Detta är ett drömläge för lagen bakom. Helvete vad vi bjuder in alla. Hade varit övertygad om att lyckats som laget bakom ”bara vi vinner våra så klarar vi det. Timrå kommer inte vinna en match på 10år”
bgs: Skägget Svensson är ju klar för pension tyvärr. Så seg. Inte en chans att han blir kvar nästa säsong. En hård sommarträning kan inte hjälpa honom. Han är en skugga av sitt forna jag och fjolårsform efter skadan.. Det är över
3-0 nu i PP och matchen är över
Vem skriver AVGÅ SAMUELSSON OCH NUBBEN PÅ BANDEROLL TILL SISTA HEMMMAMATCHEN MOT VÄXJÖ??
Jag hoppas ärligt vi åker ut så de kan fundera på om det är rätt yrke man håller på med. Samt att alla Facebook nördar som inte tycker det ser illa ut kan fara åt helvete, långt!!!!
EXPLORERSMÅLAND: Man blir mest förbannad och besviken när man vet hur bra vissa spelare och laget kan vara i vissa matcher tidigare i år. Nu totalt under isen de senaste 5 matcherna. Pappsyken
Stridhsyxa: Exakt och precis. Att han spelat Pääjärvi hela säsongen istället för att ge en hungrig junior speltid istället. Hade garanterat inte blivit sämre i allafall.
Zäta75: Vi skulle behöva bänka både Svensson och Hardegård dessutom. Det blir kanske för tunt, även om jag tycker de borde fixa 2 perioder utan 5 spelare.
Tänkte på en sekvens i första som var talande för vad vi är för typ av lag nu. Vi kommer i 2mot1 eller 2mot2, kommer faktiskt inte ihåg. Westfält åker med pucken och skjuter ett totalt menlöst skott, på andra sidan tar Pääjärvi en enorm banan sväng ut mot sargen istället för att gå direkt mot mål för att kampa om en eventuell retur.
Såg väldigt märkligt ut, ungefär som att han gjorde det med vilje för att han tyckte det var för obekvämt att gå in på mål.
Zäta75: Nä vi är Timrå och vi bryr oss inte! Inget är viktigt! Och vi mår bra!
Hardegård håller inte för SHL.
Faktiskt inte Forsmark heller…
Att Örebro som leder och spelar på resultat visar en aktivitet i fysiken och känslor på isen men vi som jagar och borde vara testobombade viker ner oss och alibispelar…
pingvin: Ja precis. Bekväm IK. Det är väl det som gör att jag hackat så mycket på en sån som Lilja till exempel.
Jag tycker han är för håglös i spel utan puck. Det finns liksom inget i hans spel som gör att man känner att "nästa säsong släpper det".
Det handlar väl om de flesta nyförvärven denna säsong iofs.
Möjligtvis Heikkinen och Levinsson som skulle kunna öka sin poängskörd litegrann till nästa säsong. Annars skulle Nubben behöva rivas ett par befintliga kontrakt som sagt. Pääjärvi medräknat.
Fy fan vad jag hatar det här laget. Man har gått och taggat hela dagen för den här matchen och det är den här skiten man bjuds på.