1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581690 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - MIF 2006-10-19

« · 771300 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Per HApps: Finns bilder på mästerverket att tillgå?
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
nectis: Följ länken och klicka sedan på Timrå - Malmö 5-3 lite till höger så hittar du highlights.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Dream Team eller någon hur många omgångar tog det i fjol innan vi hade skrapat ihop lika många pinnar som vi har nu?

En eloge till alla ni som låg bakom Jonteflaggan, kanonbra gjort!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Inte kommit ut nå match highlights?
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
LingaN: Jasså stod det "Olle Friberg - trumslagare" på C+? haha fan va legendariskt! =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
-Gurra-: Det räcker med att en kedja i laget producerar för att vinna och det är mycket bra. Malmö var verkligen dåliga i första och tredje perioden och Timrå tog inte tillvara på alla chanser de hade så det var absolut inte tur i denna match tycker i alla fall jag.

Eftersnack:
* Björn Svensson var mycket het i dag. Svarade för 3 poäng (två mål och en assist).
* Magnus Nilsson slet hårt i dag men tyvärr så blev det i vissa lägen bara strul.
* Olle Friberg blev uppmärksamad i mediakuben (och Canal+ sändning?) där det stod "Olle Friberg - Trumslagare".

Nu på lördag drar vi till Gävle som verkar bli den sista organiserade resan för i år. Tråkigt då när det knappt är några bortamatcher på lördagar som är den perfekta dagen på veckan då man kommer hem tidigt och får sova ut dagen därpå.

Nu blev det tre nya Friskan! Grattis Timrå!
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
ett bra lag skall ha tur
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
-Gurra-:
Kuligt med tur.
Vinna med 5-3 och vara dålig.............hm.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
dr-nix: ja att kommentera så men han är enligt mig en (timråhatare), tycker oavsett vart man kommer ifrån ska man inte hålla på något av lagen när man kommenterar!
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
kamsen: Knappast välförtjänta poäng enligt min åsikt. Vi hade enbart tur som vann denna match. Det var mycket längesedan jag såg Timrå IK prestera så här dåligt. Åh det svider att säga att detta var en pinsamt dålig insats utav "Sveriges bästa hockeylag".
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
oraklet: ja det är mycket möjligt att han gillar oss, eller sättet vi spelar på men det skönaste är att han ofta har fel och Holmgren rättade honom mest hela tiden!
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Moverare: Svedberg gjorde väl en hyffsat insats defensivt sett, men den offensiva kan förbättras. Moe gjorde också en bra defensiv insats och hade något bra skott på mål också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Virus är rätt så okej jämfört med radiokommentatorerna som brukar vara på Timrås hemmamatcher..
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Per HApps: yep den visades.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Moverare: Han var väl helt okej. Bortsett från att han blev överkörd av Strålman vid malmös 3:e mål - ouch!

Timrå spelade inte superbra ju. Andra perioden var skit och tredje gick det ju vägen.

Det har snackats ganska mycket om att klacken och vi supportrar börjar ta vinsterna för givet och är "mätta". I dag, i första och sista perioden, syntes inget av den mättnaden till. Underbar ljudkulis inledningsvis av matchen, det sjungs och klappades av näranog samtliga närvarande. Snyggt tifo var det också!

Vet inte om nån annan än jag och min syrra la märke till att Malmös klack hade med sig en ung Peppe Eng, eller hans yngre brorsa. Jag garvade varje gång jag tittade dit. Ruskigt lik. Hoppas att nån annan av er såg det ;)

Tre poäng, en ny seger trots mindre bra spel - underbart!
Ungtupparna visade viljan och kämparglöde på ett underbart sätt. Svensson var värd ett 3:e mål!
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Timrårocker: Bra talat. Jag tänkte själv skriva om detta och denne Virus. Märker han kanske inte själv hur negativ han är. Kanske är det så att han egentligen gillar oss väldigt mycket och aldrig vill ta ut segrar i förskott..
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Snygg flagga på Hedström , hoppas att det visades i tvn.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Gud va mäktigt, 3 nya poäng rätt ner i vinstsäcken...

