1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

GO TIMRÅ GO


Sv: GO TIMRÅ GO
lungan: jaha men då tar vi 0-3 nu då låter bra för mig

Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Vad fan yrar kommentatorerna i? "Det är kul att se Timrås unga stjärnor. Det ska bli spännande att se var de spelar nästa säsong..."

Sv: GO TIMRÅ GO
1-2..

Sv: GO TIMRÅ GO
Fan

Sv: GO TIMRÅ GO
men faaan också

Sv: GO TIMRÅ GO
Per HApps: Vad var det jag sa inför förra matchen ? Aspen står nästa

Sv: GO TIMRÅ GO

Där satt den!

1-2 med ca. tre minuter kvar. Kämpa Timrå!


Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Satan.....nu blir det närvöst....

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2:
fuck!!

Sv: GO TIMRÅ GO
Fan, ska man behöva bli nervös igen?

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: Könsord!

Sv: GO TIMRÅ GO
fan

Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Manligt organ!

Sv: GO TIMRÅ GO
Inte ska de ha samma tur som förra matchen då de gjorde 2 mål på en minut! JObba JObba JObba

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: HÄRLIGT ATT ASPLUND ÄR SÅ PASS BRA! YES!

Sv: GO TIMRÅ GO
Tycho: Kvinnligt dito känns det som nu... Jobba puck!

Sv: GO TIMRÅ GO
Lucifer mitt fel börja surra om 0-3

Sv: GO TIMRÅ GO
LingaN: Jävlar, precis när jag skrev det blev det mål. Men han verkar ha varit bra ändå...

Sv: GO TIMRÅ GO
Hur lång tid är det kvar?

Sv: GO TIMRÅ GO
LingaN:
Tippar förlust med 6-2....

Sv: GO TIMRÅ GO
Bara drygt 3000 när serieledarna kommer på besök, skandal

Sv: GO TIMRÅ GO
Per HApps: Ingen målvakt nu...jobbigt!

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line: känns som 2 timmar och 4 min

Sv: GO TIMRÅ GO
Per HApps: Kom igen, och avgör i tom kasse nu då!

Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Jag skrek "HUD" Finns det ett annat kvinligt ord för samma sak? =)

Sv: GO TIMRÅ GO
Tycho: 1.16 kvar nu, kämpa Nubben!

Sv: GO TIMRÅ GO
Tycho: Kan inte Timrå måla i tom bur någon gång NU till exempel

Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Agera Nubben!!! In och sprätt upp en puck i krysset!

Sv: GO TIMRÅ GO
SCHHHHHHH

Sv: GO TIMRÅ GO
.....stabilt....naaah!
KÄMpa 24 sekunder kvar.

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: 24 sek kvar

Sv: GO TIMRÅ GO
Tycho: Han var väl halvgiftig målskytt på sin tid! ;-)

Kämpa Timrå!

Sv: GO TIMRÅ GO
phu

Sv: GO TIMRÅ GO
Tycho: JJAAAAA!!!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
phew, 3p..

Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: JAA! Vilken kämpaseger! Bra jobbat Timrå!

Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo:

Gahhh!!!!

Det gick ju!! Yiiiihaaa!!

Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Gode Gud. Oj oj oj.

Sv: GO TIMRÅ GO
Å GUD SÅ UNDERBART

Sv: GO TIMRÅ GO
Gud, så skönt!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Där satt den! "Starkt jobbat PG"

Sv: GO TIMRÅ GO
3 poäng skönt då kom inte Linköping ikapp!

Sv: GO TIMRÅ GO
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Tre poang, tre poäng, tre poäng.............

Sv: GO TIMRÅ GO
fan vad skönt! Härligt Asplund! Men det blir max 5 matcher den här säsongen sålänge inte Backlund blir skadad.

Sv: GO TIMRÅ GO
Trevligt!

Sv: GO TIMRÅ GO
en klassisk nagelbitare av timrå

Sv: GO TIMRÅ GO
Lill-Hinken: åsså kan man andas ut..puh=)

Sv: GO TIMRÅ GO
kamsen: Mycket efterlängtat segerjubel... Faen va sköönt...
Nu knäpper jag en Heineken.

Sv: GO TIMRÅ GO
Lill-Hinken:
Å LHC ångar på!


Det är perfekt. Två som rycker!
Skapar gap till trean!

Sv: GO TIMRÅ GO
Skönt med 3 pinnar!

Bra med ett ljus i snöstormen för de tappra som tagit sig ner, när de nu ska bege sig hemåt igen!

« · 775853 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer