1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582738 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01

607709 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Paddan: ca 10%
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Knylan: Vore kul att se Nielsen bredvid iaf en vettig spelare, nu har iofs Nilsson höjt sig motför starten. Men sanningen är väl att man aldrig tror på ett mål när kedjan med Ström, Nielsen, Nilsson är inne. Det är ju rätt svårt i hockey att underhålla på egen hand...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Frella: guu vad neggo du är!! häjja på timrå istellet!!!!!!!! DU är inngen ricktig suporter!

Frans Nielsen har lite att bekänna ja, men karln är ung och kvick. Dock så var han mer synlig i ett mer mediokert Malmö, absolut. Känslan säger dock att han kommer bli bättre med tiden. Samma sak med Regin, fast där snackar vi mer om säsonger. Lite mer muckler på både Regin och Nielsen så er det kanyl ut. Strålman, den sista ungen i skaran kommer bli ohyggligt bra framöver, då han redan är bra.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
ståpäls: Hur gör man när man plockar ner en klubba på volley???
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Frella: Matchens lirare var mannen på sektion G som plockade ner Hallins klubba på volley.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
actionleif: Går ganska tungt med Frans löfte om att underhålla varje match, men det klart att trolla sig osynlig är ju viss form av underhållning det med.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Maggan: Själv håller jag på rätt lag men vet ingenting...
Kommentera


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Herminator: Ursäkta mig då för mitt försök till skämt, det är i varje fall intressant att notera att Timrå IK verkligen uppskattar ert arbete i stöttandet av laget. Måste kännas skönt för de som slitit i oändligt antal timmar med den där resan, och de som slöt upp till resan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Maggan: Your welcome (c:
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Herminator: Thank you. En som har sinne för ekonomi iaf. =))
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Paddan: Tomte, de 10000 kronorna är ju bara basen i resan.
Sedan tar man ut den avgift som behövs i anmälningsavgift...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Maggan: Hehe, blev bara fundersam på vad man kunde få i tågreseväg för 10.000 kronor.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Paddan: Nejmen.... blev en Modoit nyfiken?! Vilken otur för dig att du håller på fel lag, annars hade du också vetat vad jag pratade om. ;P
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Maggan: En tågresa in till Sundsvall?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Om jag förstod det rätt, så var dessa 10 000kr ett sätt att säga tack för den fantastiska support vi gav dem nere i Globen.
Jag tyckte att det var en jätte fin gest!
Och jag hoppas att SK använder dem till ytterligare en "mega resa". Det skulle ju vara läckert att göra verklighet av förslaget som dök upp i högtalarna på tåget på hemresan. Ni som var med vet vad jag menar. =))
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
El Maco: Isådana fall var det på tiden.
Luleå sponsrar sina supporterresor sedan flera år tillbaka, står då så på lule faans sida.

Det är väll bra att dom insett fördelen med den 6e utespelaren.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
friskan: Konstigt att Timrå IK ger bidrag till supporterklubben. Supporterklubben finns väl till för att hjälpa klubben ekonomiskt, inte tvärtom? Å andra sidan har det hänt mycket med ekonomin de senaste fem åren jämfört med de 35 första åren supporterklubben funnits till. Tio lax är en spottloska i indalsälven nu för TIK. För tio år sedan var det skillnaden mellan buss eller promenat till bortamatchen mot Piteå.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
JimmyH: och? Den enda säsongen han inte producerat i. Och han var ju knappast ensam om att inte spela bra i hv ifjol...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
RocknRolf2: Kalle Sahlstedt gjorde 11 poäng förra säsongen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Icetea: hmm..fan -2 på 2 min är inte bra de:S
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Jesse P: Japp dom har stenkoll där borta. Matchen före det tror jag han hade 9 -10 min speltid
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
eltifoso: Sant men speltiden har minskat på sistone. han har ju t o m varit bänkad i 2 matcher och sist fick han göra 4 byten och hade -2 på dessa
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Icetea: hmm..spelade 3 min och -2?
kan de stämma de?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Per HApps: Man kan kolla in deras s.k. superstats efter varje match
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
eltifoso: JAJA!! Jag önskar att han kommer hem snart ändå ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Helg Ernest: Nordgren snittar 10:38 minuter/match
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Per HApps: Kolla här om du kan utläsa nått
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Per HApps: Nej, men enligt icetea fick han spela tre minuter i deras förra match, Wennerberg och Ström får väl till och mer med speltid här ;-)
Vi får väl se hur det blir !
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
tjobba:
Finns det någon länk där man kan se olika spelares speltider?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Per HApps: Han får väl väldigt lite speltid, och inte har det väl blivit någon succé för honom over there.. Jag tror att Gunno längtar hem, och jag får känslan av att han inte blir kvar i NHL länge till.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
tjobba:
Vad grundar du det på?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Icetea: Gunno kommer snart hem, var så säker...Snart återfinns #14 Nordgren i förstafemman igen!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
LingaN: Blir kanske nått mäktigt TIFO i framtiden.

