GO TIMRÅ GO
« Föregående · 34723 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Gud skickade mej, (Gabriel) och sade denna gången ska du icke befrukta Maria istallet så hon kan föda Jesus barnet, denna gång ska du se till att Timrå ik gör mål, Jag svarade men Far är inte Timrå ik större än dig, kan du styra över dem, Gud svarade okey min son, må hännda är Timrå ik Jordens och Universums härskare, men fall på knä och hjälp mina vänner, ty så bliva de dina vänner
Sv: GO TIMRÅ GO
men ni måste registrera er
Länkar:
http://www.startsidan.telia.se/wls/startpage?SERVLET=/wls/zone/sport/hockey/live&zid=122603451
http://www.startsidan.telia.se/wls/startpage?SERVLET=/wls/zone/sport/hockey/live&zid=122603451
Sv: GO TIMRÅ GO
Bra kämpat Timrå, hoppas tomten kommer med en ny målis, så ska vi nog greja en kvalserie.
ÄLSKA TIMRÅ!
ÄLSKA TIMRÅ!
Sv: GO TIMRÅ GO
ALLDELES RIKTIGT BUCKEN!!! GO TIK GO!!!
Ser att några patetiska, troligen bobsaftare, gottar sig åt TIK;s mpotgångar. Skit i dom! När var Sundsvall i elitserien??????
Nä just det och ni kommer aldrig dit heller! Så det så!
Hoppet lever ännu ett tag.
Jag tycker Molla borde bänka några och chocka med att släppa fram två eller kanske tre juniorer i en match eller två.
I bästa fall får de sina rutinerade kompisar att tända till lite extra genom sin iver att visa vad de kan och trenden vänder.
I sämsta fall torskar vi en match till eller två men då har man ju i alla fall försökt! Jag säger som Dan Hylander: DET FINNS HOPP, SÅ GE ALDRIG UPP!
Ser att några patetiska, troligen bobsaftare, gottar sig åt TIK;s mpotgångar. Skit i dom! När var Sundsvall i elitserien??????
Nä just det och ni kommer aldrig dit heller! Så det så!
Hoppet lever ännu ett tag.
Jag tycker Molla borde bänka några och chocka med att släppa fram två eller kanske tre juniorer i en match eller två.
I bästa fall får de sina rutinerade kompisar att tända till lite extra genom sin iver att visa vad de kan och trenden vänder.
I sämsta fall torskar vi en match till eller två men då har man ju i alla fall försökt! Jag säger som Dan Hylander: DET FINNS HOPP, SÅ GE ALDRIG UPP!
Sv: GO TIMRÅ GO
Nu ser vi till att fylla vår kära lada till bristningsgränsen, så hejar vi på de våra och ser till att Luleå får sota för den snöpliga poängförlusten mot FBK.
Jävligt roligt att höra att vi kan skaka om serieledarna.
Heja heja heja Timrå
Timrå IK är dom BÄSTA !!!
Jävligt roligt att höra att vi kan skaka om serieledarna.
Heja heja heja Timrå
Timrå IK är dom BÄSTA !!!
Sv: GO TIMRÅ GO
Ja nu gäller det.
Ska åka till ladan nu och hjälpa vårat kära Timrå till en efterlängtad trepoängare.
Nu ska vi visa challe & övriga sverige att TIK inte ger sig (before the fat lady sings) i första taget .....
KROSSA LULE` ...
Ska åka till ladan nu och hjälpa vårat kära Timrå till en efterlängtad trepoängare.
Nu ska vi visa challe & övriga sverige att TIK inte ger sig (before the fat lady sings) i första taget .....
KROSSA LULE` ...
Sv: GO TIMRÅ GO
Nyss hemkommen från matchen kan bara säga:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jävlar va roligt ...
Sv: GO TIMRÅ GO
Äntligen uppkopplad... Ett oväntat missöde uppstod... Men Sportradion rapporterade 3-3, vilket står sig?
Sv: GO TIMRÅ GO
Irriterande, swehockey ur funktion. Litar på att nån vänlig själ rapporterar till GB:n?
« Föregående · 34723 · Nästa »