GO TIMRÅ GO
« Föregående · 80537 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Jaha nu börjas det igen med svettningarna och nervositeten, men som vanligt så tror jag att det går bra för vårat älskade Timrå.
Vi vinner med 4-2 och kapanen blir matchens lirare.
Vi vinner med 4-2 och kapanen blir matchens lirare.
Sv: GO TIMRÅ GO
Så här ser kjedjorna ut för Timrå..
1st Line 4. RAJAMÄKI, Tommi 2. LINDMAN, Martin
29. MATTHIASSON, Markus 27. KOIVUNEN, Toni 16. HALLIN, Per
2nd Line 9. KOSKINEN, Kalle 36. STYF, Pär
12. CARLSSON, Robert 15. KRYKOV, Valeri 14. NORDGREN, Niklas
3rd Line 7. CASSELSTÅHL, Daniel 8. LINDSTRÖM, Sanny
10. SÖDERSTRÖM, Christian 24. LIND, Mikael 33. ÅKERBLOM, Markus
4th Line 3. HALVARDSSON, David 21. HANSSON, Mats
13. ERIKSSON, Henrik 23. SJÖGREN, Christian
1st Line 4. RAJAMÄKI, Tommi 2. LINDMAN, Martin
29. MATTHIASSON, Markus 27. KOIVUNEN, Toni 16. HALLIN, Per
2nd Line 9. KOSKINEN, Kalle 36. STYF, Pär
12. CARLSSON, Robert 15. KRYKOV, Valeri 14. NORDGREN, Niklas
3rd Line 7. CASSELSTÅHL, Daniel 8. LINDSTRÖM, Sanny
10. SÖDERSTRÖM, Christian 24. LIND, Mikael 33. ÅKERBLOM, Markus
4th Line 3. HALVARDSSON, David 21. HANSSON, Mats
13. ERIKSSON, Henrik 23. SJÖGREN, Christian
Sv: GO TIMRÅ GO
55.05 2 min Timrå 9. KOSKINEN, Kalle HI-ST.
Segern bör väl vara klar nu grattis i alla fall.
Segern bör väl vara klar nu grattis i alla fall.
Sv: GO TIMRÅ GO
HpT:
Gratulerar... kan bli en riktigt rolig säsong... självförtroendet verkar det inte vara något fel på...
Gratulerar... kan bli en riktigt rolig säsong... självförtroendet verkar det inte vara något fel på...
Sv: GO TIMRÅ GO
gud: ja ja... heter man gud så ska väl en sådan förutsägelse inte vara så mycket att skryta om ;-)
Sv: GO TIMRÅ GO
Hemkommen från den roligaste matchen på väldigt länge.
Timrå gjorde en helgjuten match rakt igenom , men period 2 och 3 var enormt bra.
Jag vet att man inte kan säga hur det kommer att gå resten av matcherna , men det här bådar gott iaf.
En annan sak som var väldigt kul att se var glädjen när dom gjorde mål , det kramades i avbytarbåset och ute på plan så att man började bli lite nervös :-)
Tack för det här grabbar !
Timrå gjorde en helgjuten match rakt igenom , men period 2 och 3 var enormt bra.
Jag vet att man inte kan säga hur det kommer att gå resten av matcherna , men det här bådar gott iaf.
En annan sak som var väldigt kul att se var glädjen när dom gjorde mål , det kramades i avbytarbåset och ute på plan så att man började bli lite nervös :-)
Tack för det här grabbar !
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Gäller nu i 3:e att vara rädd om pucken och ligga tätt till fbk... allt för att inte gå bort sig
Sv: GO TIMRÅ GO
Amb-41: Jag håller med dig där men vi får inte börja att fegspela nu fbk är skakat (timrå är ivägen hela tiden enligt webradion)
« Föregående · 80537 · Nästa »