GO TIMRÅ GO
« Föregående · 34723 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Gud skickade mej, (Gabriel) och sade denna gången ska du icke befrukta Maria istallet så hon kan föda Jesus barnet, denna gång ska du se till att Timrå ik gör mål, Jag svarade men Far är inte Timrå ik större än dig, kan du styra över dem, Gud svarade okey min son, må hännda är Timrå ik Jordens och Universums härskare, men fall på knä och hjälp mina vänner, ty så bliva de dina vänner
Sv: GO TIMRÅ GO
thoren, ja vad säger man, han håller inte i elitsammanhang i allafall.
låt han fylla flaskorna
låt han fylla flaskorna
Sv: GO TIMRÅ GO
dom måste torska, hv´s tränare challe franzen jobbade jag år i sthlm som ass.sportchef. en riktig dåre. sätt dit dom tik
Sv: GO TIMRÅ GO
Då kan man väl dra den slutsatsen att en som Niclas Thorrén med steg 1 utbildningen i tränarskolan, INTE räcker till.. fast det vet nog alla redan att han inte gör, det e ju det defensiva som inte verkar stämma....
Sv: GO TIMRÅ GO
EN glad Timrånyhet kan jag komma med.
Timrås J20 superElit möter HV71 hemma och vid 19.30 i sista perioden vid ett underläge 3-4 tar de ut målvakten.
Med en sekund kvar att spela gör TIK 4-4!
Förlängning pågår.
Mvh
Timrås J20 superElit möter HV71 hemma och vid 19.30 i sista perioden vid ett underläge 3-4 tar de ut målvakten.
Med en sekund kvar att spela gör TIK 4-4!
Förlängning pågår.
Mvh
Sv: GO TIMRÅ GO
Dessa enkla misstag tar FBK tillvara på,nu är hoppet släckt det får bli en vinst på tisdag istället.
Sv: GO TIMRÅ GO
Santos: Är du på matcherna och kollar spelarnas reaktioner eller.. Komma å säga att luften gick ur borde du ju inte kunna säga annars :P De kanske är ett jäkla GO i pojkarna.
Sv: GO TIMRÅ GO
Timrå ikär i mitt hjärta
vinner dom lindras min smärta
Spela stöka å stå på
krossa det djävla f,b,k
vinner dom lindras min smärta
Spela stöka å stå på
krossa det djävla f,b,k
Sv: GO TIMRÅ GO
Fjadern:
Det är tyvärr svårt att jämföra dagens match mot matchen mot HV ifjol.
För att Timrå saknar självförtroende.
Det är så att Fbk är betydligt bättre än vad HV var ifjol och att Timrå har fruktansvärt svårt att göra mål.
Timrå gör i snitt endast två mål per match.
Men skulle detta ske skulle ja inte grina,eftersom det bästa som finns är när Timrå IK vinner och jag är inte mer negativ än dom flesta andra,skillnaden är att jag uttalar mig.
Det är tyvärr svårt att jämföra dagens match mot matchen mot HV ifjol.
För att Timrå saknar självförtroende.
Det är så att Fbk är betydligt bättre än vad HV var ifjol och att Timrå har fruktansvärt svårt att göra mål.
Timrå gör i snitt endast två mål per match.
Men skulle detta ske skulle ja inte grina,eftersom det bästa som finns är när Timrå IK vinner och jag är inte mer negativ än dom flesta andra,skillnaden är att jag uttalar mig.
Sv: GO TIMRÅ GO
Bucken.
Tveksam att man är kapabel att vända nu och vinna,luften gick ur efter att ha tappat en två målsledning till att hamna i under läge
Tveksam att man är kapabel att vända nu och vinna,luften gick ur efter att ha tappat en två målsledning till att hamna i under läge
Sv: GO TIMRÅ GO
Kongo: Det spånades här förut, hur supportrar kan visa sitt missnöje med spelet. Jag har fått mig berättat, att många spelare ändå kämpar oförtrutet.
Ett mildare alternativ:
Alla får var sitt blankt A4-papper, varvat röda och vita, som hålls upp framför ansiktet när spelet uteblir - tifo och protest. Nå?
Ett mildare alternativ:
Alla får var sitt blankt A4-papper, varvat röda och vita, som hålls upp framför ansiktet när spelet uteblir - tifo och protest. Nå?
