1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 610865 inlägg · 6214 ämnen
3021170 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Uppladdat:

500x0-mordor.jpg

Gathlopp: derby mot kb65 va. E4 dras förbi va. Vi får behålla surströmming va?

Nisse på Mon or: drömmer om derbyn va. Ligger i HA va. Modo själva blir ett museum va.

Modå i HA ja tack hälsningar Sundavall och Härnösand.

Må filmningar (m0d0) aldrig vinna över svensk hockey.

Vargher85: Do or die. Det är väl precis denna känsla man lever för i hockeysammanhang under slutspelstider, oavsett liga.

Sanyet: Tycker faktiskt att det ska bli lite kul med en rysare på måndag.

Nacka TIKare: Såg ut som att 91:an haltade lite precis i slutet.

jk: Det är bara systemet för SHL som är upplagt sådär. Han lirade 10 matcher för SAIK säsongen 23/24 därav ligger han inne i spelardatabasen.

KOM IGEN NU BIK - VINN VINN VINN......

Nisse på Mon or och Nacka TIKare: Han kommer att spela med oss oavsett hur det går för BIK.

jk: Googlade på det för att se vad som skrevs i artikeln när det framkom att Nubben ska ha signat honom och hittade detta, har den alltid funnits där? :D

m0d0 BP påminner om Mighty Ducks Gnarp 😀 skiljer bara 7 divisioner......

Nacka TIKare: han signade bara ett år i somras, så de är ingen vi värvat som sitter på kontrakt

Nacka TIKare: det undrar jag å.

Nacka TIKare: Han har ju redan skrivit på va ja vet????🤣🤣😎

Nisse på Mon or: Man undrar vad som händer med Barkemo om Karlskoga går upp?

Otto med 1-2 pucken i guldhjälmen

Äntligen så blir hockeyn rättvis. Hoppas faaan Karlskoga går till final. Att inte Karlskoga vann match 1 och 5 och stängde den här serien är fan sjukt.

BlackBay: De tror jag med för de jag sett av honom är Myyyycket bra kvalitet i hans behandling av pucken, blicken för spelet o sin egen placering av sig själv för att göra de bästa för sina lagkamrater!!!!! Jag gillar verkligen vad jag sett av honom!!!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸😎

Zource: så länge ni är kvar i HA och suger pung är jag nöjd era jävla innebandyspelare. Sluta filma - ni ger hockeyn dåligt rykte!

Nisse på Mon or: Bella mest istid va. Skjuta i täck va.

Freddan va...noll poäng va...

Sanyet: Hoppas på Visby!

Zource: HUDIKSVALL - m0d0 👍😄

VOLDEN en vägg i buren...
Nobelhallen på måndag..
Va säj FREDDAN???
Uppladdat:

500x0-fbimg1775915790027.jpg

Sanyet: svedeamannen verkar tycka detta beteende är ok. Filma till sig fördelar för att vinna matcher. Skämmas...hen borde veta bättre.

k1m: Stäng igen limpsaxen o tänk på hur länge ni ska harva i träsket istället vi har ngt som ni inte har o de är vår plats i SHL ni kan bara drömma o käka lite psykedeliska svampar så kaaaanske ni hamnar i en dröm om att ni går upp men jag tror att den drömmen blir till rökelse!!!!!😎😎🇱🇸🤣

Var det Ohlsson som filmade? Pinsamt......

Sanyet: Det hände precis, glider två meter och dyker, tripping. Fy fan vad dåligt.

Sanyet: MoDo är alltid störst oavsett vad! ❤️

m0d0 kan väl filma lite så dom kommer in i matchen igen.

Nisse på Mon or: kikade lite på stats på gamla finska Timråspelare och deras produktion åren innan dom värvades till Timrå och där har då Kivenmäki klart bättre poängskörd än vad tex Pyörälä, Pärssinen och Hahl hade säsongen innan de kom till TIK.
Sen kanske möjligt att Liiga var bättre på den tiden men ändå.
Tror det kan bli rätt bra värvning det här.

k1m: är det alfredshems inavel du pratar om?

Sanyet: Får vi se Boyce i Hudik om dom går upp?

Sanyet: Ska bli kul med inavel mot röven i SHL-kval nästa säsong. Den är nästan garanterad.

Hudik - m0d0 kommande säsong. Jag tar tåget till Hudik o njuter för en HHC vinst 😀👌

m0d0liderna blir utspelade på hemmaplan. Skämmigt.......

EXPLORERSMÅLAND: O nu blev man blockad i tre timmar i Nordkorea men de hade jag förtjänat ville provocera fram en reaktion på hur dom kan kalla oss i Timrå för horungar o dyl blåste topplockspackningen de lux! Men man bara småler lite extra ungefär som ngn provar att bråka på krogen (när man va ung) !!!!🤣🤣😎🇱🇸

Frågade Chat gpt när och vilka spelare som kommer till Timrå

16 april – Frederik Dichow 👑👑👑
21 april – Tim Barkemo 🧱
24 april – Wilhelm Hallquisth ⚡
30 april – Lucas Forsell 🚀
12 maj – Fredrik Olofsson 👑👑
7 juni – Otto Kivenmäki 🔥🔥🔥

Modano: Möjligen storleksmässigt, i övrigt få likheter.

Men liksom hela Leksand har han känts blek i år, för ett par år sedan hade han varit varmt välkommen enligt mig.

Bragd-Birger: modo i gungning...

Helvete, vilken yta modomålisen släpper över axlarna. Nästan så att Svedberg ligger i lä.

Aj aj i Skabbräven 🙈🙈🙈
I BP 🙄

Modano: Man måste ju förutsätta att Timrå i början på december hade kontrakt skrivet. Det är ju knappast en hemlighet att man är intresserade.

EXPLORERSMÅLAND: Boforskattorna klöste till sig en ledning, hoppas de kan klösa till sig en seger också.

VICKEN STÄNKARE 💪💪💪

Andersson: STÄNG av Bomblarme i Skabbräven!!!😡😡😡

Apropå ingenting : Är de nå "#¤%%& brandlarm som går i övik ?

Rip Kirby: Faan va stingslig dom va i Nordkorea!! Dom gillar inte att man hoppas dom förlorar men dom har lov att kräkas o kalla Timrå för horungar o dyl blev raderad omgående!! Vi i boken o våra moderatorer e kanske för snälla med en del ohyfsade krumelurer som vill tjafsa o va dryga!! Till exempel Costanza, burkleffe e ju samma person som jag hoppas är blockerad för alltid han bara vill spy galla över Timrå men många andra är ju jättetrevliga som jag tycker iaf till exempel DUNDEE!!🤬🤬😎

3021170 · »