GO TIMRÅ GO
« Föregående · 122854 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
TIK Lover: 3-1 och matchen måste väl vara punkterad. Robert Carlsson fick än en gång utdelning för sitt hårda arbete!
Sv: GO TIMRÅ GO
mike66: Mycke glada tikare här nu då går det seeeeeegt men va f*n gör det vi leder jipiiiiii
Sv: GO TIMRÅ GO
Amb-41: Experttipparna som ansåg att allt utom en jumboplats för TIK får anses som en skräll kanske också har myror i huvudet nu:-)
Sv: GO TIMRÅ GO
mike66: Det verkar vara jävligt många här inne nu. Det stod "Data basen nere" i ett par min för mig nyss. Gick inte att gö gö nånting
Sv: GO TIMRÅ GO
Strålande försvar från Timrås sida, enligt Webbradion, som för övrigt inte finner några ord att beskriva resultatet. 17.52 Rajamäki åker ut. "Lite tyder ändå på att FBK ska kunna vända..."
Sv: GO TIMRÅ GO
Är TIK verkligen så fula så det motiverar 20 utv min mot FBK's 8 ???
Är vi 2,5 gånger ruffigare än FBK ???
Är vi 2,5 gånger ruffigare än FBK ???
Sv: GO TIMRÅ GO
Grattis alla Timrå-fans. Det uppskattas att ni slog Färjestad. Det måste kännas skönt med tanke på alla kaxiga och självsäkra kommentarer från FBKarna under dagen...:-D
Sv: GO TIMRÅ GO
HpT: NU vaknar resten av hockeySverige
Vad kapanen har kapacitet !!
men det visste vi redan i kvalserien
Vad kapanen har kapacitet !!
men det visste vi redan i kvalserien
Sv: GO TIMRÅ GO
Åh jag måste tejpa upp tabbellen på jobbet imorron!
Så här ska det se ut om 48 omgångar också :)
Så här ska det se ut om 48 omgångar också :)
Sv: GO TIMRÅ GO
Frella: Ja djävlar va glad jag ä nu ska det bli kul att höra tjalle på hockeykväll :-)
Sv: GO TIMRÅ GO
Johan J: 42-17 i skott till Färjestad. Kapanens räddningsprocent 97,6%. Vågar vi redan nu säga att vi hittat rätt målvakt?
Är det underskattning från motståndarna eller vad? Nu vänter Södertälje hemma och för de som såg uppgörelsen mellan lagen i SCA-cupen förstår att jag är optimistisk.
En klassisk argumentation slutligen:
Timrå slog Färjestad som slog Södertälje. Alltså slår även Timrå Södertälje.
Är det underskattning från motståndarna eller vad? Nu vänter Södertälje hemma och för de som såg uppgörelsen mellan lagen i SCA-cupen förstår att jag är optimistisk.
En klassisk argumentation slutligen:
Timrå slog Färjestad som slog Södertälje. Alltså slår även Timrå Södertälje.
« Föregående · 122854 · Nästa »
Tack Timrå !
... och nu en segerflaska från kylen : )