ståpäls: Vilket slutspel är det som börjar om 90 min? Dock lär det väl vara knappa fyra timmar tills vi vet hur slutspelet i ishockey ser ut till en början. Hualigen vad spännande!!
Personlinge tycker jag matchen ikväll inte spelar någon som helst roll förutom att de vore såklart roligt att vinna. Blir det Timrå-Modo i kvarten spelar seriematcherna ingen som helst roll hur det gått. Jag är nervös...inför lottningen.
JimmyH: det är synd att man inte hinner hem till lottningen efter matchen.. Tydligen så sker lottningen direkt efter att Mora-Brynäs spelat färdigt, i Canal+ studion. Blir att be buss-schauffören vrida upp volymen på Radiosporten istället
JimmyH: Ja den finns också där. Men frågan är hur mycket "respekt" man vill sätta i Modo under matchen, med tanke på just lottningen. Nåja, det är nervöst iaf.
Jag som modoit tycker inte matchen ikväll är viktig för att det är timrå. För modo har ju redan vunnit inbördes möten. Men visst skulle det sitta skönt med seger. Fast det är tyvärr svårt borta mot timrå. Jag hoppas vi får en rätt stor klack ikväll.
– Vi har fortsatt en del problem med skador och sjukdomar. Jag hoppas dock att de flesta ska komma till spel. Exakt lag bestäms efter värmningen. Klart är dock att Kimmo Kapanen vaktar kassen.
Ur Kenta snackar...
Tur att vi har två målvakter som överglänser nolaskogarnas.
actionleif: Läge för en hård match på tisdag, dels gäller 3e platsen. Dels gäller det att sätta sig i respekt till kvarten. Men kan ju lika gärna bli en värdelös match där ingen visar något. Men huvudsaken vi vinner och kan hålla undan för fucking Frjsta.