1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580584 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19

« · 1864383 Till forumet


Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Någon dom har koll hur mycket sålt det är på ett ungefär?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Laken: Intervju med Jonathan Dahlén i dagens ST. Det är inte bara på isen han har lärt sig mycket. Tycker han svarar bra på alla frågor i media.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Laken: Läste nått om 4000 sålda igår.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Laken: svårt att få överblick i telefonen men K höger och L vänster hade bara tiotalet lediga platser. Det är mina barometersektioner, är de fulla med förköp blir det bra många i hallen. Antar att översta raderna där är till försäljning med. Och balkongen lär vara med.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
El Maco: balkongen inte alternativ på förköp föresten. Hoppas de behöver öppna den med.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
El Maco: dåligt om det inte blir fullt hus
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
timråhockey: Hoppas på fullt hus med god stämning :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Sputnik: Låter knepigt lite inför en sån här match. Blir nog max 5000 då. Jaja, bra tryck kommer det bli ändå!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
El Maco: Får det till max 300 lediga platser på sittplats just nu. Grovt räknat.
Då framförallt längst upp i hörnen på K och L.
I övrigt mest bara ströplatser.
Balkongen öppen men slutsåld.

Hoppas ståplats blir knökfull också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Röda Tallen: Låter bra! Då drar jag till med en gissning på 5500. Vi hade väl 6000 och 5100 i derbyna i fjol, och 5700 senast?
Kommentera


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Oj, att Dahlén är etta i poängligan och skytteligan hade jag missat. WOW!

Killen leder prestigefyllda rankinglistor och spelar i laget som ligger etta, om inte dessa tre faktorer är något att spela för/försvara så vete skjutton.

För mig finns det inget som talar emot att han skulle dra vidare!

Men om han gör det, så gör hade det verkligen på topp!

Vilken stjärna du är Dahlén och att du har ett så stort Timråhjärta gör inte saken sämre!

Glöm inte bort att du kan bli en legend likt Zetterberg om du är med och tar upp detta lag till SHL.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Hälge: Som det ser ut nu har vi fyra fantastiska femmor.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Vettefan hittills.. Passar bakåt idag istället för framåt.. Sluta med burskydd! Kör!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Är alla på arenan?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Underkänd första period. Seeeega TIK-byten och inte samlat i anfallsspelet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Ta tag i det här nu för fan!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Och upplever att SR-kommentatorn håller LITE på modo
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Repeter: Herr Harald känns lite partisk också (cmore)
Kommentera


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Hemsk match så här långt! Timrå kommer inte till alls. Osynkat. Slarviga passningar, konstiga beslut, för långsamt.

Måste släppa upp rejält i tredje om det här ska bli godkänt. All heder åt Modo som håller ihop det bra, men så här lätt för dom får det inte vara.

Tagga Timrå!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Heisenberg: Grabbarna brukar va starka i 3:e. Hoppas de kan kräma i det sista man har nu!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Bragd-Birger: tycker det känns som Modo backar hem, nöjer sig med 0-0 och hoppas på att avgöra i PP där dom är bra. Å andra sidan är det en herrans massa plexismällar från Timrå, vi träffar ju inte mål på dom målchanserna vi faktiskt får.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Olle: Modo försöker hålla det enkelt, vilket är en klok strategi med deras form. Sen har dom ju fått hugg på ett Timrå som gled in till match på fel skena.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
VI VINN IKVÄLL 👍
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Jippiii! 1-0
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
JA SA JU DE FÖR FAN!!!!
VI VINN 👊💪👏👏👏
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Moget att kasta målvaktsklubban på isen ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Bragd-Birger: jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag lider lite med Modo ikväll, dom gör en disciplinerad match men med noll självförtroende och när dom absolut tjänat ihop till poäng så kommer baklängesmålet.

Sedan vad fan är det för jävla lekstuga när det flyger in målvaktsklubba från båset? Det är Pelle Bäckman-klass på det där.

