BOM BOM KNOCK KNOCK!!!!! 5-1!!!!!efter 2 perioder........ Ikväll tar vi över som NR 1 i HockeySverige.... Timrå IK mot tvåsiffrigt och SM-GULD 04/05!!! Oj oj 8:e raka vinsten..... Let´s rock´n´roll!
Janken: Det jag hatar med den nya domarnivån är att tre utvisningar mot sig på rad gör ju att man lätt tappar kommandot för resten av perioden. Kvitteri...JAAAAAAAAA!!!!!!!!
Helg Ernest: Det är väl den ända med svensk anknytning. Och när det gäller elektronik föredrar jag en Japps iställetför finnar och tyskar och holländare och..........
Helg Ernest: Tur att man inte besitter någon käring. Mitt studiemedel mår nog dåligt av en räkning :) 5 mot 3 utan utdelning...illa illa. Ett par kompensationsutvisningar är väl att vänta nu.
Helg Ernest: Man blir nog blåst på det ena eller andra sättet vilken mobil man än köper. Min k700'as nackdel verkar vara oförtjänt hög telefonräkning. Powerplay, kom igen nu!
Montén Python: Lilja har skjutit totalt 8 (åtta) skott på mål. På 26 matcher. Dvs, nästan ett skott på mål var tredje match. Att han fortfarande är kvar är pinsamt. Det där treårskontraktet måste avslutas igår.
TACK TIMRÅ IK!!!!