I kväll möt vi Löven i genrepe i EON! Vi ska gå för fullt säg Freddie! Vi sakna bar Nädsén och Kallsner! Freda den 13:e är dä... Ja hoppas int på en massa skador ikväll.. Uppladdningen har börjat. Vi kör hårt i eftermiddag.. Dä rinn lätt ikväll.. Trevlig helg och sug och svälj!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi ska gå för fullt säg Freddie!
Vi sakna bar Nädsén och Kallsner!
Freda den 13:e är dä...
Ja hoppas int på en massa skador ikväll..
Uppladdningen har börjat.
Vi kör hårt i eftermiddag..
Dä rinn lätt ikväll..
Trevlig helg och sug och svälj!