GO TIMRÅ GO
« Föregående · 127916 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Amb-41: Ärligt talat så har jag ingen pejling på det , men kom inte vårat mål efter en vunnen tekning..?
Sv: GO TIMRÅ GO
BlackBay: Frågade strax innan pausen vilken sorts hatt Challe skulle äta upp då TIK går till slutspel. En cowboyhatt ville jag se honom äta upp. Fan vad sjukt det lät i radion! Challe snirklade dock sig så att han slapp svara =)
Sv: GO TIMRÅ GO
I alla fall kan jag säga att MoDo har otroliga problem med avslutningarna, otroliga problem, fortsätter det så här för dom så blir det helt klart kvalserien
Sv: GO TIMRÅ GO
Amb-41: Enligt webkommentatorerna så var dom görsta 7 min klart i Timrås favör , sedan så svängde det väl över till HV.
Svettigt.
Svettigt.
Sv: GO TIMRÅ GO
Kommer från Canal +, där Modo är helt utspelad av LHC. Får man en snabb resumé hur det ser ut för Timrå efter första perioden.
Sv: GO TIMRÅ GO
Vilka resultat. Elitserien ser mycket intressant ut!
Linköping - MoDo 3-0
Leksand - Färjestad 3-0
MIF - Södertälje 1-0
Västra Frölunda - Djurgården 3-0
Brynäs - Luleå 0-2
Linköping - MoDo 3-0
Leksand - Färjestad 3-0
MIF - Södertälje 1-0
Västra Frölunda - Djurgården 3-0
Brynäs - Luleå 0-2
Sv: GO TIMRÅ GO
BlackBay: Ja, han skulle gärna få vara kvar men...
Spelare kommer, spelare går, Timrå består.
Spelare kommer, spelare går, Timrå består.
Sv: GO TIMRÅ GO
Hälge: Timrå har blivit väldigt bra på att vårda pucken. Fjolårets panikrensningar i egen zon är ett minne blott...
Sv: GO TIMRÅ GO
Johan J: kanske rent av är så att man är lite kinkig för att man skulle velat haft honom kvar...
Sv: GO TIMRÅ GO
Johan J:Nu säger dom att Timrå verkar spela på resultatet , men det låter väl lite tidigt.
Kapanen i arbete just nu.
Kapanen i arbete just nu.
Sv: GO TIMRÅ GO
BlackBay: Tycker inte Linus Fagemo är någon svikare. Av resultaten att dömma gör han sig bättre i rollen som målskytt i Luleå och har således gjort rätt i sitt val att byta klubb.
« Föregående · 127916 · Nästa »