1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1284039

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
mikenomad: nej men tvivlar du på dom nu.. det tror inte jag.. det blir 2-6 (rätt ska va rätt :) ) till timrå nere i jerusalem. =)

åker ju inte ner och tittar på en förlust..
historian från linköping när jag var där och tittade ska INTE upprepa sig. =)

forza timrå alé alé alé!!

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
honhunden: Tvivlar på Timrå? Det enda jag inte tvivlar på när det gäller Timrå är att man kan aldrig slappna av och lita på Timrå. Som Timråit vet man att lidandet och förnedringen aldrig är långt borta...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer