1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614763 inlägg · 6214 ämnen

Gärdehallen


Gärdehallen
Om Timrå går till final så är vi väl så långt fram i almanackan att det blir svårt att hinna bygga om hallen innan nästa säsongstart.

Vore väl bra då att förlägga de första 10-12 hemmamatcherna till Gärdehallen!

Då kan IFSH:s supporterklubb få arrangera bortaresorna också.
Kul med lite variation.

Sv: Gärdehallen
Bärra Littmar: Är det till säsongen 03/04 el. till 04/05 som ombygget måste ske?
Är det den senare säsongen är det väl inga problem.

Då kan man väl ta en planka i veckan fram tills dess.

Sv: Gärdehallen
Bärra Littmar: Det var ju ett lite läckert förslag, lär ju bli rätt knökat. Om inte så är det en otrolig akustik i den hallen, skulle lätta kunna lyfta taket genom att bara skrika några väl valda ramsor...

Sv: Gärdehallen
Hur många personer får Gärdehallen ta in????

Sv: Gärdehallen
SMÅLAND: Starka 3300

Sv: Gärdehallen
Frella: Inte så illa pinkat.....bygg om ladan i vår och lägg matcherna i Gärdehov och anlita tillsånd för att "SPRÄCKA" taket på fullsatt och man kanske kan trycka in 4000 el fler!!!!!!

Sv: Gärdehallen
SMÅLAND: Jag tror attden största skillnaden består i att Gärde har mycket färre inkomstbringande sittplatser. att spela i Gärde skulle alltså innebära en större minskning av publikintäkterna än vad själva publiksiffran.

« · 183711
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.