1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598790 inlägg · 6213 ämnen

Våra Röd Vita Krigare....

Våra Röd Vita Krigare....
Nu har vi en rysare på torsdag mot Frölunda,men grabbarna fixar den också...

Fylla hallen på torsdag måste vi klara ,det var jú ett tag sen.

Missa inte Supporterresan till MoDo på lör då blir det livat i "Kempis",när de Röd Vita Krigarna kommer med sitt stora supporterfölje till släp.

Sv: Våra Röd Vita Krigare....
Wish I was there

Tikfanz: nej, smekmånaden tar slut på torsdag, tyvärr :)

Tikfanz: mmm det kommer att bli två rysligt roliga matcher hoppas jag ihallafall...

Kom ihåg alla att Timrå faktiskt har spelat 6 bortamatcher hittills, och tagit poäng i 5 av dem. Jävligt starkt!
Nästa tio omgångar blir det 6 hemmamatcher. Och Timrå är ju som vi alla vet bra mycket starkare på hemmaplan.

Tippar på fullt på torsdag. Och hundratals Tikare i Övik.

Mitt i allt Timråjubel kan jag inte låta bli att flina lite åt Linköpings värvningar. Mertzig, Håkansson och Thomas Johansson tjänar lika mycket (förmodligen mer) som Timrå två första kedjor, och de har efter 10 matcher producerat enastående 1 mål... Tillsammans! hehe

Kasparov:
Linköping ???....Vad är det ? ;o).

Timrå IK är dom bästa.

Kasparov: hehe det har du rätt i hehe det finns inget annat man kan göra än att skratta lite åt det hehe *asg*

Just ja, med Andreas Pihl inräknat (ytterligare 100 lök i månaden) så blir det 2 mål... :)

Kasparov:

Men, det är ju några omg. kvar.

Timrå IK är dom bästa.

Håckla: Ett ställe nånstans i östergötland där de tydligen gillar att slänga pengar i sjön... hehe :)

« · 138273