1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581111 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14

« · 2310348 Till forumet


Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Jaha, det är match i kväll
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
T T: Många som känner sig taggade? Funderar på att boka vävstugan kl 19 jag
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
jå1: blir det 2000 pers ikväll?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
snushane: Lär bli gleeeeeeest
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Viktig match ikväll, 3 poäng och vi har 13:e platsen i egna händer
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
jå1: Nej, nästan så jag vill slå av allt och komma tillbaka efter kvalet och se hur det gått, vore nog det bästa för mentala hälsan. Jobbigt när en så positiv sak som hockey verkligen kan få en att må dåligt på riktigt, usch.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Synct: Jag börjar med att konstatera om inte en förlust ikväll ändå vore bäst för min mentala hälsa. Tre poäng och jag vet hur det är. Då sätter hjärndemonerna igång och maler, målar upp fantasiscenarier som förnuftet vet är osannolikt men som reptilhjärnan gör allt för att sälja in
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
mikenomad: Eftersom chansen är minimal(mikroskopisk) att undvika kval så tror jag faktiskt det är bättre för hela laget att det blir definivt klart ikväll med kval. Då kan dom börja mentalt ställa in sig, plus ändå ha en morot att jobba hemmafördelen sista matcherna.
Jag tror inte nån spelare oavsett om man är klar för annat lag etc kommer lägga sig ner och dö, man kommer kämpa i ett kval för varandra. Hoppas bara alla supportrar sluter upp. Kanske att man själv åker upp till Hovet en match och skriker mig hes. När börjar kvalet förresten?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Ska man börja vila JJ eller tror dom fortfarande att vi undviker kvalet ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Andersson: JJ bör få vila oavsett om dom tror på kval eller inte. Märks att han börjar bli sliten
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Andersson: JJ i mål och 5 backar.. Alvares in i första. Det tror jag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Villervalla: Laguppställningen inför ikväll
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Dubbeld: Ja, JJ i mål Carlson tillbaka. Alvares in i fjärde.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Dubbeld: jo ja menar de
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Tycker Rajaniemi skulle stått ikväll, jj behöver vila och vi behöver 2 målvakter med matchvana inför kval. Plus senast vi mötte luleå uppe i norrbotten gjorde Rajaniemi en fin match.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Jadu: Märkligt det här hur IKO kostar oss pengar. Notan börjar väl närma sig 80 mille nu… med två SHL-degraderingar….
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
"Julius Honka spelar inte kvällens match pga barnafödsel."
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Dubbeld: Jag hoppas på begränsad speltid på 3e backparet. Låt 1a och 2a spela så mycket dom orkar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Sista chansen ikväll och då ska bästa laget spela med Johansson i spetsen. En gåta däremot det här med Alvarez. Äntligen i fjärdekedjan där han hör hemma, däremot ett skämt att det är Boyce han petar med tanke på att 23-29-24 är dom enda som kan komma undan med hedern i behåll efter förra matchen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Jadu: "Viktig match ikväll, 3 poäng och vi har 13:e platsen i egna händer"

Inte för att jag vill strö salt i era sår men rätta mig om jag har fel:
ni har det inte i egna händer.
Ni behöver isf hjälp av Malmö, Frölunda eller IKO för att stjäla poäng av DIF.
Om jag har räknat rätt....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Men! Ge Rajaniemi chansen! Sist han spelade så stog han på huvudet och vann matchen åt oss! Behöver lufta bägge inför kommande kval. Tänk om Johansson går sänder o vi tvingas slänga in en matchkall rajaniemi o mål.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Vi vinn ikväll rabbuslingar å låt dä rinna lätt ikväll 🎉🎉🎉🥳🥳🥳
Dä ä ju fäst i EON 🎉🎉🎉
Låt Rajanjemi stå ikväll Freddanhålken!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Huge: Njae, eftersom Djurgården har en match mer spelad och ett mål sämre i målskillnad så går Timrå om DIF vid vinst ikväll.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Huge: Vinner vi ikväll så ligger vi på 13:e plats.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Huge: Vinner vi ikväll går vi om Dif på målskillnad, då ligger vi före de med samma antal matcher. Alltså har vi det i egna händer? Brynäsare må vara dumma men vad gör det när ni spelar shl nästa säsong….
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Huge: Vi har en match mindre spelad än DIF så nej du har räknat fel
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Jadu: Hur blir nästa omgång då ? Malmö - Djurgården ? kryss ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
lincoln: Blir intressant att se Paigin ihop med Laleggia
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Andersson: Vinner vi resten hoppas vi på djurgården vinst, gör vi inte det hoppas vi på malmö.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
AVGÅ ALLA!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
lincoln: IKO-hatet är djupt. Inte ens modotorsken i kvartsfinalen gjorde mig lika labil som en grundserietorsk mot IKO gör. Hela deras SHL-existens är ett hån mot Timrå. Jag kommer bada i champagne den dagen då Oskarshamn åker ur högsta serien.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Sputnik: Tror ändå det är oklokt och osunt att räkna in scenariot superlag nästa säsong och måla upp drömbilder "bara vi...."

