TIK_TIK: Jag tror inte sista ordet är sagt där. Jobbas nog i det tysta ska du se. 23:59 ikväll är deadline.
” Källor till Expressen har under torsdagen uppgett att Kovacs sida fortfarande hoppas på en lösning med AIK och att parterna ska samtala igen. Det är uppgifter som Stefan Gustavson tillbakavisar.
– Nej, det stämmer inte. Inte vad jag vet. Jag pratade med Lasse för fem minuter sedan och det är inget vi känner till, säger ”Myran” strax efter lunchtid på torsdagen.”
AIK och Robin Kovács var på väg mot en sensationell affär, uppbackade av externa finanser. Nu uttalar sig klubben om varför det inte gick att lösa. ? Det är inte bara vi som styr, utan det finns fler parter. Och det budet som kom accepterades inte, säger Stefan ?Myran? Gustavsson till Expressen. Enligt tidningens uppgifter ska huvudfinansiären av affären ha dragit sig ur till slut.
Andersson: Du menar hamster Heikkinen Ja han blir kvar i buren nu växer gräset går ingen nöd på han. Får vänta tills Gath kommer upp och släpper ut han
Intressant att se vad som händer med Hållander. Hans kontrakt går väl ut nu. 17 spelade matcher i år. Hur gör Pittsburgh? Satsar man vidare på honom eller har nått annat prospect gått om fille i hierarkin. Är han han beredd att flytta till annat NHL-lag och börja om där om han inte får nytt i Pittsburgh?
Pittsburgh åkte ut i natt så det lär väl börja hända lite kring laget nu snart.
Montén Python: hahah. Det är nu det kommer fram att Timrå lastat hus och bil för att värva Kovacs. Vi behövde en målskytt och Gath har ju önskat att få en galning att jobba med.
Århundradets svängning 🫣 i en parallell värld hade man betalat dyrt för att få se reaktionerna haha.