Här slår man som exilare i förskingringen glad i hågen på fyran för att se matchen efter att ha läst en massa här om att de ska visa Timrå idag, men de verkar ju visa bottenmötet Malmö-Brynäs?
Andersson: Eftersom det just nu som jag förstår handlar om att möta FBK eller Frölunda om vi hamnar på 6:e plats så är det väl närmre till Karlstad än till Göteborg?
Fast jag minns inte upplägget i SHL nuförtiden. Hur lyder rankingen som bestämmer vilka som möts?
Craig Schira är fortsatt uppskriven på skadelistan. Broc Little finns inte med i truppen på grund av personliga skäl. Christoffer Ehn kommer inte till spel i dagens match. Fabian Wagner har kallats in.
Synct: Svensson har sina begränsningar, men viktig på att få stopp på anfallen och på spelare runt sargen, även buffla framför mål. Min synpunkt på det hela.
{9829}: Jag menar det jag skriver, var väl mest den sekvensen jag reagerade på, när dom blev inbytt direkt efter att ha varit nedpressad. Ja 3:e linan hade tufft i egen zon med. Antingen såg jag helt fel då eller så är det ett coachmisstag om något.