1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580476 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26

« · 2298811 Till forumet


Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Ska vi våga hoppas på en Paigin-effekt som helt slätar över de problem vi haft mot SAIK den här säsongen? Absolut!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Knylan: Paigin är vår frälsare!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Tycker att grabbarna har stått upp mer och tävlat på riktigt den senare tiden. Hoppas dom fortsätter på den inslagna vägen och ger Skellefteå ett helvete imorgon
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
SebastianH: Ja efter OS-uppehållet har det sett helt annorlunda ut engagemangsmässigt. Skellefteå blir dock en tuff nöt att knäcka och det ska mycket till ändå om vi ska ta poäng. Seriens bästa lag i mitt tycke. Förhoppningsvis underskattar dom oss lite
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
DenRöda: Goda nyheter!! Nu tycker jag vi tar första 3 poängaren mot saik sedan? Ja hur längesen var det? :p
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
SebastianH: Ja, det är dags att bryta trenden nu. Det har gått 3311 dagar sedan vi senast besegrade SAIK i SHL den 2 februari 2013 ! De har 7 raka segrar mot oss under de två år vi spelat i högsta serien sedan dess.

Nu har vi 12 "slutspelsmatcher" som väntar där alla spelare måste visa en djävulsk vilja och verkligen kriga ner motståndarna. Skönt att Paigin är spelklar och jag ser verkligen fram emot att se honom spela imorgon.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Lundin har verkligen steppat upp, det verkar som en vitamininjektion med att sätta Åberg tillsammans med Lundin. Troligen har han saknat ett bra komplement bredvid sig, nu är det att vänta på att Lööke lyfter sig också men jag tror inte han fixar det. Det Lööke är bra på är att hitta målet inte så mycket mer.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Knylan: problem med SAIK den här säsongen? Kollade precis matchhistorilken mot dom. Dyster läsning.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Matsg: Rusa in på isen och tackla Jocke Lindström!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Nån som vet om Paigin såg matchen mot Frölunda på plats? Tänkte bara så han är förberedd på ödet:
HELA HALLEN, KOM IGEN TIMRÅ.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Sonnenberg: öset skulle det stå 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Sonnenberg: Ja, jag mötte honom och Liljewall i katakomberna.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Undra hur många biljetter som är sålda till i kväll. Ser ut som det tickar på skapligt när man kollar prickarna.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Någon skrev att laget borde åka förbi vs när de kommer in på isen, jag tror det skulle uppskattas, någon skrev om att klacken skulle dra igång med "Hela hallen, kom igen Timrå" ja typ något sånt borde också göras, då kanske sittplats kommer igång riktigt också och kan köra hela matchen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Villervalla: Det kommer inte spela någon roll vilken ramsa man kör, om klacken ändå kan stå och sjunga oavsett låt så måste ju även sitt plats kunna göra det. Folk har ju faktist ett eget val att hänga med genom att klappa osv.

Det vi kan börja med är att PRO som står på kanterna på västra står helt tyst under matcherna. Hade hela stå plats varit med i ramsan hade övriga arenan enklare följt med. För just nu är det alltid bara de i mitten av stå som sjunger.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
rabon: Eller varför inte en klassiker som "-hela hallen är ni klara" brukar få igång sittplats bra. Dom som är lite blyga kommer igång direkt! Då brukar det bli bra tryck på nästkommande ramsa. Och pang så har vi 1-0 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Era chanser, som jag redan innan detta såg som rätt stora, att ta viktiga poäng i bottenstriden ökas rejält nu. Skellefteå kommer inte få ihop ett jättestarkt lag i afton.
Tydligen sjukdom på Pudas, Roos, Forsfjäll, Möller,
Oskar Nilsson etc. Vårat J20 är i Karlskrona! Exakt hur laget kommer att formeras är ännu inte spikat. Det kommer också bli en kamp mot klockan för att se vilka som kan spela. – Några håller på att sova ur den sista febern ur kroppen. Sedan är tre-fyra spelare på väg att åka hem, säger Robert Ohlsson.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Smetovish: Hela hallen kom igen Timrå! Direkt från första nedsläpp tack!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
ante08: Oj! Nog för att vi behöver poängen desperat och att allt som är till vår fördel då är positivt för vår del. Men jag är instinktivt livrädd ur inställningssynpunkt inför såna här scenarion. Risken att killarna undermedvetet ska tro att nåt då kommer gratis. Men visst, det är blytunga tapp för er om det stämmer
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
mikenomad: "Dimridåer" ;-) Det är 110% inställning och noggranhet i 60 minuter om vi ska lugga Skelet på en poäng.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
sargad: Japp. Minst 2 av dem som räknades upp lär komma till spel efter att ha "sovit febern ur kroppen". De blir säkert matchvinnare dessutom 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
"Regeringen uppmanar till bojkott av rysk idrott, skriver regeringen i ett pressmeddelande.

