1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581753 inlägg · 6215 ämnen

Forum

« · 2349006 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Dags att sluta hacka på MoDo nu! Jag fokuserar på mitt lag och är mer än nöjd med vår laguppställning hittills och Kapanen som sportchef! Tack Nubben! Tycker vi har ett bra momentum i föreningen och föreslår att vi fokuserar på det i stället! I ärlighetens namn skulle vi lika.gärna kunnat fokuserat på Silly-season-Hockeyallsvenskan. Ödmjukhet mina vänner! Ödmjukhet.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Hassan: det är ju det!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Dök man in här och insåg hur jävla långt det är till september…. Deppigt.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
erathoo: ähh, bra musik är bra musik! Även om man inte gillar musikstilen så kan det vara bra ändå!
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Kan det bli en spelarpresentation i morgon under öppet hus på NHC 😎
Kommentera

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Jag ser det framför mig. Känns lite som att man ville testa en grej bara för att. Dömt att misslyckas i mina ögon.
Nu stod vi en bit bak, men trycket var ändå nåt alldeles extra och Harvester of sorrow är ju en bra tung låt när allt kommer omkring.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
snushane: Inget slår engelsk punk från 77-83.... Om man ska prata äldre musik... Iggy and the Stooges inte att förglömma. Sisters of Mercy, Bauhaus och Killing Joke för att nämna lite goth och blandat

Sen finns ju massa nyare metal som är king.. Rammstein, tidiga In Flames, At the Gates, m fl...En massa bra norsk svartmetal. Children of Bodom och Insomnium bland finska band. The 69 Eyes...

Hellacopters, Turbonegro, Gluecifer m fl om vi snackar rock senaste 25 åren. Thåström har ju gjort en del bra skit... osv osv. Ja fan finns en hel del bra grejer där ute :-) Tur man inte låst fast sig vid en stil eller en tidsperiod ;-)