Timrå vinner å det är snö ute.. Kan inte bli bättre....
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
blir så frukansvärt less på denna J*vla Virus, inte undra på att han kallas för det!

Det blev lite heta känslor mellan han och Niklas Holmgren! :D
Men om man ska tro Virus analyser så spelade Malmö totalt ut oss idag, jag kan inte fatta de inte kan fixa nån bättre än timrå hataren själv som kommentator, varenda gång han är med så är Timrå helt värdelösa.
Tur att Holmgren satte honom på plats ett par gånger!

T.ex.
H: Bra läge men malmö backen får inte till skottet!
V: näe men han tänkte lägga den på mål för styrning!
H: jamen det var juh ingen framför mål, karln måste juh se att det är helt öppet då måste han ju skjuta hårt?!
V: ja det är det som är problemen med malmö, alla dessa små misstag annars kunde det lika gärna ha blivit mål.
H: ja men nu vare juh ingen där!
V: näe, nja men han lade pucken på mål bara
H: jamen han hade juh helt öppet!
V. nja ja jo men...!
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Moverare: Enligt mig var han medioker som vanligt. Men sen led man med han också när han hade kanonläge att bara damma in puckjäveln, men fick den felvänd å försökte på ett slagskott med backhand.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Och hur var Svedberg?
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
actionleif: hur fan går det med andra bussen till Gävle?!
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Vilket trevligt lag vi har!
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
sargad: Nää Nubben , nu får vi dela om :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Paddan:
Messerchmict
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Knylan: Fin gest du gjorde, hela hockeysverige fick ta del av den via Canal Plus.. :P
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Detta är så bra att jag börjar känna mig orolig... Nu kan det liksom bara gå utför.. Man blir blasé på alla segrar, lite FBK-fanssnork, tjaha vi vann i kväll oxå. Varför ska man behöva känna på detta viset. Vad jag försöker säga är att spänningen inte riktigt vill infinna sig. Kniven på strupen bland nedre sträcken är ju ett sätt att leva.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Per HApps: Om två pinnar är samma sak som en poäng så... jovisst.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Per HApps: nope 1 pinne.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Per HApps: Rycker ni åker ju allmänhetens åkning ju, men på lördag så får man hoppas att det kommer lite grus i maskineriet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Plus att vi ryckte i tabellen med två pinnar, mumsfilibabba
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
friskan:
Fantastiskt att kunna spela så här dåligt och ändå vinna.
Bra jobbat, nu tar vi BIF av bara farten
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Nu är det bara att vänta en kvart så väller "folket" in här.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Chief:
Det blir tufft för en del här på hs. Tre nya friskan och den gamla.

Nu går det så bra för oss så jag tror inte att någon hakar upp sig på friskor just nu.

Härligt ös på klacken i webbradion.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Chief: Absolut. Det är vi värda. :-D
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
SaraS: Ska vi dunka varandra i ryggen lite nu? ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Chief: Hurra för oss!
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
friskan: Ser ut som det blir tre nya friskan det här, men jag gillar gamla friskan också. :)

Grattis till oss!
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Vinst igen, det är fantastiskt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
friskan: Skäms 5-2 va?
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Hallin, 5-2! Fantastisk kväll detta. =)
Kommentera


Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
friskan: Regin denna gång. Med assist av Svensson. Svensson verkar onekligen ha en bra kväll ikväll. :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Underbart Regin
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Chief:
4-2, trevligt.
Tja la la la tja la la la Timråå Timråå.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Chief: Besynnerligt flyt Timrå har i år. Allt studsar rätt hela tiden. Fast flyt är något man förtjänar heter det ju.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
friskan: Och Svensson igen! =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Så ja. 3-2.
Åhhhhh rött å vitt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Oj vad tyst det blev..........kom igen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
Chief: Det var ju Timrå IKs väckarklocka ikväll:)
2 snabba Timråmål efter Malmös....
Inte orolig alls..
Nu rinner det iväg i andra o tredje när vi ökar farten..
Forzza Timrå IK i vått och torrt ALLTID!!

Lall On Lall On..
Kommentera

« · 771300 · »