1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Hockeykväll hyllar Timrå Ik


Hockeykväll hyllar Timrå Ik
Såg ni på Hockey kväll

Hockykväll hyllar Timrå Ik :)

Sv: Hockeykväll hyllar Timrå Ik
Clark:
Dom har väl i och för sig erkänt TIMRÅ redan tidigare, och sagt att dom säkert kommer att gå till slutspel.
För det är ju det som gäller, eller hur ? Att vinna serien är egentligen fullständigt ointressant.

Själv såg jag matchen på TV. Tyckte att "Crippe" gjorde en mycket STARK insats. Han krigade verkligen och slet. Det var en fröjd att se honom i kväll.
Har jag FEL ???

TIMRÅ IK 4 Ever !!!

Sv: Hockeykväll hyllar Timrå Ik
hassebasse: Dom tordes väll inte annat ! Med tanke på all DIF dom körde under första halvan. Dessutom måste "Hamstern" som "Käringa" kallar vad han nu heter reportern för han har tydligen väldigt mycket mot Timrå. "Ballongen" som sakta dalar neråt i tabellen. Vilken jävla pajas.

Sv: Hockeykväll hyllar Timrå Ik
Crippe var bra ikväll men jag vill även ge beröm till Wallenberg som jag tycker blir bättre ock bättre med juh mer istid han får (exakt som jag sade före säsongen startade d.v.s. ge Wallenberg istid och han kommer att bli bra)...

Sv: Hockeykväll hyllar Timrå Ik
dr-nix: Håller med. Wallenberg var riktigt bra ikväll :)
Han behöver mer istid, han behöver känna tränarens förtroende.

Sv: Hockeykväll hyllar Timrå Ik
Skarin: jo, han har själv sagt att han trivs bäst med mycket istid vilket jag tvivlar på att han fått i dom andra lagen han spelat i i ES..

« · 157311
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer