GO TIMRÅ GO
« Föregående · 127916 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Hälge:
Som jag har fattat det så var det ett grymt snyggt mål med start ända ner ifrån Kapanen. Ska bli kul att se det i efterhand.
Som jag har fattat det så var det ett grymt snyggt mål med start ända ner ifrån Kapanen. Ska bli kul att se det i efterhand.
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Mmm, en väldig trygghet i vissa lägen att kunna sätta in en kille som oftast tar de viktiga tekningarna.
Sv: GO TIMRÅ GO
mike66: Det är struligt när man ska göra 2 saker samtidigt..kolla tv:n och lyssna på webradion.
Man är ju inte mer än hane :-)
Man är ju inte mer än hane :-)
Sv: GO TIMRÅ GO
Hälge:
Var längesedan jag insåg detta faktum;) Förtillfället så är det HS som gäller men jag ska gå och lägga mig som ett V i hörnsoffan snart igen.
MoDo blir fullkomligt krossade iaf.
Var längesedan jag insåg detta faktum;) Förtillfället så är det HS som gäller men jag ska gå och lägga mig som ett V i hörnsoffan snart igen.
MoDo blir fullkomligt krossade iaf.
Sv: GO TIMRÅ GO
Faaan Vad underbart. Jag som inte vågade hoppas på oavgjort ens innan matchen. Faan vad glad man blir :-))))))))))))))
TIK-POWER
TIK-POWER
Sv: GO TIMRÅ GO
oraklet: det är låååångt från över men vi leder med 1-3 och grabbarna kämpar på i varje byte :)
Sv: GO TIMRÅ GO
Var inne på hv 71s sida här på hockey snack.Man kan säga att det är lite skillnad på trafiken.Senaste inlägg 1915.
« Föregående · 127916 · Nästa »