Sen måste jag säga att min gamla hackkyckling Strömberg, han har tamefan varit bästa back dom senaste 10 omgångarna, tycker han visar upp ett så mycket bättre självförtroende och lugn i situationerna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Oooh guuud va underbart
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Det var illa att Pantern vann också. De är bara 3 poäng efter oss och parkerar på andraplatsen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Olle: precis på väg att skriva exakt samma sak. Både vad gäller Modo och Didrik.

Annars: skitmatch faktiskt, men fantastiskt att man lyckas knyta ihop det till slut.
Pjuh! Fortfarande nära maxpuls här.
Ett positivt besked från #54 nu, sen kör Vi!

Och: hockey är en underbar sport!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Bragd-Birger: O Dahlén spelar vidare ett tag till
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Tack Timrå ik ❤️ Tack Jonathan Dahlen ❤️

Ända in i kaklet nu!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Cyklopet och kavajen till Haukeland. Bra kväll på många vis!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Hugo Enocks farsa. En förebild.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Heisenberg: Det gläder mig att ni får behålla Dahlén, det vore tragiskt om han valde nåt SHL-lag, grattis till vinsten ikväll, fast nog vore vi värda ett poäng, eller hur?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Heisenberg: Underbar kväll för Timrå och Hockeyallsvenskan.

Rättvis timråseger dessutom även om det satt långt inne 👏🏻👏🏻
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
hanzon: ni var värda minst två så bra som ni spelade i kväll hoppas att det fortsätter så!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Har varit upptagen hela kvällen och möts nu av alla underbara resultat och besked. Mycket bättre än så här kan det inte bli. Tack för det. Timrå IK! 🙂
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
hanzon: Ni var värda full pott här tycker jag men sista minutrarna är så fruktansvärt avgörande alltid! Hade ni fått 3p hade jag inte sagt ett skit.

Ni hade en del vassa lägen speciellt i andra tycker jag, hade nåt av dessa gått in så hade ni vunnit säkerligen.

Vi hade rikitg tur med 1-0, annars kunde ni nog plockat det i SD.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
hanzon: såg inte matchen men nog fan måste eran målvakt gjort en bra match trots resultatet va?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
JonteD: Äh, nu får det vara nog med Modo-hyllandet. Det kunde så klart slutat hur som helst med 0-0 och bara minuter kvar, men inte fan var Modo värda MINST två poäng. Sett till sista perioden så var vi närmast segern även om det egentligen bara var en väntan på sudden om inte utvisningarna i slutet hade ruskat om matchen.

Glädjen är i vilket fall jävligt stor ikväll, även om Panterjävlarna vägrar släppa bettet i bakhasorna. Får istället hoppas att Bofors kan jävlas lite imorgon, för visst brukar knätofs ha lite svårt för dem eller minns jag fel?

Tack Dahlen för ett klassiskt citat och beslut! Se nu till att skapa historia som förevigar det, dvs genom att spela oss upp till pengapåsarna i finrummet och framtida möten med plastlagen där uppe.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
JanneH: Fredagsmyyys o pinnar!! Att Jonatan stannar är ju skitkul och bra 'signalpolitik'.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Raggaren Putte: Märkligt att inte Timrå IK inte skrivit nåt angående att Dahlén stannar på sin Facebooksida. Inte ST heller.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
AskanUrElden: Möjligen 1p till Modo, men sett till vassa chanser var det helt rätt med Timrå vinst även i detta derby
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Raggaren Putte: OK! Men Modo spelade en bra hockey ändå men du har rätt vi var mkt bättre överlag!! Nu tar vi nya tag och vinner mot lövgrodorna!!
Kommentera


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
hubbenorlen: Det kanske är fest ikväll! Tyckte jag hörde något om ledig helg i TV-sändningen från omklädningsrummet. Det kanske gäller hela organisationen. :) Se bara till att inte supa till som på den gamla "goda" Timrå IK-tiden.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
JonteD: Om vi fortsätter att följa mönstret från resten av säsongen så torskar vi nu mot Löven efter en mycket lam bortamatch. Hoppas så klart på det motsatta med nån slags boost efter veckans två mycket fina segrar.
Kommentera

« · 1864383