Labban: Stenqvist kan gärna bänkas till förmån för att lufta Forsmark. Om Svenssson strör puckar omkring sig så är jag nog mer skitnödig över hur Stenqvist spelar fast sig gång efter gång.
Villervalla: Man ledde alltså skotten med 6-2, efter periodens slut är det 6-8, snacka om att tappa spelet och inte lär det bli bättre i andra perioden då vi vet hur de ser ut.
The great one: Svårt att skapa några lägen mot ett skickligt Skellefteå. Vi får i princip inga spelvändningar alls, dom är fler gubbar hem än vad vi anfaller med.
Alltså Svensson-nallebjörn eller Mjäkiho, kan någon hugga tag i pudas? Åka och jaga Dahlén hela tiden ska inte vara gratis.
Asså EP förhelvete tre chanser om i PP:t å näta öppet mål hela tiden skjuter inte å när han väl skjuter skjuter han i täck, orkar inte, karln skulle inte ens gjort mål i öppen bur.. Dahlen borde stå på EP's plats!
Montén Python: det där har jag också tänkt på när man ser bilder i TVn. En del omklädningsrum för bortalaget ser ut att vara i något gammalt pannrum! Timrå måste ha ett utav dom bättre!
Om Svenssson strör puckar omkring sig så är jag nog mer skitnödig över hur Stenqvist spelar fast sig gång efter gång.