« Föregående · 1774479 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Woody Jokinen: samtidigt har vi haft ett friläge och två st 2-1 lägen så helt tillknäppt har det ju inte varit men man måste sätta chanserna också.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
EXPLORERSMÅLAND: Jag tror att det kommer att se ut så här i många matcher framöver. Alla motståndare har gjort sin hemläxa och spelar mer försiktigt, mer fysiskt och försöker framför undvika att släppa in mål mot Timrå.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
EXPLORERSMÅLAND: Jag väntar fortfarande på att Dahlén/Pettersson ska hitta tillbaka till formen, jag tycker dom mest glider runt och tycker det ser allmänt jobbigt ut. Vi vinner inte många bortamatcher i år utan att dom är i god form.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Jävla Hawaiihockey för tillfället..
Inga utvisningar..
Inga tacklingar..
Inga mål..
Hualigen..
Inga utvisningar..
Inga tacklingar..
Inga mål..
Hualigen..
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
nila: Ingen vidare kvalitet på matchen. Båda lagen delar med sig av pucken ganska så frikostigt.
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
nila: Sorry. Ok. Jag såg inte hela matchen, men det verkar vara ganska avvaktande från båda sidor. Jag har känslan av att Timrå försöker spela ett mer försiktigt och avvaktande bortaspel för att inte få två snabba i baken som senast, men man har inte för den skull saknat chanser. Pantern har också haft ett par halvchanser, inte mer. Det kanske luckras upp lite i andra om något av lagen får in en puck.
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
nila: Då kann ja sä dä att det är en krigamatch där två lag byter målchanser stup i kvarten..
15-13 till Pantrarna eft första..
Inga klara målchanser..
Dä ha du att...
15-13 till Pantrarna eft första..
Inga klara målchanser..
Dä ha du att...
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Knylan: Jag håller med om att det har blivit bättre sändningar MEN,vi betalar fortfarande lika mycket som dom som följer t.ex SHL.
Man hör inte ett ljud från arenorna vilket tar bort stämningen något oerhört. När vi spelar hemma hör man inte ens klacken om man inte höjer sin TV något enormt, men då hörs kommentatorn för högt. Dom kan ju inte ens följa pucken med kameran vissa matcher?
Man får verkligen intrycket att dom knappt bryr sig om Hockeyallsvenskan i Cmore, så varför ska man betala lika mycket som alla andra som följer bättre serier för det? Klart man får ha lite krav om det är halvdant, när priset inte är det.
För att inte tala om valet av huvudmatcher dom sänder, vi är serieledare och dom har inte sänt från vår arena en enda gång. När vi hade derby mot Modo sände dom Södertälje istället.
Man hör inte ett ljud från arenorna vilket tar bort stämningen något oerhört. När vi spelar hemma hör man inte ens klacken om man inte höjer sin TV något enormt, men då hörs kommentatorn för högt. Dom kan ju inte ens följa pucken med kameran vissa matcher?
Man får verkligen intrycket att dom knappt bryr sig om Hockeyallsvenskan i Cmore, så varför ska man betala lika mycket som alla andra som följer bättre serier för det? Klart man får ha lite krav om det är halvdant, när priset inte är det.
För att inte tala om valet av huvudmatcher dom sänder, vi är serieledare och dom har inte sänt från vår arena en enda gång. När vi hade derby mot Modo sände dom Södertälje istället.
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
I vanlig ordning väldigt lite kommentarer om själva matchen, trist för oss som inte ser den...
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Fan va denna fight påminn om Gurkmatchen i måndags..
Dä ä ju lillörda...ge oss underhållning nu..
Annars blir tyvärr första struten avgörande ikväll med!!!!
Dä ä ju lillörda...ge oss underhållning nu..
Annars blir tyvärr första struten avgörande ikväll med!!!!
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Knylan: För mig funkar det också väldigt bra. Väldigt synd bara att man inte längre kan pausa och se klart matchen senare. Det var en möjlighet jag utnyttjade väldigt ofta i fjol. Det enda jag stör mig på annars är dagens kommentator. Det är något med hans märkliga betoning som driver mig till vansinne!
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Andersson: Gärna för mig! Det var inget önskemål jag hade, bara en föraning. Låt dem måla båda två! :)
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Apropå just Cmores sändningar: jag kan ärligt talat inte begripa gnället det minsta. För mig laggar det aldrig, bilden är alltid bra. Kommentatorerna sitter i regel i en holk i Stockholm men är ändå pålästa i den mån det går. Vad mer kan man begära? Vad hade varit ett bättre alternativ? Det här med amatörkommentatorer var kul och fungerade väldigt bra i vårt fall, men oftast var det en mardröm.
Som den PPV-tjänst riktad mot webben som Cmore är så tycker jag att det fungerar bra. Det ÄR lågbudget alltihop, men det får man ta. Hur många ser vår match ikväll exempelvis? 100-200 pers?
Som den PPV-tjänst riktad mot webben som Cmore är så tycker jag att det fungerar bra. Det ÄR lågbudget alltihop, men det får man ta. Hur många ser vår match ikväll exempelvis? 100-200 pers?
+ 2
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Heisenberg: inte för att låta snobbig men det är en bedrövlig kamera dom kör med där nere hos Pantern.
+ 1
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Diddeli: Jag började nyss kolla och det första jag reagerade över var att kameramannen har tappat bort pucken flera gånger under den minuten jag har kollat.
+ 2
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
stoff: Är det bara jag eller hänger kameramannen inte alls med idag?
+ 2
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Woody Jokinen: Tycker att det är dags för Lööke att måla snart . Han har mycket istid och skapar många chanser
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kanske dags för Wennerholm att ge sig ut på roadtrip igen . Verkar som att det var länge sen
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/allsvenskan/article23882882.ab
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/allsvenskan/article23882882.ab
+ 1
Sv: Apropå nånting...
...så har det kanske redan avhandlats, men här är de allsvenska klubbarnas spelarbudget.
+ 1
Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2016-11-07
Nisse på Mon: Det var nog kostnaden och jag tycker inte han var värd stålarna förra säsongen. Tyckte han tog lite för mycket onödiga utvisningar..
Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2016-11-07
Friman SR: nu förstår jag inte riktigt. Var N.B och/eller TIK inte intresserade? För dyr?
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Hälge: Jag fick plötsligt en uppenbarelse. Johan Johnsson kommer att göra mål i kväll.
Sv: ekonomiskt tungsinne
El Maco: Dom lirade i SHL förra säsongen och SHL är inte med i gräsroten om jag inte minns helt fel?! :)
Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2016-11-07
Woody Jokinen: Avgrunden?? 😵 😱
Nä för tusan..
Jag föredrar hellre in i dimman än det..
Ikväll tar vi med oss alla pinnar ifrån Kirsebergarna..
Mattsson håller sin 6:e nolla..
Let's Rock med Rock Olga ikväll.. 👍👍👍
Nä för tusan..
Jag föredrar hellre in i dimman än det..
Ikväll tar vi med oss alla pinnar ifrån Kirsebergarna..
Mattsson håller sin 6:e nolla..
Let's Rock med Rock Olga ikväll.. 👍👍👍
+ 1
Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2016-11-07
EXPLORERSMÅLAND: Jag fruktar att du har rätt. Låt oss få glädjas över fortsatt serieledning i väntan på avgrunden.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Heisenberg: Dom åkte strax efter matchen mot Västerås, Sov i Uppsala och vidare mot Malmö igår
+ 3
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
El Maco: Har för mig jag läste någonstans att dom åkte för någon dag sedan.
Sv: ekonomiskt tungsinne
jokklas: nu kom det in drygt 200 tkr på kontot i alla fall.
Märklig topplista i länet. Var tvungen att söka på Modo och de finns med men bara med några tusen kronor. Vad har hänt där?
Märklig topplista i länet. Var tvungen att söka på Modo och de finns med men bara med några tusen kronor. Vad har hänt där?
+ 1
IK Pantern - Timrå IK 2016-11-09
Inga skadade spelare på väg tillbaka och bortamatch mot mer formstarkt Pantern än sist när vi körde över dem hemma. Men det jag undrar mest över är om laget kommer fram i tid. Någon som vet?
Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2016-11-07
Woody Jokinen: Om två år blir den ännu svartare!!!
Nu sticker vi kniven i Pantrarna ikväll...
Nu sticker vi kniven i Pantrarna ikväll...
+ 1
Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2016-11-07
Woody Jokinen: Må denna svarta dag avslutas med en Timråvinst åtminstone. Helt obegriplig värld vi lever i annars.
+ 8
Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2016-11-07
Nisse på Mon: Karlskoga fick i vart fall inte tre poäng. Vinst i morgon så har vi ryckt med fyra poängs försprång. Nästa gång måste vi avgöra före full tid mot Karlskoga. de verkar vara svårslagna på straffläggningen...
+ 5
Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2016-11-07
EXPLORERSMÅLAND: Väl talat!
Till laget vill jag bara understryka ödmjukhet och hårt jobb. Sköts det rätt och att vi inte åker på för många skador så blir det helt klart en topp 8 plats med möjlighet till topp 5.
In Nubb-Roger we trust!
Till laget vill jag bara understryka ödmjukhet och hårt jobb. Sköts det rätt och att vi inte åker på för många skador så blir det helt klart en topp 8 plats med möjlighet till topp 5.
In Nubb-Roger we trust!
+ 2
« Föregående · 1774479 · Nästa »