Åker vi ur så innenbär det "traumatiska" konsekvenser där man ser superlaget som en onåbar oas i fjärran.

Åker vi inte ur vågar jag nog lova att majoriteten då är besvikna på att flera av de ryktade russinen när det kommer till kritan hamnar i någon annans kaka när säsongen drar igång.

Ni ser själva, hur det än blir kommer det sluta i besvikelser ;-)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
sargad: apropå besvikelser , Johan Edlund är kommentator
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Zäta75: Intressant! Låter som en på förhand upplagd avvägning tid i def/off på 10/90 för Laleggia. Paigin stänger igen egen zon helt medan vi kör fyra forwards 👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Andersson: Johan Edlund är helt okej förutom att han har en tendens att strö salt i såren på laget som ligger under och riktigt massera in skiten. Vi får hoppas tekniken strular i pausen och att han kan hålla sig till att kommentera matchen och att vi gör en bra match.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Rip Kirby: Vill personligen att Paigin ska ligga på 28+ min varje match men nog bäst att vänta med det till kval. Särskilt på plats ser man hur fullkomligt överlägsen han är.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Labban: exakt . Och han utgår alltid från att lagen högre upp i tabellen SKA vinna . alltid är det " 1-0 färjestad/frölunda /växjö , alltså helt väntat "
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Andersson: har inte sett laguppställningen hoppas Alvarez på läktaren
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
She: 4e blev de .....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Andersson: Nu så kör vi. Kämpa Timrå!!! ❤🤍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
She:

Alvarez tog Boyce plats ikväll...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
The great one: Alvarez i första pp, heja på.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Jadu: "Vinner vi ikväll går vi om Dif på målskillnad, då ligger vi före de med samma antal matcher. Alltså har vi det i egna händer? Brynäsare må vara dumma men vad gör det när ni spelar shl nästa säsong…."

Oavsett hur många poäng ni tar eller hur många mål ni gör så kan ni inte styra Djurgårdens poäng- och målskörd.
Med din logik så har ju även Djurgården allt i egna händer och hur fan kan NI då samtidigt ha det i egna händer? Det går ju inte ihop.
Jag må vara dum, men dummare än vad du är vete fan om nån kan vara här...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
BAJS p.p
oväntat
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Huge: Det kan ju bero på att Timrå har en match mindre spelad.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Villervalla: eftersom det ser ut som att laget redan givit upp och gör sig redo för kval så kan väl nån ta 2-3 matchers avstängning och mosa Tyrväinen?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Huge: När man snackar om att ha det i egna händer så brukar man syfta på att man inte är beroende av att det andra laget t.ex förlorar. På det sättet har vi det i egna händer. Vinner DIF alla sina kvarvarande matcher kan vi fortfarande gå om dem. Målskillnad och sånt brukar man inte prata om eftersom det inte finns någon begränsning när det gäller att göra mål/släppa in mål till skillnad från seriepoäng.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Villervalla: bra spel medAlvarez powerplay play
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
She: kryddat med Boys!! 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Märkligt att Svensson är den som lättast kommer igenom i soloräder....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2022-03-14
Huge: ???? vinner vi ikväll går vi om DIF, då spelar det absolut ingen roll hur många poäng DIF tar så länge vi tar mer eller lika många som de hamnar vi före de. Har du druckit på en måndag?
Låst ämne

« · 2310348