1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

578019 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20

« · 2015017 Till forumet


Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Madsen tillbaka på is och en Dahlén som är sugen på födelsedagstårta och lite modoröv.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Är det månne någon av de Modo-skribenter som gästar vårt HS som är nominerade till att kunna vinna skulpturen som enligt uppgift ska delas ut under nästa derbymatch den 29:e uppe i Ö-vik?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Knylan: Dahlen har nog tappat bort sin snuttefilt igen, det är därför han inte tänker klart.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
hockey_21: Ett juklappsrim ..Hockey 21 tänkte lite snett för han hade lite vett .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
hockey_21: Jo lite som er, ni säger att vi allt klagar på domaren också,(typ var 20:e match) skillnaden är att vi inte skyller precis alla våra förluster på domarn.

Men det är klart cry baby Forberg gick i bräschen i sin sågning och beskyllande av Börje 94. Det sitter liksom i väggarna i Nolaskogen. 🤓
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Clay.2: Dahlén liten och klen, åkte hem till Timrå för han fick ont i sin lilla tå😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
hockey_21: Nu skrev du fel , det skulle vara Foppa , MoDo, Fot .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Sputnik: Haha efter gårdagen är det nog rätt jämnt😆 det var minsann sååå synd om er, och domaren var jätte-jättedum!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Nucky: Jadu, skillnad på en enstaka händelse där Bofors skämmer ut sig med divings och grisspel som domarn blundar för. Ni klagar v a r e n d a match och det är aldrig ert eget fel att ni förlora. Läste på Twitter om Modoiter som va vansinniga på domarinsatsen fast det gällde Timrå tom. 😋
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Sputnik: Sätt dig ner.
Klagas lika mycket här, men skillnaden är att vi (Modofansen) ids inte påpeka det varje match som ni gör ;)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Nucky: Haha sitter ner. Det är stor skillnad på klagandet härinne och hos er. Du måste bara ta på dig cyklopglasögat för att se ordentligt. 🤪
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Sputnik: Ska göra det om du lovar att sluta runka till er egen självbild😆
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Nucky: Vi som skriver här Älskar Timrå och inte MoDo.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Nucky: Det är väl välkänt att övik har Sveriges mest enögda publik? Det har inget med vad man tycker om Timrå att göra, det är ju fakta. Ibland gör fakta ont. Det gör det dock inte mindre sant.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Nucky: Om jag ska uttrycka mig lite mer sansat och inte lika uppviglande så kan jag revidera mitt förra inlägg till ett konstaterande att Modo har en tendens att vara ganska ovårdade i sin spelstil.

Att du härunder som varandes Modoit menar att vi skulle masturbera till synen av oss själva är däremot inget annat än stor komik 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: Han som sa ne han va ne!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: Tittade nyss på klockan 19:10 , imorgon har det gått 10 min och vi leder troligtvis tja ..kan det var 2-0 .
Jäklar .. va skönt det skulle vara !

.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Imorgon hoppas jag att samtliga timråiter som befinner sig i närheten av Eon Arena sluter upp och stöttar de rödvita. Timrå slår alltid Modo, det är sedan gammalt och imorgon blir inget undantag. Gissar på att publiken bär fram Timrå imorgon.

Håller stenhårt på Timrå och kommer troligtvis se derbyt istället för Hästen-Löven.

Självutnämnda Heart of Hockey ska krossas!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
goleafs: Jag skall vara ärlig ,,hoppas att ni tar den här chansen att komma till SHL .vi är inte redo än att ta det språnget , vi läker såren fortfarande , men snart är vi där och nafsar och leker med dom stora ulvarna Löven , Brynäs , och Frölunda .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Clay.2: Det där var väl inte nödvändigt! Nu måste våra proffs antijinxare in och ställa allt till rätta! 🤔
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Clay.2: Apropå Löven så kommer man ihåg några av deras storspelare när det begav sig, Tore Öqvist, Hasse Edlund o Älvero gick inte av för hacker.
Sedan plockade dom, som så många andra lag, Timrå på storspelare under 80-talet. Ex Peter Andersson, Lennart Norberg, bröderna Pauna.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
goleafs: Ja är int på plats fysiskt...i Lill-Strimma Arenan imorgen...
Men psykiskt...
Ja gör mitt bästa här i Smålandsskogarna å dä rinn lätt redan nu och Cubangarren ryker...
Imorgen är ja klistrad med Fimpen, Ronalt,Tratten,Finkel,Smallack,Barbara,Doris och Majliis framför Text-tvn och webbradion mä CJ...
Vi gör vårt bästa....ända in i roten imorgen!!
3 points är ett måste...
Timrå Timrååååå vi ska upp i SHL...Vi ska dit IKVÄLL!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
nån som har videon
foppa..banjo liraren
från förra derbyt 😎
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
SMÅLAND: Faaan va glad man blir när man läser dina inlägg!! Du borde ha en plats i svenska akademien som poet (inget ont menat) för du sprider glädje och nostalgi i detta forum!!!👍👏👏👏👍🎂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
sargad: du glömde några löv, Patrik och Peter Sundström, Roger ”Bullen” Hägglund bl.a.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
sargad: Snart är matchen slut imorgon ..vi vann med 5-0 ,, fan va skönt det skulle vara om det var sant .
Man stog nog kvar och applåderade minst 1 timme .,,nja en halv timma iallafall!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Clay.2: Ok, nu räcker det med fantasier om vi ska ha nån promille till chans i morgon. Rättning mittåt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: Hade vi vunnit med 5-0 imorgon , då blir promillen hög imorgon kväll .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
goleafs: Jaha, ditt största intresse ligger inte hos ditt lag alltså, hmmm...

