Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Fyra kedjeformationer blir 12 st inte 11 st som det är nu? Vi måste väll kunna ha 12 forwards?
Trejdas ju vilt i NHL men ingen av "våra" killar verkar röra sig va? Zäta ska naturligtvis ingenstans. Lander kvar i Oilers, Strålman i Tampa, Pääjärvi kvar hos Blues (eller ger upp?), Frans Nielsen i Islanders... och Regin har ju redan packat ihop NHL/AHL-bagen och är klar för Jokerit. Någon annan?
Kommunägd arena inget nytt
33 poäng på 45 matcher...
Eller ska vi hänvisa honom till antikrundan?
Fortsätt stödja klubben och övertyga personer i er närhet att göra detsamma.
Vi ger oss aldrig!!
Men en del av det borde fortsätta komma, de som ger en hundring i månaden via mobilen
Laken: Håller med! Sen vore det smutt om man kunde få fram grafik över arenan när man ska boka säsongskort, för att på så sätt kunna välja i lugn och ro vart man ska sitta. Gillar inte att man ska behöva maila :)
Nu är medlemskort beställt och säsongskortet beställer jag vid löning.
Har klubben använt dom?
Timrå IK måste bli bättre på att KOMMUNICERA hur/på vilka olika sätt man kan stödja klubben. Finns ju flera olika sätt - marknadsför dom.
Medlemsskap
Tallkort
... Fortsätt stödja klubben! Dra ditt strå till stacken! :-)
Dragit mitt strå till stacken ikväll:
* Guldmedlem
* Två st Tallkort
Fortsätt handla ni också men FRAMFÖR ALLT, försök påverka andra i er omgivning att stödja Timrå IK! Använd Facebook, Twitter o.s.v.
Det ABSOLUT BÄSTA man kan göra som supporter är att köpa årskort och/eller enskilda biljetter redan nu! Detta eftersom denna period och fram till hösten inte genererar några intäkter att tala om. Allt för att undvika likviditetsbrist i sommar. Pengarna från Timrå kommun för köpet av arenan kommer ju inte heller omgående, utan ska igenom all byråkrati först (bevisades tidigare i veckan)...
Modo Hockey redovisar ett överskott på drygt 2 miljoner i år. Då ingår kommunala bidrag i olika former för 16,5 mkr.
Redigerad kommentar