1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581446 inlägg · 6216 ämnen

Vi älskar Zäta!

« · 1052521 · » Till forumet


Sv: Vi älskar Zäta!
Påväg hem från Mantorp igår så såg vi denna bil, när vi stannade vid Gävle bro så stannade även denna, pratade med ena chauffören och det visade sig att det var bucklan dom transporterade, vakterna behövde gå på toa, därav stoppet.

Bucklan var då påväg ut till stugan på Alnö..
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
T T: Personligen väljer jag Timrå och E.ON Arena när nu den möjligheten ges av ren bekvämlighet. Då "Coma" kom hem med bucklan åkte jag ut till Njurunda.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
T T: Jag tror att den del som timrå ik står för kommer att locka mest personer, mest beroende på att det är nära till e.on arena och fler människor känner till den.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
kennas: Jag hoppas att det kommer mycket folk till Eon men jag är lite skeptisk. Det känns som att det blir varken hackat eller malet att dela upp det på två ställen.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
T T: Blir det någon samling på ståplats för att ta emot Z.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
T T: Hade det varit en nätbrynja så hade jag slagit till direkt. Ingenting sitter så snyggt som en sådan mot en blekfet kropp med inslag av rysk rodnad;-)
Kommentera


Sv: Vi älskar Zäta!
T T: Det har ju satt dit Niklas Kronwalls ögon i Zätas ansikte!
Kommentera


Sv: Vi älskar Zäta!
T T: Ser nästan ut som Patrik Svedlund
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Det här var väl ändå inte särskilt porträttlikt:
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
TIKbiff: Zlatan 'Z' Ibrahimovic! Fast tänkte inte på att ni Timråiter kanske associerar det med Zetterberg också :P
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Egfranchise:
Zäta?
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
JimmyH: Bra tips, kunde mycket väl slutat 1-1.

Matchtips: Sverige - Ryssland 2-1
Svenska målskyttar: Henke Larsson & Zäta
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
JimmyH:
det var nära i alla fall
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Ambroo: Zäta gör mer mål, vinner mer tek, spelar mer boxplay och är en större ledartyp. Foppa tacklade mer och gjorde mer assist och poäng.

Den där genom tiderna-frågan får man kanske vänta med att lyfta ändå. Det finns bra argument åt båda håll än så länge. Är Zäta skadefri så kommer han nog att kunna gå om i alla aspekter utom kanske assists.

Det var någon här som skrev om finter? Har/hade Foppa ens någon egen fint över huvud taget? Det var mycket från Gretzky i han sätt att spela och en frimärkesdragning från Kenta Nilsson.

Matchtips: Spanien - Sverige 1-1
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Ambroo: Hur är det man säger... Swoooosh.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Ambroo: Zäta vs Foppa, vilket skämt ;)

Zäta är för bra för att vara sann. Han är världens bästa hockeyspelare just nu och kommer även visa det nästa säsong.

Nu skålar vi för Zäta!
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Det var ju fina länkar det där, men de blir rätt ändå...

Vi spinner väl vidare:
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Tyngsta priset what so ever?

In english: www.tsn.ca/nhl/story/?id=24
0587&lid=sublink04&lpos=headlines_ma
in

På svenska: www.dn.se/DNet/jsp/polopoly
.jsp?d=672&a=779577&rss=1402
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
mikenomad: Jag bara äääälskar härliga syftningsfel! :-)
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Foppa har varit svensk hockeys mest överskattade spelare de senaste 10 åren. Hans minne kommer blekna snabbare än bregotten smälte ute på min altan i fredags morse när Z:a de kommande 10 åren dominerar i hockeyvärlden! :-)
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
STORT Grattis Zäta till framgångarna. Det är DU värd.
Nubbens arbete för föreningen kan aldrig underskattas och kommer aldrig
att glömmas !! ...var storsint nu alla Tikare som är vårt adelsmärke enligt min definition.
Vördnad för sporten och dess utövare. Kommer att sakna Regin oerhört, hade förmånen att få träffa honom på en lunchrestaurang för nån dag sedan - tackade för hans tid i Timrå och lyckönskade han till den kommande tiden - Slagskottsmålet mot Modo strax innanför blå rakt upp i Krizan högra kryss i årets slutspel var det snyggaste målet han har gjort ! så sa jag till han i alla fall. Nån som kommer ihåg detta ? Ha en skön sommar !!
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Ambroo: SPORTSLI ´G´PUBLIK
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Ambroo: Japp...härlig länk med Ebba G.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
MB: Same but different hehe
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Ambroo: Mer rätt är väl ung och förvirrad i detta fall ;-)
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Offside-Berndt: Njae, Henkes förebild var snarare Sudden, iaf enligt honom själv, men vad vet jag... Sen att han kritade på för Domsjö var för att han var kåt på eliten (han har senare uttryckt att det skulle kännas ända in i märgen - på ett icke positivt vis), fast vem har inte varit ung och kåt?:
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Ambroo:
Det var därför Modo skrev kontrakt med Zäta en gång i tiden. Att veta att Zäta stått i Kempis och beundrat Foppas show känns även det bra.... :-)
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
haggen: Och han gör det mycket snyggare och nonchalantare dessutom.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
MB: Nån gammal sliten jävel va? Eller är det han som har de långhåriga korna i Ljustorp och driver närbutiken?
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Jensen_12: Visst lungt och säkert efter att Kenta drog. Eller har du sett tecken på något som motsäger det?
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Ambroo: Vilka jävla mål och assisten!!!!! Vem är Foppa???
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Foppa lyckades en gång 1994, Z gör det när han vill.......
Kommentera


Sv: Vi älskar Zäta!
MorganaLefaey: lyssna inte på folket här inne dom tycker mest synd om sig själva atm verkar det som. TIK kommer överleva, nyckeln till framgång kommer dock att bli talanger (egna eller värvade likt Pääjärvi t.ex.) och hur dom förvaltas.

Jag tvivlar på att TIK kommer bli en sån klubb som värvar sig till SM-Guld, min tro ligger på klubbens historiska kapacitet att producera bra hockeyspelare.

Vad gäller nästa säsong kan det mycket väl bli en mellansäsong om man inte lyckas hitta duktiga ersättare till Regin, Hahl och kompani som lämnat. Men jag tror på klubben även utan Nubben även om jag gärna skulle velat haft honom kvar självklart.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Ambroo: Ja visst blir du förvånad. Något som förvånar mig med den texten är den pinsamma felstavningen.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
MorganaLefaey: Ungefär så, ja.

Jag hoppas alla förstod att mitt tidigare inlägg var lite ironiskt/mindra seriöst.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
MorganaLefaey: Tom en Modoit fattar läget.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Jensen_12: Med lite tur så får ni ju först 2 nya centrar och sen så kommer Regin tillbaka när det visar sig att de inte får betala övergångssummor. Då är väl ända sättet ni kan hamna i allsvenskan vid tidpunkten för zätas hemkomst att ni konkar och får börja om.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Anonymous: Nej jäklar. Vi kommer sjunka neråt gradvis. Vi rusar ju inte neråt, vi tar det lungt och säkert så vi verkligen kommer till Allsvenskan. Sakta men säkert.
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Jensen_12: Sorry visste inte att Zetterberg kommer till hösten, var kan man läsa om det?
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Anonymous: Ja, just det. Det lag vi har nu håller ju knappt Division 1-klass, eller?

All denna negativa syn på årets Timrå. Jag förstår det inte...
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Om Zetterberg kommer hem och vill lira med Timrå när NHL karriären är över så lär han få spela i Allsvenskan. Så SM guld får han nog hitta i en annan klubb, kanske Nubben kan värva över honom?
Kommentera





Sv: Vi älskar Zäta!
T T: såg några minuter, sen blev det för mkt med alla "ääh".
Kommentera

Sv: Vi älskar Zäta!
Vad tyst det var här. Då får Zäta prata:
Kommentera

« · 1052521 · »