Eller så bjuds laget på en kurs i passning/skott/skridskoåkning.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Jesse P: Riktigt trevligt! Undra vad man nu kommer göra för pengarna. Skall bli intressant.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Marcus: dom fick 10 000 av timrå för de fina stödet i globen:D
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
friskan: Vad var det för bidrag då?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Frella: nja inställningen är inte problemet här. Ingen spelare i dagens Timrå har gjort särskilt många poäng på senare år. Har de alltså haft dålig inställning dessa år? knappast.

Timrå hade chans på spelare som Kalle Sahlstedt. Men de var för "dyra"
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Grattis Supporterklubben till bidraget ni fick av Timrå IK. Jättebra tycker jag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Jesse P: Tame fan att man ska vika ner sig!!! Heltaggade varenda match skall man vara. Samma hände mot Leksand för en vecka sedan! Att Kenta gör samma misstag, att inte berätta för grabbarna att varenda jävla match ska man kämpa tills man själv faller!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
LingaN:
Ja, mycket kan man anklaga Rolf för, men knappast för att jobba som positivitetskonsult.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Icetea: Med den avsaknad av inställning som man hade idag och senast hemma mot Leksand så gör man inga mål vilka chanser man än får, vilket vi sett prov på dessa matcher.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
RocknRolf2: Ja äntligen har RocknRolf2 loggat in på HS och det är dags att skriva några positiva inlägg.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Alla är ju iaf nöjd över MAndervilles kämpande, ja mena vem kan inte vara nöjd?
helt sjukt bra karln

Men.. krykov har ju gjort bätte matcher, hade de inte vara för
han hade de aldrig blivit utvisning och 1-2.. lojjare människa (just då iaf) får man leta bra efter..pucken studsade bredvid karln men ingen reaktion.

Men som sakt de här var bara ett otursfall i arbetet och grabbarna
kommer att komme igen de vet vi alla här

Så stå upp mot hv och håll nollan så vinner vi med 2-0 mer än så gör vi inte
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
RocknRolf2: vissa chansningar går hem .. andra inte ..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
RocknRolf2:
jaja, att du orkar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Frella: ja slå av strömmen som nån sa. Riv kontraktet. Nubben borde veta bättre än att värva föredettingar från Italien!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Frella: Vi behöver en eller två MÅLSKYTTAR!!!!! TIK gör ju bara 2 mål/match nuförtiden trots en massa skott på mål. Hade TIK gjort 2-2 så hade det blivit en annan match......

Gunno spelade 3!!! minuter i senaste matchen over there. Han är saknad, just nu!!!

KOM IGEN TIMRÅ KOM IGEN!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
Tycker det var väldigt kul och jävligt imponerande att 5500 personer tagit sig ut till E-on för att se skridskoskolan ha matchpremiär.

Vidare är Manderville det bästa som kunde hända det här laget(jag vet att jag tvivlade innan säsongen). Det sämsta som hänt laget måste vara Peter Ström, karln måste vara klubbens sämsta värvning i modern tid. Han bländar oss ständigt med klubbteknik och rörelse som Cristopher Reeve...efter olyckan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
tjobba:

Jag tyckte Hansson var bra, även Manderville såklart.

Timrå är på tok för dålig i PP, varför drar dom alltid ned på tempot i PP?.

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

607709 · »