1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581450 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22

« · 1924487 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Hockeyhjärta: Ja riktigt illa har han behandlats måste jag säga. Istället har man kört svågerpolitik o låtit Molinder spela.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Hockeyhjärta: Hahahaha årets självmål.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Timråit H-sand: jag håller med och har försökt hålla fram Drugges kvalitéer tidigare. Du har helt rätt i att han inte är den tyngsta spelaren men han har blicken och fina händer. Jag skulle vilja påstå att det är en smart spelare, måste vara det när han inte är så stor. Det är inte klokt hur illa han behandlas av ledningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Sputnik: Vi får ju inte låna pucken så det spelar ju ingen roll
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Timrå IK - Skellefteå AIK 3-5
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
jå1: Jararå!!! Men nog skulle det stått 3-4 med trippingen från Ericsson i skelefteås powerpmay..
Kommentera


Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Passen går inte fram, vinner inga närkamper, stressar värdelösa sarg ut, kan inte hålla det minsta rent framför mål, INGET jävlar anamma! Spelar ingen roll alls vem som som står om övriga spelar så här
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Kovalchuk: Måste vara ironi. Måste vara...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
jå1: 3 mål på 10 min borde väl gå va?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Timrå IK - Skellefteå AIK 2-5
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Kovalchuk: köra över allsvenska lagen? Så kändes det förra gången vi åkte ur, då kändes vi också flera klasser bättre än vad vi är nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
mikenomad: Får inte Drugge spela mot Rögle då måste man bryta kontraktet med han. För då kommer han ju aldrig att få spela.
Molinder, Söderberg, Printz, Jalasvaara. Alla de är ju knappast snabbare än Drugge o Drugge har ju bra händer o hyfsat spelsinne. Okej att han väger lite lätt. Men inte faan kan han va just nåt sämre än dessa!
Får han inte spela så skicka då i så fall iväg han.
Riktigt bekymmersamt hur Freddan ser på detta!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Kovalchuk: Chanslösa är vi inte men vi lär knappast köra över bästa laget i HA.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Herminator: nu har Malmö kvitterat
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
mikenomad: Mora leder med 2-0 mot Crimecity.
Hur gick det till? Suck...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Nisse på Mon: Nej vi är verkligen inte och kommer aldrig vara chanslösa under ett ev kval. Är du på riktigt eller? Nästa år så är dessa sopbackar borta då
Nubben kan skriva kontrakt för SHL och inte HA. Känns otroligt tufft nu men nej, vi kommer köra över alla HA lag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Olle: Freddan måste väck
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Timrå IK - Skellefteå AIK 1-5
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Tikkare: 92 kg = fläskberg ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Olle:

Jag applåder er supermålvakt Svedberg 👏🏻👏🏻👏🏻
Sanna mina ord, så länge han står kommer vi inte vinna en match till i den här serien.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Olle: sparka fläskberget Jalasvara
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Nisse på Mon: Hur många minus mål kommer vi ha efter 52 omgångar?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Fortsätter det så här utan riktiga förstärkningar så är TIK chanslösa i kvalet...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
The great one: Skillnaden mellan Salo och Svedberg är att Salo tappade in pucken själv, i Svedbergs fall har han två inkompetenta försvarare som är på pucken efter att den tagit på Svedberg. Hade också helst sett Brattström i målet idag då han har spelat bra och Svedberg har gjort en serie svaga matcher innan men ikväll kan jag inte se hur Brattström skulle ha gjort mycket annorlunda på något av målen.

Det är inte målvaktsspelet som är vår svaghet, det är försvaret. Något måste hända i laget nu för att bryta den negativa trenden, någon måste sparkas.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Hardegård - vilken jävla sopa match efter match....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Axle San:

Vad bra, då kan ni ta över honom gärna 👍🏻
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Axle San: Vart har jag nämnt att något av målen är hans? Vi behöver värva försvarsspelare och hans lön skulle möjliggöra viktiga kuggar där då brattström visat att han håller minst lika bra på den här nivån.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Olle:

Du menar insatsen han gör en ”Salo” på?
Återigen, nej alla mål är inte hans fel men vi kan inte ha en keeper som knappt har handbollssiffror i andra perioden, vi måste ha en keeper som kan vinna matcher. Brattström har ju lirat bra i två raka matcher. Fattar inte att han inte fick chansen igen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Janne Varskajavara
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Axle San: delad förstaplats med Hardegård nu när Drugge sitter på läktaren, tätt följd av JalleJanne!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
nectis: Vad sa jag redan mot LHC?

