Som sagt, jag tror inte vi tar poäng av varken FBK eller klappisgänget. Det enda vi kan göra är att förlita oss på att Leksand tappar 2 poäng. Mitt hopp står till Malmö som fortfarande har ngt att spela för.
Barkborren: problemet är att vi har för mång spelare som aspirerar om att vara utanför laget. Lägg ett gäng namn i en korg och dra en. Resultatet på isen blir troligen detsamma. Nubben måste bryta ett antal kontrakt eller bryta sitt eget.
– Vi har 14 friska forwards, så vi försökte spela några andra. Man har inte facit före, men man har facit efteråt.
Det var sportsliga grunder som låg bakom?
– Ja, prestationsmässigt, givetvis. Vi är ju i ett läge där vi behöver maxprestationer av varenda en. Det lyckades inte mot Örebro."
Va fan är det för jävla skitsnack! Killen jobbar stenhårt över hela banan, skapar chanser för menlösa kamrater som inte vet hur man gör mål.
FACIT ÄR ATT DU TOMMY ÄR MISSLYCKAD PÅ ATT COACHA ETT LAG! VARENDA JÄKLA BORTAMATCH BESTÅR AV EN RAD FÖRLUSTER ÖVER HELA SÄSONGEN!!! Starkaste trumfkortet i coach pärmen är slumpchanser
Va har Boyce Pääjärvi Levinsson gjort så jäkla bra då? Tommy är fanimej ett totalt taktiskt misslyckande som lever kvar i en hockeyvärld där torpedhockey existerade och Challe Berglund var i sina glansdagar på isen
Fan va lack jag blir på att det ska va så jäkla svårt för vår sportchef att agera o ta tag i svåra beslut när det blåser motvind.
33 år har följt det här röda skeppet, underbara år med Peo L, Kenta J Postiva vibbar när Kimmo kom o blåste in positiva vindar igen som gav hopp... Men nu räcker det. Orkar inte följa den här skit såpan mer, Ni får ha det fortsatt fint här inne i dimman hockeysnacks medlemmar
Jag tackar för mig nu, håll utkik på tradera efter rödvita produkter
PS hoppas Färjestad pissar på skiten ikväll så Tommy och bäste vännen Nubben kan sitta och gråta floskler tårar i media... O hela den biten