El Maco: Fel. Maria Andark (som borde vara rätt neutral i frågan) har själv gått ut på twitter och uttryckt att Leksand har långt ifrån den dyraste hallhyran i allsvenskan.
Jag tror också att Timrå vinner imorgon, tyvärr. Rögle är helt under isen med sargat självförtroende och har riktigt svårt att vaska fram de heta mållägena och försvaret släpper igenom allt för mycket. Hoppas inte att VIK trasar sönder matchen mot oss imorgon.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Dream Team:
De kommande tre matcher är överlevnad, den som är bäst rustad överlever, och jag kan inget annat än tro att ett utav lagen är TIK.
Redigerad kommentar
Fan, nu är det jävligt hög tid att ta Örebro på allvar. 3 poäng i kväll känns mer och mer som ett måste. Jag har tyvärr väldigt svårt att tro att det blir så.
Kom igen nu för fan Timrå!
Bragd-Birger:
Gamla Djurgådare är ju experter på det. Hardy lyckades i MoDo, Challe var nära att lyckas i MoDo, så det är väl logiskt om Montén är den som lyckas i Timrå.
MoDo har 11 poäng på de sju första matcherna, så det är långt ifrån kört. Det värsta är att väl att det inte finns några tendenser som tyder på att det ska vända. Men jag håller tummarna för er.
Bragd-Birger:
Förbannad? Nä, inte det minsta. Jag hoppas fortfarande på mirakel.
Men det är ju intressant att folk börjar få upp ögonen för hur brunt läget är.
Det verkar som om en del är chockade över dagens resultat, hur man kan vara det efter insatsen mot Leksand är för mig en gåta.
Kan man sparka coachen i pausen? In med Tommy nu!
In med Wedin också. Vi kan ju åtminstone ha nån som bryr sig på planen. Det här är tillsammans med 0-5 perioden mot HV för några år sedan den absolut sämsta period jag någonsin sett laget spela. Helt jävla otroligt att man kan komma ut till match på det här sättet.