1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606213 inlägg · 6214 ämnen
2995407 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jo men jag blev väldigt ledsen över detta påhopp är ju en genuin TIMRÅIT som bara vill att allt ska fungera från ledningen o ner på isen så är de för jag har ju kort stubin så man skriver ju i affekt o hoppas att de tar skruv nånstans men du har troligtvis alldeles rätt att man ska ignorera såna där!! Än en gång så va de roligt att träffas o kompisen tyckte de va häftig stämning på vst o du har en innestående öle att ta ut när vi träffas nästa gång!!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸

JonteD: med jämna mellanrum så dyker det upp såna här Troll med nystartade konton på forumet. Den bästa medicinen är väl att ignorera och låta dom självdö! Jag kan förstå att man blir förbannad, det blir jag också, men det är precis det dom vill, att provocera! Nä Töm och Glöm säger jag!

Villervalla: Malmö är fan fascinerande den här säsongen.

Förlust
Förlust
5 raka vinster
8 raka torsk
4 raka vinster
Förlust
Förlust
6 raka vinster
Förlust
Vinst
Förlust
4 raka vinster
Förlust
Förlust
3 raka vinster
3 raka torsk
Vinst
4 raka torsk

bar mofftak: Jaha enligt trollet som anklagar mig o Modano för olika saker så kommer jag nog att avsluta mitt konto här inne o stanna hemma i fortsättningen o inte sponsra ungdomarna med en enda spänn förens den där tomten har bett oss om ursäkt!!! För man har rätt att uttrycka sig i ett forum som detta med kritik mot de som inte sker i föreningen och har nyss pratat med min advokat o han läste inlägget, han sa att de trollet skrev va mkt allvarligare än de vi hade uttryckt!! MVH Lilla farbrorn som troligen signar ut som TIMRÅIT 😭😎🇱🇸🇱🇸

Hypocrisy: Ja det såg ut som han fastnade lite länge med klubban på Bromé, borde varit en hakning där istället kanske eller låta udda vara jämnt.

puffe4: Glömde bort det viktigaste att hata, jag har fått en finne i ena näsborren, det kan man verkligen hata.

Andersson: Karma att Frölundaspelaren som Brome höll fast klubban för filmade till sig en utvisning mot Brome.

Undra vad Folin ska säga nu då? Han som inte gillar filmningar. Omspel?

Villervalla: Klart man hatar giffarna som tvinga bort IFK Sundsvall från IP när de lyckas gå upp i Allsvenskan synd att inte IFK Sundsvall gjorde lika när de var i Allsvenskan. Men giffarna kommer ALDRIG bli folkets lag det är Timrå ik och kultur lag som Selånger bandy IFK Sundsvall. Hata Giffarna for ever

Rip Kirby: Ärkefilmarn tar själv en utvisning i sudden å de blir torsk. Karma

Villervalla: Tänk, en annan värld där vi inte hatar, jag älskar derbyn mot Timrå, jag älskar MoDo, jag älskar inte att matcher ska avgöras på övertid, jag älskar när oavgjord match gav en poäng, jag älskar att det finns någon form av respekt mellan klyktattarföreningarnas medlemmar. Jag älskar hockey, Strimma o Foppa

Sådär. Då slipper man se CHL-hockey på ett halvår. Skön-t.

Hälsing: Vi pissa på dom låter otäckt gör en polisanmälan på det jag tar smällen 🤣TROLL PAJS

Rip Kirby: Jag hatar alla som hatar och hatar även m0d0 och Giffarna. Jag hatar för övrigt alla lag i SHL förutom Timrå och jag hatar att det inte är sommar.

Edit, jag hatar inte Giffarna, de är likgiltiga för mig.

Jag hatar även 3 mot 3 spel i 20 minuter i CHL, spela för fan fullt manskap till någon vinner.

bar mofftak: Nja, man respekterar/hatar klyktattargrannen, annars dör rivaliteten som är det enda vi har kvar när pengar styr allt

Stridhsyxa: m0d0 är självskriven på listan. Örebro (läs: öjebjo) också 👈🤟😅

Stridhsyxa: MoDo och Bromé måste man väl ändå få hata?

bar mofftak: jag hatar Bromé och det är fullt lagligt. Sicket flyt.

Hälsing: Givetvis hör det inte hemma, sluta slåss mot väderkvarnar. Inget av dina exempel innehåller varken hot, hat eller förtal.

The great one: Helvete vad skönt att Luleå kvitterade!

bar mofftak: Jag bryr mig inte vilket fack du placerar mig i. Jag tycker bara att hat och hot och förtal inte hör hemma i ett forum för Timrå IK oavsett om jag sitter på en ponny eller en ardennerhäst.
Det skadar bara mer än det gör nytta.

Bra match i CHL-finalen. Bra mycket mer fysiskt spel och tempo än SHL. Domarna tillåter mer och blåser inte på allt. Tänk om varje SHL-match såg ut så här.

Montén Python: haha ah, jag höll med dig. Ville bara måla lite mer på duken. Han lyckades få igång en den gode hälsingen.

Stridhsyxa: Jo förvisso. Nu refererar jag väl till vissa skribenter (mest en) som mest kör det i varannat inlägg. Vilket inte ger mycket tyngd i sammanhanget.

Sen drar jag väl inte det så långt att kalla "inavel" för att förtala någon heller..

2995407 · »