Sen att Timrå alltid slår MoDo visar på din historielöshet.

Hoppas på ett hett derby, mycket känslor och domare som pallar trycket.

Dessutom, i dessa Juletider, hoppas jag det blir 2 Västernorrländska lag som toppar tabellen när vi spelat 52 omgångar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Clay.2: ”stora ulvarna Löven..😂”
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Clay.2: Den verkar vara alldeles för hög redan!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Hahl Bundy 2.0: Inga droger intages under veckans arbetsdagar !
Adrenalin finns redan i kroppen .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
sargad: Köpelaget Löven blev det ja, tacka vet jag IFK Umeå med Kjell 'Garrincha' Sundström
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
puffe: BLÖVEN.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: Apropå ingenting, har ni haft den där manifestationen där en massa gamla Timrå Wiftsa/Östrand hjältar skulle visas upp?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
puffe: sorry, hann inte korrigera till Wifsta...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
puffe: Det har det. Var lite som när Näslund återvände till Montreal. Mats alltså, den riktige Näslund
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
puffe: Jag tycker Timrå-Modo är en hetare och intressantare match än Hästen-Löven, det står jag för. Men lär nog sluta med att jag drar upp derbyt på datorn och ser Löven på tvn.

Tror på en riktigt bra match imorgon!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: Eller som när vi hade tifo till världens bästa #21 i vår hall under lockoutsäsongen. Mats Hansson alltså...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: Hmmm, han hette väl Markus...förlåt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: Vilka Big Five var där? En jävligt bra ide. ska be MoDo sno den
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Hassan: Hoppas verkligen # 21 är fredat i hela Sverige. Gjorde ont att se Jörgen Jönsson besudla nummer 21
Låst ämne


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Lönnås underbara melodi " TRYGGARE KAN INGEN VARA " ljuder så underbart på grammofonen!!( 33 varv på LP skivan ).
Ett glas Marinella slinker lätt ner ikväll!
Ja ser ljuset i dimman!
Ja en tryggare vinst än mot MoDo imon...
Ja välsigne Gud så välkommen den är imorgon kväll!!
Tomten kommer tidigt i år och ger oss tre välbehövliga poäng!
Vi tar dom ifrån våra lillebröder ifrån andra sidan utav broa( Höga kusten ).
Imorgen kväll fyll vi isladan till höjd å bredd och oss själva i ett underbart rus....
Ty riket är ditt å makten å härligheten i evighet Timrå IK!
AMEN
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
SMÅLAND: det märks att du är smålänning..Gud hör bön😁
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: ähh,, inget amerikanskt plagiat hymn..så här ska det låta
youtu.be/O9dQOGDk4v0
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
puffe: Kom igen nu, du kan ju inte hoppas att er ärkerival hamnar i toppen av tabellen. Hade jag skrivit så på gröngult om marklunds hade jag blivit avstängd och fått mig en lavett och det med all rätt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
puffe: Tjena ..skall du ner ikväll ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
gizzo: Ärkerival är lite att ta i. Det är mer som att modo ser upp till timrå som en storebror. Därför är det extra jobbiga matcher för timrå då vi har allt att förlora.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
puffe: I hela Sverige?? Nu tog du ironin till nästa nivå.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Linkovich: ah ok men vilka är Timrås verkliga derby mot? Är det mot Sundsvall? Menar ärkerivalen
Låst ämne

« · 2015017