1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582203 inlägg · 6215 ämnen

UPPROP!!!

« · 68498 Till forumet


Sv: UPPROP!!!
TIK Södermalm - efter Hempens utflytt - består vad jag vet endast av en person, nämligen undertecknad. Octagon kommer i vart fall vara ett med Hovet.

Finns det några andra söderbor?
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Skulle vara kul och veta hur många från TIK Kvissleby som ska med? Håckla, Lennon m,fl kom igen nu! Har faktiskt funderingar på att starta en avdelning härute som då skulle gå under namnet TIK Kvissleby!
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Octagon:
TIK Kongo räknar med en person på plats.
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
KÄMPA TIMRÅ - KROSSA GNAGET!!!
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
El Maco eller ngn annan 08: Hur många av er kan vi räkna med på Hovet?

Frågan går även till övriga sektioner; TIK-Berslagen, TIK Göteborg, TIK Gävle, TIK 021 (?), TIK LKPG, TIK Boden osv osv...
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Så var då ledigheten fixad å nu bär det av till Stockholm för att
bevittna Råttor krossas såväl på isen som på läktarn.

Forza Timrå!!
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Min förhoppning är att stödet från oss TIK'are ska vara liknande som det var i Rocklunda...!
Hoppas nu att "Molla" matar spelarna med ståltråd innan kvalserien!

Kämpa Timrå - Krossa Gnaget!
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Nu är det dags för resa till AIK den 27/3.

Avgångstider .
Timrå Centrum vid Rimi 10.45
Sundsvalls Centrum 11.00

Pris 120:- (förskottsbetalning)

Anmälningsställen.

Ceris vid Torget i Sundsvall.
Ceris vid Thimståls i Timrå.
Samt på matchen i kväll.

Som vanligt så är det krav på medlemsskap i Supporterklubben.
Om man inte är medlem så skall postgirokvitto uppvisas vid påstigning på bussen.
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Hardcore Fanz kommer givetvis att representeras på alla bortamatcher .. hoppas på att the original six åker på alla !!
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Det jag funderat på länge och väll eftersom jag inte har fått mina pengar en (och från förra månaden tog slut på en dag!) Vad kan de kosta att åka till tex aik, Leksand och löven/skellefteå ? Skulle vara bra att veta så man kan pressa mammsen på pengar idag...
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Jag ställer in min date och drar till hovet istället!

Röd och vit hockeydynamit!!
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Allihopa: Precis, vi måste TILLSAMMANS förvandla Hovet till ett enda stort röd-vitt INFERNO...! Vi ska ÄGA hallen!

Krossa Gnaget! Krossa Gnaget! Krossa Gnaget! Krossa Gnaget!
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Det här ska bli säsongens bortaresa.

Jag ser till så att alla på min kontaktlista vet om att dom ska vara där, + den vanliga bekantskapskretsen. Fler kan följa mitt exempel.

Nu ska vi hypa det här.

1000 TIK-ARE PÅ HOVET!
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Jag skulle vilja gå så långt som att enda giltiga frånvaron för boende i närområdet på onsdag är eget dödsfall.
Av flera skäl behöver laget extrasupport på Hovet :

1. AIK är huvudmotståndaren. Den här matchen kan visa sig ha varit helt avgörande när vi summerar kvalserien.

2. Första matchen i kvalserien anger tonen för fortsättningen. En seger ger råg i ryggen. Självförtroendet växer vid seger och viceversa.

En förlust blir som att dra in andan i motvind i samband med ett sulfatutsläpp. Du blir aldrig densamme efteråt.
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Varför spelas matchen på Hovet?
Ska dom leka med maten i Globen (hästhoppning)?
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
En ack så viktig match är det. Skönt ändå att efter den matchen blir det två på hemmaplan.
Heja Timrå
Kommentera

Sv: UPPROP!!!
Laket:
Delar dina tankar.

Vi supportrar kan skapa en västeråseffekt på Hovet.

ALLA TILL HOVET!
Kommentera

UPPROP!!!
Jag tror att mycket av Timås fortsatta existens i elitserien avgörs redan i första matchen mot AIK. Vinst där, då ser det riktigt bra ut.
Laget som förlorar kommer att få spela under stor press de komande omgångarna...

ALLA till Hovet!

Krossa Gnaget! Krossa Gnaget! Krossa Gnaget! Krossa Gnaget!
Kommentera

« · 68498