1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577968 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23

991047 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Uno Gordon: hahahahaha, fan va cool du är ! =) Mycke brudar Uno? =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
jZo: Han är bara knappt slagen utav mig! =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
DJ Hemp: Äre tjejtjusarn number 1 eller? =)

Hälsa dejtsen! ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Fan, vilken sjukt skön seger men också en sjukt konstig dag. Men det blir väl så efter en sjukt sen karaoke- och dejtnatt då man ännu är råpackad när man vaknar. Kaxig som fan åkte man ändå ut för att bevittna den sköna kringelkrossen. Årets skönaste seger? You bet! Men trött som man var när man kom hem lyckades jag med konststycket att somna, trots att det var dags för en ny dejt. Därefter missade man inte mindre än fem samtal från den där bruden. Med uruselt samvete åkte jag och tjackade kinamat och hälsade sedan på henne på Alnö. Men nu är man hemma igen. Jaji...

1-0 (1-0, 0-0, 0-0) - ÄLSKA TIMRÅ IK!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Åh Gud så underbart att vinna med 1-0. Känslan av att vinna med 1-0 mot just Leif Strömberg är ju hur skön som helst. Nu ska det mycket till om vi ska missa slutspelet. När hesa Fredde skrek kändes allt så perfekt.
Känner mig stolt. Med tanke på all turbulens, men framförallt alla skador så ser jag fram emot det som komma skall. Det är starkt att med så många borta (stjärnor) reda ut stormen.
Sedan är det klart att en sådan klasspelare vid namn Timo Pärssinen skulle göra förhoppningarna betydligt större om ett avancemang till en semifinal. Men, för att må bra psykiskt så har jag räknat bort honom. Kan han komma tillbaka redan denna säsong så skulle jag må..........väldigt bra. Men framförallt vara hur laddad som helst.

Nu kör vi!

IFK Timrå - Assyriska 1-0
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
ajon: Ja, det ser riktigt tufft ut. Inte bara om ni missar slutspel...vi lär inte hamna i en position där ett ev möte med er redan i kvarten kan bli av.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
satt och tänkte på vilken j-vla underbar mål låt vi har!! jag hoppas den blir kvar ett långt tag framöver vi har lätt den bästa i serien!!! åh man får rysningar av den!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
mikenomad: synd bara att vi inte får möta er i Kvarten då.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
ajon: Ja...vore onekligen roligare med er i slutspelet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Vill bara få sagt att det är härligt att ta del av den glädje som dagen 1-0 seger medförde härinne! Inte många numera som efter en seger spyr galla över att segern inte tillkom på tillräckligt snyggt sätt....

Har tidigare sagt att vi inte riskerar missa slutspel men att väl där har vi inte mycket att hämta. Tror tyvärr fortfarande att det är så även om rapporterna om viss ljusning på skadefronten är glädjande. Ska man resonera ännu mer positivt så kan man ju alltid dra sig till minnes att Modo förra sässen långt ifrån impade under grundserien och att LHC i slutet av serien blickade tillbaka på en säsong som höll på att gå åt fanders, att de vid just den här tidpunkten förra året slogs för att undvika KS! Deras säsong slutade som bekant med final....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
mikenomad: tror tyvärr att vi gör det också. Men vi får hoppas Tälje är i en jätte svacka nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
ajon: Ja...nu missar ni slutspel.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Jensen_12: får väl säg tack för hjälpen idag då. Synd att vi inte kunde vinna idag.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Jensen_12: okej! men vart hittar man hassebos presentation då?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
pate: Alla spelares line-up låtar står på hassebo presentation
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
pate: 62. Petr Tenkrat: Fedde Le Grand: Put your hands up (for Detroit)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
pate: Tror att den heter Put your hands up (for Detroit), men ta en kik på Hassebos sida för säkerhets skull.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
pate: Mail till Hassebo eller Skarin här på HS skulle jag rekommendera. =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Härligt skön seger idag. 3 pinnar, underbart!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Tycho: Någon som vet vad Tenkrats låt på lineupen heter?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Fan i helvete, den här jävla segern var årets skönaste! Jag var så satans lycklig när jag lämnade e.on arena idag. tack så mycket Timrå IK för ett så gediget försvarsarbete och tack som fan Johan Backlund för att Du kunde hålla så jävla tätt! Äntligen fick man bli lycklig även detta skitår och jag kan lova att jag var sjukt lättad när jag lämnade e.on denna dag... Älska Timrå IK!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Mappe: Fast å andra sidan får gärna Kristina Lugn kommentera matcherna bara älskade TIK vinner...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
bisterfinnen: Han är expert på att prata om allt annat än matchen iaf... =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
mikenomad:

Bland oss modosupportrar så tror jag topplistan ser ut såhär:

1. Fraseringar. (han har dille på att prata enstavigt, typ Swed bank a re na)

2. Svammel

3. Många "favorituttryck"
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Foyn: Låter ju....sådär..för många som gnagde på naglarna tro?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Skön Läkerol Arena stämning det var i E.on ikväll...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Konstigt hur man kan se på saker på olika sätt. Matchen var enligt ST ett sömnpiller, jag höll på att käka upp mina nagelband av spänning...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Laken: Han ska vara med...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Får Tenkrat vara med nästa match eller riskerar han avstängning?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
pinus: Man rodnar när man hör honom...pinsam är ett understatement!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Mappe: Tyvärr bara en tjuga så man hade något att hoppas på medans man sitter och spenderar tid på jobbet. Men den viktiga matchen kommer nu senare i kväll. Men där lär man väl aldrig få in det man spelar på. Så mycket svårare när man skall spela på ett lag man håller på.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
bisterfinnen: Han var i alla fall bättre än Leif Jurefalk. Den jävulen är det absolut tråkigaste som hållt i en mikrofon
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
mikenomad: Så rätt du har. Christer Jonasson är ett stort jävla skämt! Jag fattar inte varför Modo-fjanten överhuvudtaget refererar matcher från Timrå. Dessutom är det faktiskt Modoiter, gamla spelare och ledare som heller inte ta honom på allvar. Men det fattar inte Jonasson.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Mappe: He he...jag tyckte han var smårolig! Första gången jag hört en Öviksbo faktiskt vara lite partisk för timrå....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
bisterfinnen: Jasså , jag trodde det var Luleås kommentator som av outgrundlig anledning kommenterade matchen..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
bisterfinnen: He he, så det var så det var. Jag undrade vad det var för tomte de hade anställt. Trodde ett tag att de kvoterad in någon från Samhall. Han var inte precis Lasse Granqvist om man säger så...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
RTS: "Tänk vad jävulskt mkt bättre Backlund varit om han skippat spelet runt kassen" Ja, eller bättre upp - Tränar stenhårt på det med Tarvainen. Det vore ju nästa steg. För där kan det förbättras. Bortsett från det var han strålande idag. Puckarna sögs till honom och han spelade stort hela matchen igenom. Fick iof inte så mkt att göra i första perren, men eftersom matchen gick fick han mer att göra.

Backlunds spel i all ära. Bilden jag kommer att minnas från den här matchen kommer från Hahl. När slutsignalen gick knöt han näven, höjde en knäet och skrek ut sin glädje. Jag tror aldrig att jag har sett honom så glad. Han brukar ju vanligtvis vara väldigt sansad efter en vinst. Men just idag såg det ut som om han blev extra glad. Han fick bifall i sitt jubel av tillrusande spelare från båset. Allt som allt, en jävligt härlig bild.

Tack för en god match Timrå IK.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
bisterfinnen: haha, jo han var ju en riktig "natur begåvning"....... ;D
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Mappe:

Hörde att ni förärats vår underbare PPV-kommentator Bojan Månsson.

Visst är han grym!?

:-D
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Mappe: By the way så gladde publiksiffran 5 269 mycket. Hoppas att skarorna hittar tillbaka igen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
RTS: Polis polis potatisgris!!! Jag höll på att få hjärtinfarkt ett tag pga hans uselhet. Ut på gatorna och fånga bus i stället!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Mappe: Härligt med tre pinnar efter dansk målfest! :-D
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
När skall Timrå någongång ha lite fördel från dommarhåll. Fy fan vad dåligt polisfjanten var idag.
Starkt med 3p.
Tänk vad jävulskt mkt bättre Backlund varit om han skippat spelet runt kassen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
MorganaLefaey: Ett stort grattis. Hoppas att du satte 10000sek eller nåt sånt....

Fy fan så spännande! ÅÅÅ Vilka sköna poäng!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
Härligt Timrå....Fy fan vad skönt!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
bisterfinnen:
Grattis
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
bisterfinnen:

FBK-DIF 1-1 efter förlängning!!

Tre friska till oss ikväll så börjar det här se riktigt kul ut!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
fighter:

Grattis!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
matte1: fyfaan vad härligt!!!!!!!!!
Kommentera

991047 · »