EU har redan riktat sanktioner mot Ryssland. Nu vill svenska regeringen att EU ska bojkotta idrottsliga utbyten med Ryssland."

Hmm.. Undrar om de menar t.e.x svenskar i KHL? Eller alla slags "utbyten"
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
mikenomad: Då kan inte frugan heja på sin tremänning Oskar Möller idag!!!!! (Hihihi)🍺🍺🍺
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
JonteD: vi behöver ändå poängen bättre
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Synd , eller bra , att Malmö och Djurgårns matcher går före vår . Såklart är det bara vinst som räknas idag om vi ska va med , men pressen kan ju öka/minska beroende på vad främst Oskarshamn gör
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Andersson: Heja IKO
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Synct: Och fotbollslaget vägrar spela mot Ryssland.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
johansson står idag. helvete
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Paigin spelar med Zajak
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
eliassjo : Man förstår ju om Rajjan inte trivs, inte lätt att få bevisa nått med tanke på matchningen av målvakterna och att man inte blir belönad med ytterliggare matcher även om man gjort riktigt bra insats.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
eliassjo : Kikar prickarna inför kvällen. Ser ut att vara mer sålt än i torsdags. 4500 i kväll kanske?
Hela hallen kom igen Timrå!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
ante08: Ja, det är vill väl till att saik är stukat för att vi ska ta poäng. Tacksamt värre!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Sputnik: helt obegripligt rentav utfrysning. Finns ingen logisk förklaring.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Plötsligt ser det inte alltför mörkt ut
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Alvarez nerpetad i fjärde, inte en dag för sent. Men varför röra runt i första återigen? Tyckt Åberg Lundin Lööke funkat jäkligt bra? Hade hellre bara sett ett rent platsbyte på Alvarez och Lodin. Jaja, vinst som gäller idag. Oavsett vilket lag nu Skellefteå ställer på banan blir det en tuff match. Forza TIK!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Sputnik: Svedbergssyndromet sitter kvar, en gång första val= alltid förstaval enligt Freddan. Mycket konstigt enligt mej!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Puckat: Mardröm om det rör sig om Covid, fler i laget som lirar ikväll utan symtom. Smittar vidare till vårt lag och nyckelspelare blir sjuk inför nästa veckas 6 poängsmatcher... Hoppas verkligen det rör sig om vanlig förkylning..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Puckat: Sålänge Jocke Lindström inte spelar ökar våra chanser väsentligt. Lindström, Möller och Hugg 3 otroligt viktiga spelare som är borta om det stämmer.

Mot 3p med publikens hjälp!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Hahaha måste skratta. Hela havet stormar på forwardssidan 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Zäta75: kollar Malmö. Rånade på en tripping å får mål i röven istället. Jag accepterar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
josha840: Haha. Rätt åt dom. Det var en jätteförstärkning så jag tycker inte direkt synd om dom.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
bar mofftak: ja det såg jag på reprisen. Dommarn släpper den för han förstärker. Borde varit utvisning ändå men lite får han skylla sig själv. Tyckte det var gränsfall offside också. Hade timrå åkt på ett sånt mål hade jag slängt ut alla tv-apparater jag äger.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Går ju sådär för Brynäs numera . 0 mål mot Clöbben , och nu ....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Andersson: djurgården rasar i tredje.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
josha840: Malmö bränner två kanonlägen! Bla ett friläge.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
josha840: Gör dom rätt i
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
Andersson: 0-3 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26 Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
mikenomad: finns det någon anledning till att oddset på timrå sjunkit från 4,0 till 2,75? Några nyheter?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
mikenomad: Tombolan kör på igen. Helt otrligt. Lodin har fått göra några matcher i 4e och kanske fått känna på vad,som kan hända om han inte presterar. Men Lööke i 1a? Man kanske har en genial plan mot just Skellefteå vad vet jag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2022-02-26
josha840: 5 av topp-8 är sjuka i SAIK
Låst ämne

« · 2298811