GO TIMRÅ GO
« Föregående · 122854 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Må Leif Booooooork och Curre Pundmark slita sitt hår efter Timrås LAGseger över SUPEROSLAGBARA Färjestad !
Ni ska vara glada att "Z" inte är kvar !!!
Ni ska vara glada att "Z" inte är kvar !!!
Sv: GO TIMRÅ GO
Hallin och Prestberg är sugna på varann. Hallin 2+2, Prestberg 2 min. Fel enligt webbradion...
Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Vad var det för fel på Krykov som gjorde att han eventuellti inte kunde spela, ngn som vet
Sv: GO TIMRÅ GO
Amb-41: jag håller med vilket Fynd..spelar han såhär så är inte Landslaget långt borta eller??
« Föregående · 122854 · Nästa »
Tack Timrå !
... och nu en segerflaska från kylen : )