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-09-15
#1907039 · sargad 18x20-logogrm.jpg · 2018-09-15 16:50
Olle: Positivt ändå att det inte känns som vi är hästlängder från LHC. Någonstans känns det som att vi kan jobba oss in i säsongen tror jag. Gäller som vi alla varit inne på att vara mentalt starka och stå pall för några torskar utan att tappa tilliten.
Klart det kommer underlätta om försvarsspelet blir lite noggrannare och rejälare. Sedan kommer det behövas att vakterna kommer upp i närheten av vad Hauken var förra säsongen. Låt Svedberg stå några matcher men hållar han ungefär den här klassen som första 2 perrarna så bör man inte tveka att ge Brattis spaden. Han är ju i den åldern att han kan blomma ut till en Lindbäck i år om alla stjärnor står rätt i skyn.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Axle San: Jag har klagat en del på Svedberg tidigare men idag kan jag faktiskt inte se något fel. I första perioden räddade han oss dessutom.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
The great one: sluta fabulera. Du sågar Svedberg vid fotknölarna men du kan inte säga vilken situation han skulle hanterat bättre?

Han har inte det bästa positionsspelet men seriöst, på två första målen har han hela laget i egen kasse och ingen kan rensa. Sen har vi ett självmål och sen en styrning mellan benen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Affe_TIK: Alltså inget av målen är ju Svedbergs, är han er nya hackkyckling eller?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Olle: ja, fast det har man ju sagt varje match Svedberg har stått de senaste 10 omgångarna, jävla oflax och superduperdålig dag för backarna när han står...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Olle:

Såklart Olle att du skulle försvara Svedberg. Det går inte att ha en keeper som släpper in 4-6 mål varje match. Även om inte alla mål är hans fel, vi behöver en keeper som laget kan lita på. Han utstrålar Schweizerostmentalitet och ska lämna klubben omgående.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
bar mofftak: Svedberg fortsätter att göra ett osäkert intryck tyvärr. Ja borde bytt vid 1-4 kanske t.o.m vid 1-3 redan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
nectis: Näe, allt är Svedbergs fel!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
The great one: menar du skottet han får i masken? Som Söderberg sedan drar returen på volley rakt i magen på egen målvakt?

Förstår inte varför Svedberg får skit ikväll, vilken puck skulle han ha tagit och varför?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Olle: Exakt. Han får ju inte ens plats att röra sig i målgården.

Hardegård är det sämsta jag någonsin sett på den här nivån.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
The great one: Tycker mig se ett mönster. Vi har i nästan varje match en sekvens på några minuter där vi släpper in 2-3-4 kassar och så att säga "game over". Hur kan vi stoppa slika "förblödningsperioder"?

Kämpa Timrå, klapp, klapp, klapp!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
mikenomad: vi har Bratten, bänka halva laget...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
mikenomad: syftar du på Stephen Foyn?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
The great one: går ju inte att lasta Svedberg för något av målen.

Freddan kommer knappast att sparkas. Nån back kommer knappast heller att sparkas. Jag tycker man ska sparka Thelin. Han har ansvaret för backarna och det är fullständigt katastrof.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Med Svedbergs lön och den chansningen att anställa honom hoppas jag klubben gjort något finstilt i kontraktet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
In med juniorer som vill någonting! Bänka alla som åker runt och glider och tycker synd om sig själv, det är det värsta av allt
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
The great one: Man saknar en viss norrman en aning nu...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
bar mofftak: Japp, så har det sett ut hela säsongen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2018-11-22
Fy fn vad jag blir förbannad nu. Helvete Freddan. Slänger bort hela matchen. Sälj Svedberg nu!!
Kommentera

« · 1924487 · »