1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582090 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - SSK 2008-11-15

« · 1087553 Till forumet


Timrå IK - SSK 2008-11-15
Sköna tre pinnar igår, inte tu tal om saken. Men det här är en "måste vinna-match"! Torsk i morgon mot SSK och vi är djupt nere i geggan igen, då känns det som att gårdagens seger betyder nada..
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
mikenomad: Ja de blir lite upp till bevis imorn, men jag tror på TIK seger med 3-2 tillslut.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Snoop: Nu jävlar lyfter vi taket på E.on :D
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
TobiasThyr: Haha ja deras fredag lär ju vara ganska förstörd om man säger så ;P
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Snoop: hahahaha, och våran kan ju inte bli bättre med tanke på gårdagens resultat, en kompis ringde idag och märkte på en gång att timrå vunnit igår på mitt tonläge :P, hoppas lördagen kan bli lika rolig med :D
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
TobiasThyr: Ja vi ska fan vinna mot SSK :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Snoop: ja fanå :D hoppas på jävla massa folk och sjukt tryck med :D
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
TobiasThyr: Ja de skulle vara kul med 6000pers utan att vi möter Modo.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Snoop: Fullt mot SSK? Glöm det blir det 5000 får vi vara glada, tyvärr...
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Herminator: Ja sa inte att de skulle bli de heller ja sa att de skulle vara kul med fullsatt förutom matcher mot Modo ;P
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Snoop: ja det vore nice, förstår inte vad vi ska med ny arena till när vi inte ens fyller den vi har ? :S
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Herminator: ja, men vore roligt sa vi !! :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
TobiasThyr:

"ja det vore nice, förstår inte vad vi ska med ny arena till när vi inte ens fyller den vi har ?"

Fundera på det du.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15

Saxat ur Expressen.
"12) Timrå 24
Sist fortfarande. Men inte länge till. Jonte ut, Bogg in - det gav en seger direkt i Scandinavium. Och i sudden death är Timrå bäst i Sverige.

Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
73Sjöbba: hahaha, nu har jag funderat klart och förstår fortfarande inte :P
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
TobiasThyr: Då har du nog inget att göra i den här diskussionen...
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
KniveN: tack för det mindre påhoppet :) , snacka jag ens med dig ? det jag menar med lite ironi är att jag är jävligt less på alla jävla sundsvalls bor som inte klarar av att åka ut till timrå för att kolla på hockey när jag åker från ljusdal om det är vecko match eller från hassela om det är helg. och dom gnäller om 2 mil :S timrå ik SKA ALLTID spela i TIMRÅ !! vet att det här är fel tråd och vrf mina inlägg är på den här tråden har jag inge bra svar för men nu vet ni min åsik angående arena bygge iag !
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
TobiasThyr: ""ja det vore nice, förstår inte vad vi ska med ny arena till när vi inte ens fyller den vi har ?""

*Malmö hade inte över 13 000 i gamla arenan

*MoDo hade inte över 7 000 i Kempehallen......
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Blizzard: nä och hur fan kan det gå ihopp då ? tkr om E.on grym akustik och bara mysig att gå till, tror inte jag skulle trivas lika bra i en ny arena, men vet tyvärr inget om sittplatserna i e.on Aja, isf ska det vara ny arena i Timrå och INTE sundsvall
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
TobiasThyr: Det dryga är vell att alla andra 11 ES lag ser timrå som Sundsvall exempel när Dragan Umicevic säger så här:


"Hehe, du får titta på matchen i morgon. Nej, men det ska bli kul att åka upp till SUNDSVALL och TIMRÅ. Vi har bra självförtroende i truppen, avslutar Stefan Nyman som också berättar att samma trupp som mötte Rögle åker med upp till Medelpad."


...ska Styf eller någon annan säga "Det ska bli kul att åka ner till Uppsala och Södertälje?"