Sv: GO TIMRÅ GO
Imponerande publiksiffra idag. Fortsätt stå upp för föreningen Timrå IK.
Länkar:
http://www.ibksundsvall.nu
http://www.ibksundsvall.nu
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Det som är svårt idag är att inse läget.
Att Timrå får kämpa på i kvalserien är realistiskt för många. Men att många vägrar tro tanken är också en viss sanning...
I kvalserien hamnar vi ( alla ni andra ljuger)
Däremot är inte Leksand omöjlig- om man är förberedd på det.
14 April 2000........... Huga huga......
Att Timrå får kämpa på i kvalserien är realistiskt för många. Men att många vägrar tro tanken är också en viss sanning...
I kvalserien hamnar vi ( alla ni andra ljuger)
Däremot är inte Leksand omöjlig- om man är förberedd på det.
14 April 2000........... Huga huga......
Sv: GO TIMRÅ GO
Ja jag med.
Kommer alltid att göra det åså , men man måste ju va realist.
Försvaret????? Anfallarna?????? vart finns dom då?????
Vi kommer att bli överkörda i kvalseien ju..
Kommer alltid att göra det åså , men man måste ju va realist.
Försvaret????? Anfallarna?????? vart finns dom då?????
Vi kommer att bli överkörda i kvalseien ju..
Sv: GO TIMRÅ GO
Och jag vill föreslå att vi säljer bucken till ett lag som kan köpa sig till framgång!!
Jag föreslår, Malmö, Dif eller Färjestad.
Själv älskar jag Timrå Ik
Jag föreslår, Malmö, Dif eller Färjestad.
Själv älskar jag Timrå Ik
Sv: GO TIMRÅ GO
Nä nu djävlar blir jag syr.
Hur fan kan man sitta och hacka på Freddan & Phill när Tik inte gör mer än 0 mål.
dom kan ju inte vinna med 0-0 heller.
Näe om Timrå hadde gjort 4 till 5 mål och ändå förlorat så skulle jag förståt att man hackat på målisarna.
Inse att det inte finns några kvalificerade utespelare i Timrå förutom Z och honom har vi ochså snart förstört.
Näe sälj Z och ge honom chansen att utveklas och ta steget till nhl & tjäna en hacka på kuppen så att man kan köpa någon målgörare till kvalserien.
Hur fan kan man sitta och hacka på Freddan & Phill när Tik inte gör mer än 0 mål.
dom kan ju inte vinna med 0-0 heller.
Näe om Timrå hadde gjort 4 till 5 mål och ändå förlorat så skulle jag förståt att man hackat på målisarna.
Inse att det inte finns några kvalificerade utespelare i Timrå förutom Z och honom har vi ochså snart förstört.
Näe sälj Z och ge honom chansen att utveklas och ta steget till nhl & tjäna en hacka på kuppen så att man kan köpa någon målgörare till kvalserien.
Sv: GO TIMRÅ GO
kn..
tror inte att du är en TIMRÅ IK supporter..
jag har kollat ALLA dina inlägg..finns INTE
mycket bra i dom..Hmm..troligtvis så är du
en kattlovers...men du var allafall närmare
på 1-6 än jag 3-2...
tror inte att du är en TIMRÅ IK supporter..
jag har kollat ALLA dina inlägg..finns INTE
mycket bra i dom..Hmm..troligtvis så är du
en kattlovers...men du var allafall närmare
på 1-6 än jag 3-2...
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken man har liksom gett upp, vad ser du för ljusning, fattar inte du att timrå kommer att få vänta ytterligare i några år innan vi får se elithockey igen.
tänk dig själv när tierp kommer på besök.
hur många spelare tror du stannar i timrå efter denna säsong.
det finns inte lika mycket hjärta här som i leksand
tänk dig själv när tierp kommer på besök.
hur många spelare tror du stannar i timrå efter denna säsong.
det finns inte lika mycket hjärta här som i leksand
Sv: GO TIMRÅ GO
sälj z nu innan det är för sent då får timrå en bra slant att inköpa vissa spelare, om z:a fortsätter så här blir det kanske inte ens proffs!!??
« Föregående · 34723 · Nästa »