Vann jag VM i name dropping nu?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Rip Kirby: Tyckte inte det här med scenen i mitten var lyckat, blev mest märkligt att stora delar av konserten se ryggtavlorna av dem.
Kan lätt föreställa mig det du beskriver!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
erathoo: Bash, Beethoven och Mozart slår det mesta
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Okej, trist. Men tänk dig huvudscenen, kolsvart ute och så fullt som det kan bli. Ecatasy of gold och stämningen var på topp 👏
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
JanneH: ja, gillar man hockey, ska man visst alltid vara "hårdrockare" vad hände med alla oss som gillar Fusion? Eller jazzrock, som man också sa, typ wheater report, eller varför inte svenska Kornet, eller tidiga Wasa Express?.....jaha....det är bara jag som gillar det....😢
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Hahl Bundy 2.0: ja va fan är det off season och dött på sillyn så blir det så här
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Rip Kirby: Kan jag tänka mig! Såg dem senast i Globen när de hade scenen i mitten. Det var dock lite av en besvikelse tycker jag
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Bästa jag har sett var Metallica på Roskilde, orangea scenen, 2003. 🤟🤟🤟🤟
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: bossen live är nästan bättre än Kapanen i mål! 😉
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Zoogin62: Och vi är jävligt överens om Maiden! 😉
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Zoogin62: Nä du är fan äldre. AC/DC är f.ö inte pinsamt dåliga, inte ens efter Bon's frånfälle. Har sett dem några ggr och de är de enda som kan tävla med Depeche som arenaband. Ja om vi inte räknar bossen då men han är utom tävlan
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Hahl Bundy 2.0: Jocke är köng!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Hahl Bundy 2.0: du har rätt! Smaken är som baken, inget att göra nåt åt!🙂
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Ha ha man nämner Jocke Berg o sen ska det tuppfäktas om alla musikstilar som finns härinne 😅
HS är HS 🤣
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: är du äldre än mig, jag är född 1962.
Håller med att du har pinsamt dålig musiksmak!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Zoogin62: Tur att man är för gammal för att käbbla om musiksmak men din är fan direkt pinsam 😂🤮
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
snushane: är tyvärr inte så bevandrad i gammal engelsk punk. Clash, Sex Pistols, Ramones (men som va kanske jänkare!?)
Men allt är bättre än Depeche Mode, t.o.m. Christer Sjögren!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
snushane: GBH har jag några vinyler av hemma i samlingen
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Mappe: håller med, men känslan och gunget finns kvar!🙂
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Mappe: Tacka vet jag gammal hederlig engelsk punk som, Sham69, GBH, Exploited, UK Subs. 999.
👌
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Zoogin62: De var bra när Bon Scott levde, när han dog blev det skit av alltihop…☹️
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
roger_sundsvall: känslolöst hyperaktivt positivspel!🤢
Nej tack!🤢🤢🤢🤢
Men bättre än Depeche mode iallafall!
Lyssna på Likström/Växelström istället!🙂👍
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Kommer man peta Modo nästa säsong i SCA cupen till förmån för Östersunds IK?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Rip Kirby: han får ju leva sin dröm, att spela med Modo. Det är väl vackert så! Eller inte!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
JanneH:
maiden är KUNG
ska se dom på ullevi 🔆
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Men precis. Den grundkapaciteten som han besitter är det få spelare som kan svara upp till. På något vis är det bara beklagligt att han aldrig fick visa sitt rätta jag.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Rip Kirby: jag får sorg i hjärtat när jag tänker på Sebbe, känns som ett oerhört slöseri med talang! Jag är övertygad om att han hade varit en etablerad SHL spelare om han hade velat! Men men, alla har ett fritt val!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Va?: Har helt ärligt inte suttit bänkad vid en enda hockeymatch i nåt av alla låtsasmästerskap den här sidan millennieskiftet
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Sebbe Ohlsson - snipern! Ja menar huuur viktig har han inte varit för Modo under alla år han varit där. Man har ju nästan glömt bort alla klassiska mål som han gjort. Perfektion när den är som störst! 😁😅
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Timrågogogo: Modo kommer bli perfekt! Där kan han harva på och lägga upp mackor till Sebbe Ohlsson! 😉
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: ok kanske blir modo för han då 😁
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Timrågogogo: nej nej nej!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Jocke Lindström i Skellefteå. Kan det vara något eller blir det HA där?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp:För att få en lite mer Finsk touch,
luotamme kapanen!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Bara det här ger mig bra vibbar. "Kapanen var själv den som tog kontakt med Timrå IK".

Kapanen kommer ge sitt allt och är beredd på att slita i den lilla förening som Timrå ändå är med mindre medel än de flesta andra föreningar. Kimmo sa själv att dom arbetade med yngre spelare i Kalpa för att de inte hade ekonomi för annat arbetssätt. Jag tror att hans hjärta för föreningen plus hans rätt gedigna kontaktnät och erfarenhet kan bli en match made in heaven.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Hahl Bundy 2.0: In Kapanen se trust!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Hahl Bundy 2.0: Skulle vara intressant att få möta HV i ett slutspel igen. Det är dags för revansch för alla slutspelsdebacle mot dem sen innan.

Match i matchen blir Nubben mot
"hans bästa värvning nånsin".
Dags att bevisa att HVs tid att kunna gå på vatten är över.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Hahl Bundy 2.0: För min del hoppas jag ju att det ena Nubbenlaget även hinner bli lite Kapanenlaget innan dess
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
Nättinen till HV. Nubben jobbar på.
Ska bli intressant att se hur det går när Nubben lag 1 möter Nubben lag 2.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
JanneH: Mmm Sabbath! Mina husgudar! Tillsammans med Purple! 😃
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
JanneH: 🤮
Pudelfrilleylande. Fixar det inte
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
TiKTenkrat: ja jag tycker vi ligger bra till, ingen stress att fylla de sista platserna.

Maiden, Dio och Judas är KUNG!!!
Fyll i med Accept, Sabbath och Ozzy och du har fyllt 1a och 2a kedjan!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad:

Ja jag läste det, så tråkigt.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2022-2023
mattias - 74: Nä Maiden, Dio, Judas och annat är skräp.
Men idag är det sorg, igår dog en av mina husgudar Andrew Fletcher. Grundare av Depeche Mode...
Låst ämne

« · 2349006 · »