Vad spelar det för roll alla ser oss som Sundsvall....
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Blizzard: Jämförde du Sundsvall & Timrå med Södertälje & Uppsala?
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Blizzard: nä inte det jag har nåt emot. Det är risken till att det på långsiktigt blir ett namn byte "/
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Pestilence: det spelar ingen roll. Folk utanför Sundsvall/Timrå-regionen ser Timrå som en del av Sundsvall. Acceptera fakta.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Pestilence: Sädertälje - Tumba nöjd ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
dr-nix: Tack för svaret :) kunde inte sagt de bättre själv ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
dr-nix: Varför ska man acceptera de för ??
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Kan säg att dom som säger att Timrå tillhöt Sundsvall dom får sig en geografilektion omgående av mig
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Nu tar vi Assyriska utav bara farten.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Snoop:
Två kommuner, två bottenlag i fotboll och hockey, plywood på arenorna och två stockholmstränare. Vart är Medelpad på väg? :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Icing-Ove: Gradin är väl ialla fall Ångermanlänning.Tog väl guld med Modo -79.Då var väl du bara en fläck på lakanet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
TobiasThyr: Tanken är väl bl.a. att det skall komma mer publik till matcherna. Om man då bygger nytt inom Timrå kommun tror inte jag att det kommer säskilt mycket mer publik än vad som är nu. Stordelen av åskådarna i hallen kommer nu från Sundsvalls kommundel. Tanken är väl att vid lämpligt tillfälle bygga nytt där ett större publikintresse finns. Man vill helt enkelt öka publiktillströmmningen på matcherna.
Som det är nu har man en snittpublik på ca 5000 och vill genom flytten öka denna siffra till kanske 7000. Vilket jag ser som fullt realistiskt. Då under förutsättning att man spelar i ES eller jämförbar liga.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Snoop: "Varför ska man acceptera de för ??"

Jo, därför att det är vettiga människor som tycker så. Men det finns väldigt många vettiga Timråbor också. Men Efva Lindstrand är inte en av dem.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Dunc: ja klart man vill ha så mycket folk som helst på matcherna, men kan inte förstå varför det ska komma fler om den ligger i sundsvall ? är väl typ 2mil? så lat kan man väl endå inte vara att man inte orkar åka ut till timrå ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
TobiasThyr: Jag känner en chaffis som bor och kommer från Hassela, han trivs där. Han säger att det blir alltid värre framåt natten.

Med detta menar jag att vi byter tråd till den fantastiska arena-tråden om denna diskussion fortsätter.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Skarin: haha, okej :P
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Blizzard: Ja de kanske bor i sundsvall men antagligen så lirar de i Eon ute i Timrå.

Uppsala och Södertälje ligger väl ändå lite längre ifrån än 1,5 mil.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
dr-nix: Jasså? jag tror nog snarare att de flesta utanför regionen inte ens känner till att Timrå ligger i närheten av Sundsvall.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Anonymous: jag bytta ju sedan ut Uppsala mot Tumba....
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
vad tror folket? Jag tippar 3-1 till timrå.

bogg,hynning och tenkie nätar!
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
persson: 5-2! Snön har kommit. Hockey är en vinteridrott. Nu kör vi!
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
pinus: verkar få en hyffsad motståndar klack emot oss idag iaf !
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Dags att på begäran leverera ett tips:

Timrå IK - SSK 2-4

Den sista jäveln i tom kasse...

Om två timmar bär det av norrut!
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
DJ Hemp: Skit Gubbe! :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
PERSSON, Sören

SANDSTRÖM, Jan LARSSON, Robert
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
DJ Hemp: Jag har sett filmen,,3-3 sissta målet gör timrå 19:54, 6 mot 4, allt för spänningen skull:)
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
All tippning på matchen ska ske i MatchTipset:
www.hockeysnack.com/matchtips/index.php
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Marcus: DJ Hemp måste få neggotippa här annars går det åt helvete. ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Läste i sportbladet att de tippade timråseger 5-1..i swedbank arena..(!?)
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Vad är det med Lehtonen idag ? Sjuk eller skadad ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Hälge: Lehtonen ut och Persson in. Det känns ju ...sådär.
Kommentera

Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Hälge:

I Dagbladet kan man läsa att Mikko har problem med magen. Men det var väl exakt vad man som hårt prövad Timrå IK-cyniker kallt hade räknat med. Jävelskapet har knappt ens inletts ännu. Det blir en lång vinter i år...
Kommentera

« · 1087553