikande...
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Som jag förstår det enligt swehockey är det Backlund som står och inte Åkerlund.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Helt rätt att låta Åkerlund få förtroendet i denna viktiga match, är övertygad om att Åke gör en kanonmatch idag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
timraande: Ja jäklar, nu står Backes namn i rött på swehockey förut stod de ju Åkerlunds i rött, märkligt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Detta är inte sant. Websändningen inställd från TIK-Linköping....
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Rooster23: Hehe:P tungt. köpte matchen jag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Bigthelin: Tyvärr hade jag inte ens tänkt se den på Sopcast utan bara följa den via webradion och så funkar inte just den matchen. Tragiskt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Rooster23: Jobbig start i elitserien. SSK och Rögle har tagit ledningen. Rögle dessutom med 2-0. Viktig omgång det här som det ser ut....
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Rooster23: Lite heta på gröten var de på svt.se. Bara 1-0 i Ängelholm.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
JAAAA!;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Hehe 1-0 Tomas Skogs. Hockey är inte rättvist
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
SKOGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Rooster23: Islossning nu? :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
ChriZt3r: Och härligt är väl det ibland:P men ytterst sällan
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
ChriZt3r:Haha även att ja till polarn att Skogs gör sitt första mål för säsongen innan matchen, hoppas de lossnar för honom nu :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Snoop: Det är han fan värd. Tycker han har varit rätt bra de sista 8-10 matcherna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Vafalls!? Challe seriös i periodintervjun!?
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Yellowcard: Omöjligt....
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Klassiskt. Ingen utsändning på Sopcast. Ingen webradiosändning och så sammanfaller periodstarten med början på kvartifemekot.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Yellowcard: vad sa challe i pausen då?
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Yellowcard och MB : Vad sa han??
Kommentera

« · 1103319