Simmalugnt: Mieho är ju en statist på isen, jäklar vad man hade velat ha Alvarez på hans plats. Sen måste vi ju börja få koll på omställningsspelet, hur många 2-1 kan man ge Växjö och ändå behålla ledningen?
Zäta75: Det finns ett skimmer av romantik när vi spelar bortaspel på hemmaplan. Det tar en tillbaka till 00-talet då vi så klart hade ett sämre spelarmaterial men jösses vad man slet och varje kontringsmål var så förlösande.
bar mofftak: Känns som att Växjö påverkades negativt av Hartmanns skada och Timrå steppade upp. Juel ser stabil ut och Landers kedja leker hockey. Törs man hoppas på en trea?
Huring : Mindre illa än man trodde än min spontana tanke, är ju inget förband direkt. Men jag har ingen aning om vad man använder för typ av förband/plåster på skador heller, haha.
Blake Slåhan: Här kommer en ström av killgissningar, häng med! Till att börja med så håller jag inte helt med om att backarna var för dåligt involverade i det offensiva, jag köper att vi har/hade för få poängbackar (lyckas Freij ... | Läs mer