Olli Nomadinen : Det gjorde inte Modo mot oss heller efter första men dom mattades av. Vi får se om dom har orken med sig en hel match nu när dom har hemmaplan.
Zäta75: Unnar verkligen Walli att få mer speltid än dom 6 -7 min han fick i Tik, gjorde ett bra val och spelar med Modos tyngsta 5a Timrå får nu lita på junisar i försvaret vilket kan bli tufft
Rip Kirby: Hoppas MoDo tar det!👊 Ogillar verkligen HV...
Kvartsfinalserien 2009 sitter i än med tappet av skenan o pååkningen av Hedberg samt många filmningar av Thörnberg som man fick uppleva.😈 Och nu dessutom Montén vid rodret(hur nu Nubben kunde plocka in han😲).
Rip Kirby: Minns inte att det var så tyst i modos arena? Är ju tystare än i Skellefteå till och med… Ser nu att inte ens ståplats verkar fylld.. ointresse ?
” Det som är mest tråkigt är väl att vi inte lyckats få fram nån stor backtalang som vi kunde haft nytta av som hemvändare. "Bara" idel forwards”
Vi betalat väl i och för sig dyra pengar för Dahlén, Hållander, EP osv. även om dom är hemvändare. Vi hade säkert kunna köpa in en riktigt bra back för den slanten utan att det behöver vara en hemvändare?
Costanza: Sen kan jag ju förstå Modoitsupportrarna nu. Det börjar bli lite uttjatat att spana in prisskåpet, underhållning på isen säljer alltid bäst. 😉
{7043}: Nu menade jag väl också back med bra SHL klass dom hade kunnat vända hem i hyffsad ålder. Lill Strimma var ju en världsback som i dagens hockey hade avslutat sin karriär i NHL.
Vilket inte några av våra hemvändare är i närheten av i talang.
Tom Topp: Strömberg i all ära men han ska inte få nån förlängning på sitt kontrakt. Vi kan inte binda upp oss på en sån skadebenägen spelare. Det är min bestämda åsikt!
Montén Python: Lilja har skjutit totalt 8 (åtta) skott på mål. På 26 matcher. Dvs, nästan ett skott på mål var tredje match. Att han fortfarande är kvar är pinsamt. Det där treårskontraktet måste avslutas igår.