1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

HV 71 - Timrå IK 2010-10-02


Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
mikenomad: nej men tvivlar du på dom nu.. det tror inte jag.. det blir 2-6 (rätt ska va rätt :) ) till timrå nere i jerusalem. =)

åker ju inte ner och tittar på en förlust..
historian från linköping när jag var där och tittade ska INTE upprepa sig. =)

forza timrå alé alé alé!!

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
honhunden: Sorry? Nä nä...isf vilar inga ledsamheter. Sannolikheten för ditt tips är väl däremot below zero....

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
mikenomad: självklart till timrå..!! sorry =)

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
honhunden: 6-2? Till Timrå?? Isf ska jag vara onykter en vecka...

Tippar 0-7, två självmål av Kolan.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Åkerblom i 6e:
han får gärna gå på han för min del med, men spara för alldel inte på krutet när han väl gör det.. haha!!

jag tror 6-2 och första målskytt blir Pärssinen!

ska ner dit i morgon och heja fram dom, nån mer som ska ner??

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Ambroo: Bra att vi varvar nu då vi har två jämna


HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Nu förnedrar vi Jerusalem!

Pikkarainen får gärna gå lös på nummer 10 om ni frågar mig, kosta vad det kosta vill.

Tippar 1-4
Målskyttar: Pikkarainen, Röymark, Erixon, Pärssinen.

« · 1284039
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer