1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Frölunda - Timrå IK 2008-12-30


Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Rooster23:

Hoppas ledningen fattar vad ett missat slutspel innebär!!!! Kvalserien vill jag inte ens prata om!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln:
Och en gästbok överfull med patetiska inlägg...

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Känns verkligen inte bra detta, inget talar för poäng idag.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Klassiskt. Två rookies gör mål mot oss. Hoppas nu HV tar tag i matchen mot MoDo och att SSK kan kvittera mot DIF.

Det lär bli en nolla ikväll.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Taurus: Om vi går till kvalserien, vilket jag inte tror men endå, så tror jag faktiskt att Leksand skulle kunna knäcka oss.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln:

Ja, det är ju spel i en zon!! Ser ut som om det skiljer 2 divisioner!! Fattar inte hur man kan vara så underlägsna??? Dom tar ju pucken hur fan dom vill

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Per HApps: Ja ursäkta då - men fanken vad man blir desillusionerad av sånt här. Jag ska göra avbön om vi kvitterar - Jag lovar. Men ur i helvete skall det gå till??

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Dogsbite:

Inte omöjligt!! Men sen lär ju sponsorerna hagla in när man visar att man verkligen vill framåt!!! Otroligt!!!!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
zaccodog: Skicka hundvalpen Moe till kovland ´jävla pajas inte ett rätt rädd som en kärring

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Hoppas TJ & Linkan är nöjda, ny plattmatch på gång av Timrå o den här gången orkade dom göra 2 raka matcher bra, men man skämmes ju.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Modano:Njaa inte kovland,det räcker om han får vila någon match.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Jag ser inte matchen p.g.a. jobb men fy fan vad dålig vi är. Herregud!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Modano: Moe är inte bra men de äre ingen annan som är heller, jo Backe är bra.Man kan ju tro att dom var på aveny igår o söp sig fulla.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Skarin:

Ja, det är tyvärr, stor klasskillnad!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Modano: jasså . du vill inte ha moe kvar? . han kommer att bli en av timrås viktigaste backar kommande säsonger . om vi får behålla honom .

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
superfalle:

Kan vara så. men det finns ju andra på samma position som jag vägra tro får nytt kontrakt

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Tekningarna är 32-15 till Frölunda!? bara det förklarar ju varför dom har största delen av spelet.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Men kan vi åka skridskor!
Det är ju inte konstigt att vi sitter med 1 gubbe i utvisningsbåset mest hela tiden när vi står som några fastfrusna pingviner

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
superfalle:du måste skämta nu!haha..

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Modano: Okej Moe gör kanske en av sina sämre matcher men karl är forfarande klasser bättre än Pråmen Lotvonen som är sämst på plan.
Karln kan fan knappt åka skridskor, hamnar i tidsnöd gång på gång.

Moe har iallafall avvärjt att solklart mål i arslet när han slängde sig, hade kimmo kastat sig hade Backlund hunnit rensat kassen innan Kimmo landat, så seg är han trots tyngdlagen.

o va fan har hänt med Tenkrat? riktigt dålig 3 matcher i rad nu.

Kom igen nu Timrå

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Manderville:
Det är ju bara ett mål :) Själv var jag med om 1-4 mot Leksand 3 min innan slutet. Vi vann med 5-4.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Långben: Så för att Moe inte är på topp idag garvar du och vill ha bort honom ? Tyckeru att de är någon annan som är skitbra idag då????

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
superfalle: och vem skulle vilja ha moe?Han dräller alldeles för mycket med pucken i egen zon.slår indianare då o då har inget skott Väger alldeles för lite,Totalt överskattad av många här på GB

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Per HApps: Den matchen glömmer man aldrig..

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Per HApps: Ja det var en vändning det. Peltomaas 4-4 med 3 sek kvar lyfte taket i ladan

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Dogsbite: VF har halva laget borta. Vi bör ju kunna skapa nått anfall i tredje i alla fall

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Snoop:Han kan få bära trunkarna från bussen till å från på borta matcherna!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Sjunde tvåan. Kanske inte så konstigt att det ser ut som det gör

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln: Hur i h-e kan Persson blåsa utvisning på Bogg? Patetiskt!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Moe på bänken i 3:e.DP in i stället.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Sa kommentatorn på radion att Bogg var född 84 ?

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Dogsbite: Han menade nog skogs

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Pucken: Ja ja - Nu försökte vi ju i några anfall. Fascinerande vad den hoppar och far för oss. Aldrig på bladet.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln:Ja det ser mycket bättre ut i 3:e.Tror på kvittering.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Bra intensitet i slutet i alla fall. Timo kämpar som fanken!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Pucken: Vad tyst det blev från Moe fansen när han blev bänkad

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Ja nu rinner tiden ut, tror inte på någon kvittering

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
FAN !!!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
zaccodog: Vad vill du att vi ska säga då? Att du kan lika mycket om hockey som Wikegård? Challe gör en förändring i laget för att det ska hända någonting. Du ska se att Moe är tillbaka på 6 backar till nästa match.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
General_Moisio:

Ja, det är ett under att Persson får ha en tröja med röda fält på armarna!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Det blir en lång, lång resa mot våren. Hu vad detta blir kämpigt. Vi räcker inte till i år hel enkelt.

Jag hoppas på ingemansland men tror på det värsta.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Modo är jumbo!!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln:

Ja, men det räcker inte med att spela hockey sista 10 min. Då blir utgången som i kväll. Var ju närmare 7-1 än 2-2

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
ChriZt3r:

Tror jag också med tanke på att det är bara Styf och Lehtonen som håller ES klass!!!

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30

Men vi har ju häng på både Rögle och Brynäs, två mycket viktiga matcher på raken nu.


Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Satans jävla tönt till Domare, Sämre går det fan inte att vara.

Timrå var inte bra idag, men dom fick fasen inte chansen av domare Persson heller.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
ChriZt3r: JAG med flera tycker att moe är överskattad här på GB har varit dålig i många matcher.Det finns ju en anledning att han inte kom med till JVM

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Jag är besviken, allra mest på de som ska vara stjärnorna i laget.

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
zaccodog: pga att han är född 88?

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Hälge:

Ja, det måste ju vara fel någonstans dom man gör såna här matcher ungefär 1 utav 3?? Men det är klart att det är ju bara vissa spelare som presterar match efter match och resten presterar inte ett skit!!!

« · 1104708 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer